Junta waarschijnlijk weg :( :/

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Junta waarschijnlijk weg :( :/

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 07:54

HEj Hej..

gisteravond en hebben sharir en ik een trieste mededeling gekregen van de eigenaar van SHARIR paard..
we hebben tehoren gekregen dat junta vandaag dus vrijdag naar manege prinsenstad gaat. Huilen We weten niet precies wat er daar gedaan gaat worden maar in ieder geval 1 of andere jordi gaat kijken of hij junta wil en dan wordt ze waarschijnlijk een manege pony Huilen
Dit alles hebben wij dus gisteravond om half 10 te horen gekregen en zijn toen op de fiets gestapt en naar junta geraced om afscheid van der te nemen Huilen dat was heel erg moeilijk omdat het in preciepe bijna zo`n 2 jaar alleen door ons is gereden en dat we altijd zeker samen 5x per week kwamen en in de vakantie`s elke dag kwamen.
dit alles hebben we dus van andere waar moeten nemen en hebben we niks van de eigenaar gehoord te hebben Huilen WAAROM Verward
als het allemaal niet genoeg is was ik ook nog de sleutel kwijt geraakt van me fiets Huilen en hebben we zo`n 2 a 3 km gelopen met me fiets opgetiltd Bloos
maarja ik hoop van dit alles dat junta strond vrevelend zal zijn en dat hij haar inet koopot Schijnheilig Knipoog
maarja Jullie horen nog van ons Scheve mond

heel veel groetjes van ons en Een hoefje van junta Scheve mond
Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

'(stilletjes hoop ik dat allesg elogen is ) Tong uitsteken


Wiesje

Berichten: 2906
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 07:58

Jezus wat een ontieglijk rotbericht zeg!! Ik hoop met jullie mee dat alles een gemeen grapje is geweest (je hebt immers nog geen bevestiging van de eigenaar) en anders wens ik jullie heeeeeel veeeeeel sterkte! Misschien kun je haar daar nog eens opzoeken?

EEF www.campingdesleng.nl
Goed dat je roddelt, dan blijf ik op de hoogte van mezelf!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 08:34

Idd wat een rotbericht!!
En zoals Wiesje al vraagt... anders zoeken jullie haar toch gewoon nog eens op?

BloemBloem

Berichten: 16555
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 08:47

Wat een rotbericht zeg!!!!
Ik weet wel dat manege Prinsenstad een heel goede manege is
en dat er heel goed voor de paarden wordt gezorgt. Mss een schrale troost, maar verder wil ik je heel veel sterkte wensen. Ik weet hoe het is om een bijrijdpaardje kwijt te raken.....het is zo oneerlijk en je staat gewoon machteloos

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 08:48

Het is nooit leuk om je verzorgpony te verliezen, zeker niet aan een manege. Ik weet niet of het zin zou hebben om haar daar op te zoeken als ze in de lessen mee gaat draaien. Ze zal waarschijnlijk wel veranderen, en je zult altijd dingen zien waar je het niet mee eens bent.
Je hebt misschien meer aan een mooie herinnnering.
Veel sterkte Ach gut

...

Rodi
Berichten: 1201
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Krimpen a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 10:03

Jeetje klote zeg Boos!

Veel sterkte..

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 10:12

Jeetje... Wat naar voor jullie Ach gut

Wordt ze manege pony of handelpony? Die hebben ze daar namelijk ook.. Ik zou het sneu vinden als ze manege pony wordt.. Maar als handelspony heeft ze misschien over twee maanden wel een nieuw lief baasje..
Anders ga je toch kijken bij Prinsenstad als ze er staat? Kun je iig met eigen ogen zien of ze het goed heeft ja of nee..

Lovers Estragon & Herlando Lovers


Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 10:24

He nicht, wat jammer voor zeg, Verdrietig dat is echt rot nieuws. Ging ze nou gewoon naar iemand prive, maar naar de manege. Ik weet hoe gek je op d,r was. Maar je weet in elk geval WAAR ze heen gaat, dus je kan d,r op zoeken. Desnoods rij ik er een keertje met je heen. Knipoog

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 10:41

Wat rot voor je!
Ik hoop voor je dat het niet door gaat.
Iig veel sterkte

Rona, Linanda en Oackly

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 10:45

he wat vervelend!
inderdaad hoop maar dat ze lekker vervelend word.. maarja als ze weg moet gaatz e daarna ook wel weer weg..
sterkte!

Dag lieve mama...

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 11:32

Erg om je pony zo kwijt te raken zeg...

maar inderdaad wat Flower zegt, Prinsenstad gaat super met z'n paarden om!

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 15:05

Zoals ik al eerder had gezegd kimmie, ik vind het echt heel erg!
En het ergste is nog dat jullie het viavia moeten horen en als jullie dus niets gehoord hadden misschien niet eens afscheid hadden kunnen nemen

Ik hoop dat de koop niet doorgaat en dat ze nog lekker hier blijft staan Knipoog
En je weet het he, je kan me altijd bellen Ach gut

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 15:21

dank je allemaal..
ik ga zo kijken of ze egt weg is want hij ging der heen om te kijken of ze der wouden kopen..
maar denk wel dat ze weg is maarja wie weet .
ik snap gewoon niet waar om die eigenaren niks gezeg hebben

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 15:23

Nou ik was vergeten me vorige mailtje te plaatsen..
Maar ik ben net geweest en mevrouw staat er gewoon Haha!:D
dus.. Ik ben heel happy maar het kan best dat ze nog moetne komen want ze was heel goor Ach gut:P

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 15:34

Citaat:
We weten niet precies wat er daar gedaan gaat worden maar in ieder geval 1 of andere jordi gaat kijken of hij junta wil en dan wordt ze waarschijnlijk een manege pony


Een of andere Jordy ? Haha! Dat is dus de zoon van de eigenaar, goeie kerel hoor, ken ik heel goed. Van de zomer nog mee op vakantie geweest Haha!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 15:36

achos Ach gut
hoop maar voor je jullie dat ze niet alsnog opgehaald wordt hoor!

Maar "prinsenstad gaat super met z'n paarden om"??
ben ik het niet zo mee eens! Ja de eigenarenpaarden wel ja.. maar de manegepony's? Die staan de hele dag in stands en ik heb verschillende (hele trieste) verhalen gehoord over de manegepony's..
maargoed, ik hoop heel erg voor jullie dat ze daar niet terecht komt.. Verdrietig

Delft is niet zo ver van jullie vandaan, dus je kunt haar vast wel eens opzoeken als ze daar heen gaat.

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 15:51

Ireentjuh schreef:
achos Ach gut
hoop maar voor je jullie dat ze niet alsnog opgehaald wordt hoor!

Maar "prinsenstad gaat super met z'n paarden om"??
ben ik het niet zo mee eens! Ja de eigenarenpaarden wel ja.. maar de manegepony's? Die staan de hele dag in stands en ik heb verschillende (hele trieste) verhalen gehoord over de manegepony's..
maargoed, ik hoop heel erg voor jullie dat ze daar niet terecht komt.. Verdrietig

Delft is niet zo ver van jullie vandaan, dus je kunt haar vast wel eens opzoeken als ze daar heen gaat.


Ik had een beetje dezelfde ideeën wat Prinsenstad betrefd als jou...

Lovers Estragon & Herlando Lovers

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 22:19

Estragon"]
[quote="Ireentjuh"]achos Ach gut
hoop maar voor je jullie dat ze niet alsnog opgehaald wordt hoor!

Maar "prinsenstad gaat super met z'n paarden om"??
ben ik het niet zo mee eens! Ja de eigenarenpaarden wel ja.. maar de manegepony's? Die staan de hele dag in stands en ik heb verschillende (hele trieste) verhalen gehoord over de manegepony's..
maargoed, ik hoop heel erg voor jullie dat ze daar niet terecht komt.. Verdrietig

Delft is niet zo ver van jullie vandaan, dus je kunt haar vast wel eens opzoeken als ze daar heen gaat.
[/quote]

Ik had een beetje dezelfde ideeën wat Prinsenstad betrefd als jou...
[/quote]

[quote="Franske schreef:
Citaat:
We weten niet precies wat er daar gedaan gaat worden maar in ieder geval 1 of andere jordi gaat kijken of hij junta wil en dan wordt ze waarschijnlijk een manege pony


Een of andere Jordy ? Haha! Dat is dus de zoon van de eigenaar, goeie kerel hoor, ken ik heel goed. Van de zomer nog mee op vakantie geweest Haha!


frans hij kan een goeie kerel zijn maar wie zegt dat hij dat ook voor de manegepaarden is?

ireentjuh en estragon.. Pff ik hoop niet dat ze als nog aan hun verkocht wordt zeker niet een maenge dat verdient ze niet:( maarja wie weet Huilen Scheve mond

SaskiaB

Berichten: 3277
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 22:30

das k*t

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 08:41

Ik zal zeker voor je duimen dat ze niet wordt verkocht...

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 10:40

dank jullie wel Lachen

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 11:21

Ik heb net sharir gesproken en junta gaat voer 2 weken weg Huilen
ze wordt dan gereden naar het m en wordt dan als wedstirjd pony verkocht Haha! dat vind ik wel beter maar ik hoop dat we dan met die eigenaren contact kunnen houden zodat we der dan een keer ofzo kunnen opzoeken om te kijken hie het met der gaat Pling maar vind het wel beter dat ze niet een manege paard wordt Lachen
maar tog ben ik er nog niet mee eens bij mezelf heb ik zo iets bij ons heeft ze het beste maarja je moet dat natuurlijk niet denken maarja..
Ik hoop in ieder geval dat ze het goed daaro krijg maarja dat weet je natuurlijk nooit Ik hoop dat het zo goed is..
EN ik hoop dat ik Er niet al te erg gaat missen Huilen
ga de laatste 2 weken lekker van der genieten
maar ik ga der tog erg missne Huilen

Gentle_Giant

Berichten: 2058
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 11:22

nou kenne we niet meer op de golfbaan crossen en we zouden nog wel een wedstrijd houden Huilen K*T Z**i Boos!

Sterkte

Trotse Eigenaar van een - Gentle Giant *\o/*
*ShireTopic*

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 11:26

dank je wel hmm misschien aanstaande vrijdag crossen Tong uitsteken:P

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 11:27

nou berichtje van mij..

De eigenaar van Junta had geen tijd dus gaat ie over 2 weken naar manege prinsen stad. En ze word een handels pony. wordt eerst naar het M gereden en dan wordt ze verkocht als wedstrijd pony. Wat mij goed doet. Want als manege pony dat kan ik haar echt niet aandoen. Maar dit heb ik dus ook weer VIA VIA gehoord.:S

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Duhelo, FCSA, Maanon_, QueenBeeBee en 33 bezoekers