Wie heeft hun paard via Marktplaats gekocht?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

Wie heeft hun paard via Marktplaats gekocht?

Ja, ik ook
78 (54%)
Nee, ik niet
66 (45%)

Totaal aantal stemmen: 144


Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Wie heeft hun paard via Marktplaats gekocht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 10:39

Beste bokkers,

Als ik vertel dat ik mijn paard via marktplaats heb gekocht kijken ze allemaal zo Verward

Ik vraag me af waarom

Het maakt toch niet uit waar je, je paard vandaan koopt?

Dus ik vraag me af of ik dus de enige ben die zijn paard via marktplaats heeft gekocht.

(Heb de advertentie zelfs ook nog )

Mijn gevoel zegt dat er veel meer mensen zijn of haar paard via marktplaats hebben gekocht.

Brechfa Felicia 02-10-2016 Welsh Partbred / Wilana(15-05-2003) 21-02-2013 Met pensioen (27-06-2015) CarlandxBayard / Zazu R.I.P knappe meid (25-05-2004) (04-02-2010/29-11-2012) CarlandxVoltairexJoost / Noureyev R.I.P. kanjer (12-02-1995)(28-03-2003/12-10-2009) TCN PartoutxSymfonie


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 10:42

Ik.
Tk: 3 jarige haflingermerrie, licht aangereden.
Dat was alles wat er stond, vergezeld van een foto waar je ergens in de verte een haflinger in kon herkennen. Maar om een of andere rede wist ik dat dat het was.
Snap ook niet wat het probleem zou zijn van via marktplaatst, is een mooi middel.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 10:43

het maakt idd niet uit waar je hem koopt als je hem maar keurt en goede afspraken maakt met de verkoper

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 10:44

ik!!!!!

Van mensen die me raar aankijken heb ik geen last hoor, ik heb hem gewoon via een particulier gekocht die een advertentie had staan op Marktplaats. Das nu bijna 2 jaar geleden en heb er geen spijt van!

Ik heb de advertentie zelf niet meer, de foto die erbij stond wel(die sprak me overigens totaal niet aan maar ik was een beetje boos(afkeuringen enzo) dus ik dacht ik ga maar heel veel paarden kijken...toen bleek dat hij eigenlijk gewoon geweldig was Tong uitsteken )

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 10:46

Ja ik!
De fokker had diverse advertenties voor paarden op marktplaats gezet.
Toen ik Xara's foto zag, wat ik gelijk verkocht. Haha! (zie m'n profiel)

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 10:46

Ik denk niet dat het wat uitmaakt waar je je paard koopt. En dat mensen je raar aan gaan kijken vind ik heel dom! Verward
Als het paardje toch gezond is en jij er blij mee bent is het toch goed Verward

Rona, Linanda en Oackly

Ipsilonka

Berichten: 5853
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 10:46

Ik heb Pablo niet via Marktplaats gevonden, maar via de stamboeksite. Dus op een dinsdagavond gebeld en toen effe 2,5 uur in de auto naar Friesland! Dus toen nog geen foto van hem gezien. En het is allemaal goed gekomen..... Ik vind het niet uitmaken, als je een paard koopt ga je er toch heen en zie je toch alles?

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!

Marsie

Berichten: 956
Geregistreerd: 30-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 11:00

ik ook Lachen een jaarling, ook gewoon particulier. De advertentie heb ik niet meer...Maar dit is 'm------->
Afbeelding

SaskiaB

Berichten: 3277
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 11:02

bij sjors stond er op marktplaats een advertentie voor hem en nog een pony zonder foto, maar we zijn toch gaan kijken, en na heel veel andere pony's en paarden te hebben bekeken bleek dit hem toch te zijn. we hebben goede afspraken gemaakt en hem laten keuren


Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 11:04

Ik heb m'n verzorgpaardje via marktplaats, telt dat ook? Haha!

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 11:08

Janita wel, sloffie op bokt. We zijn vanuit Noord Drenthe naar Brabant gegaan om hem eerst te bekijken en een week later op te halen Goede koop geweest, want als je hem nu ziet... Cool

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 11:08

Is tegenwoordig toch heel normaal om je paard ook op internet te koop te zetten, wat maakt het nu uit of je een advertentie in de krant plaatst of er eentje op marktplaats zet, ik zie het verschil niet zo, raar dat sommige mensen daar vreemd van opkijken?!
Maar ik heb mijn huidige paard ook via marktplaats gevonden, en mijn vorige paard ook op marktplaats te koop gezet, kreeg heel veel reacties, ideaal!

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 11:12

Ik heb Winona ook via marktplaats. Denk dat je best leuke paarden kan kopen via marktplaats hoor, dat zegt niets over de kwaliteit.

dit was de tekst:

> T.k prachtige 1jr donkerbruine dressuur topper met veel ras en maat en
> beweging ! deze jaarling merrie is donkerbruin met vier gelijke witte
> voetjes en een kol!tevens t.k bruin merrie veulen Rubels xGribaldi
> xpretendent!ook super bewegen.

De jaarling was (ver) boven mijn budget Schijnheilig , en tja Winona was gewoon echt een plaatje ("was", want ze begint nu echt een lekkere jaarling te worden Haha! Haha! )

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 11:19

Niet mijn paard, maar wel mijn hond. En daar reageren mensen soms ook een beetje vreemd op. Ik heb de advertentie ook nog.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 11:19

ik heb buddy via bokt Knipoog
maar hij stond ook te koop op marktplaats..
ik zie het probleem ook niet hoor!

Dag lieve mama...

Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 11:21

Mikkie schreef:
Niet mijn paard, maar wel mijn hond. En daar reageren mensen soms ook een beetje vreemd op. Ik heb de advertentie ook nog.

Nu ik er over nadenk, ik heb m'n konijntje ook via marktplaats! Haha!

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 11:32

Ik heb allebei mijn pony's gekocht via de marktplaats
1 was van een bokker, maarja de advertentie heb ik gezien op de marktplaats.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 11:41

nee, ik niet. Maar als je het wel doet maakt toch niks uit? Of je nu via een advertentie uit het Bit, de hoefslag, de paard en sport of via internet reageerd het is toch eigenlijk allemaal hetzelfde. Wat doet men tegenwoordig niet meer via internet? internet is niet meer weg te denken!
Het is een heel normaal en handig medium.

http://www.helpmijnpaard.nl Osteopathie en paardrijlessen omg Apeldoorn eo

MarchaL

Berichten: 2848
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 11:53

Ik heb Ozis ook via marktplaats gekocht OK dan! De handelsstal waar ze vandaan komt adverteerd veel op marktplaats, net als zoveel andere handelsstallen en fokkers overigens Lachen

Mijn kat komt trouwens ook van marktplaats Haha!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:10

Novia heb ik via een andere site gevonden. Kiara destijds ook.
Kiara heb ik wel via marktplaats VERKOCHT.


carien

Berichten: 750
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:24

Diegenen die via markplaats hebben gekocht; hebben jullie ook biedingen gedaan direct op die site? Of meteen telefonisch contact gezocht?

HET MAANLICHT?!
IK WEET NIET.....

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:28

carien schreef:
Diegenen die via markplaats hebben gekocht; hebben jullie ook biedingen gedaan direct op die site? Of meteen telefonisch contact gezocht?


Ik heb per email contact gezocht met vragen en daarna gebeld.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:33

Ik heb Kane niet via marktplaats gekocht maar wel via een andere internetsite ( www.tinkerwereld.com ) eigenlijk het zelfde maar ik snap ook niet wat er mis mee is om via internet aan je paardje te komen

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:39

carien schreef:
Diegenen die via markplaats hebben gekocht; hebben jullie ook biedingen gedaan direct op die site? Of meteen telefonisch contact gezocht?


Bieden op een paard heeft totaal geen zin. Misschien staat het paard je niet aan of mankeert hij wat. Eigenlijk heeft bieden op marktplaats helemaal geen zin, omdat het verplicht tot niks. Voor het zelfde geld zit je dus op te bieden tegen iemand die alleen maar de prijs op wil drijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 13:11

Wat zou er raar aan zijn, ik denk dat je erder dom bent als je daar niet adverteerd als je een paard te koop hebt. Het is in ieder geval bij mij in de buurt een vast begrip geworden om even op marktplaats te kijken. Er staan gewoon bijna alle paarden op waar voor geadverteerd wordt!! Ik heb marktplaats ook voor mijn laatste pony en paard constant in de gatenm gehouden, maar heb er eentje uiteindelijk van hier uit de buurt en mn paard (Nasmijn ) hier via Bokt!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, ComscoreBot, greendragon, Taartje en 40 bezoekers