Vereniging?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Vereniging?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 17:00

Hai,

Ik ben dus al een tijdje aan het bedenken dat ik heel graag lid wil worden van een vereniging bij mij in de buurt. Het is ong. 2 kilometer rijden. Nu is dat in de zomer natuurlijk geen probleem maar ja in de winter??
Vind het te gevaarlijk om over donkere dijkjes te rijden....
Tja misschien valt er wel wat te regelen hoor.
Wat zouden jullie doen?
Ik wil dolgraag wedstrijden e.d. starten!!!

Nu heb ik meerdere vragen.
Bij welke vereniging zijn jullie lid en wat betaal je per jaar? Wat krijg je daar allemaal voor? (les, ponykamp etc...)

Thanks alvast! xxx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 17:08

Ik ben ook lid van een vereniging in de buurt en vind dat het veel voordelen heeft op het gebied van wedwtrijden, bewijzen, dingen aanvragen, mooie bak om in te rijden etc. Weet niet precies wat ik betaal, maar ik geloof voor groepsles iets van 5 euro ofzo. Ik rij twee tot drie lessen per week. Daarvan 1x springen, 1x dressuur en 1x privé les. Daarvoor had ik een goeie bak nodig en dat kan dus ook op de rijvereniging.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 17:10

Ik ben lid van de Lelyruiters (Lelystad)
Ik heb 1x in de week les (telkens om de week wordt het afgewisseld met springen en dressuur) en voor mij is het ook ongeveer 2 kilometer rijden. In de zomer ga ik er ook meestal altijd wel stappend heen en in de winter (zoals nu dus) word ik meestal met de trailer gebracht. Maar wanneer het gewoon droog is en niet al te koud is ga ik gewoon stappend met verlichting (wandelende kerstboom dus Haha! Knipoog) om.
Heb je geen trailer tot je beschikking? En kan je niet regelen dat je een paket kan krijgen dat je vanag april tot er met september ofso alleen mee kan doen aan de lessen? Misschien kan je het vragen, je weet maar nooit.

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 12:02

Nee ik heb geen trailer tot de beschikking kan er wel 1 lenen maar ik denk niet dat mijn vader zin heeft om elke zaterdag voor mij daar heen te rijden! Wordt dus tijd dat ik mijn rijbewijs + E haal

Ja ik ga vanavond bellen!!
bedankt alvast!

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:16

je kan ook gewoon alleen in de zomer bij die vereneging rijden.. en toch rijd je verder wedstrijden

xJustMe
Berichten: 247
Geregistreerd: 26-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:19

Ik ga ook lopens naar de vereniging:
- een fluoriserende deken op het paard
- een fluoriserend hesje aan
- fluoriserende bandjes om alle 4 de benen
- en een hele sterke lamp
Reken maar als je met je lamp gaat zwaaien dat de auto's rustig aan gaan doen!