Wat vinden jullie van Tinkers?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 

Hoe denken jullie over tinkers?

Ik vind tinkers niet zo leuk
7 (10%)
Ik ben helemaal weg van Tinkers!
37 (52%)
Ik vind ze wel leuk maar is niet zo mijn smaak!
15 (21%)
Ik vind tinkers wel wat hebben!
8 (11%)
Andere mening hieronder plaatsen A.U.B!
3 (4%)

Totaal aantal stemmen: 70


animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Wat vinden jullie van Tinkers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 17:20

Dat ik zat zo even te denken, maar ik ben toch wel benieuwd hoe mensen denken over een tinker.....nu wil ik jullie mening weleens horen over een tinker? Verward

Dat wij hebben zelf dan 1 tinker die Myrthe heet en is 1.60 en super lief en 4 jaar ze heel niet zo heeeel super grof gebouwd, maar dat komt omdat ze nog jong is en op den duur gaat ze vanzelf wel spieren kweken...! Tong uitsteken

Tip: Dit is een topic over tinker en accepteer ieder zijn antwoord wat zij of hij vind over tinker!
Laatst bijgewerkt door animals op 15-01-04 17:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.


Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 17:32

joepie nog zo'n poll... dit is de zoveelste al die over tinkers gaat.

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 17:37

Nou gezellie toch als het over tinkers gaat als hier nou een gezellige topic van gemaakt word is het altijd leuk!

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 17:40

Nou, ik vin et helemaal niets die tinkers...
er zit vaak zown groot, wit, lelijk hoofd op, maar er zijn tegewoordig heeel veel mensen die daar anders over denken....

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 17:59

tinkers zijn mooooooooooj

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 18:17

Sommige Tinkers vind ik wel mooi. Maar dan moeten ze in mijn ogen wel de juiste aftekeningen hebben. En wat ik ook wel leuk vind zijn bruine Tinkers. Maar die zie je niet zo vaak.

Wat ik echt lelijk vind is een Tinker met een helemaal wit hoofd (en evt. dan nog een zwart vlekje bij hun oog). Iel, dat vind ik zo lelijk! *LOL*

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 18:26

Sammm schreef:
Sommige Tinkers vind ik wel mooi. Maar dan moeten ze in mijn ogen wel de juiste aftekeningen hebben. En wat ik ook wel leuk vind zijn bruine Tinkers. Maar die zie je niet zo vaak.

Wat ik echt lelijk vind is een Tinker met een helemaal wit hoofd (en evt. dan nog een zwart vlekje bij hun oog). Iel, dat vind ik zo lelijk! *LOL*


Ach maar het kan ook best zo zijn dat het meevalt net wat je zegt het moet eerst met je eigen ogen gezien worden misschien staat het wel heel mooi wie weet! Knipoog

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.

Girly1
Berichten: 74
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: druten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 18:40

Ik vind tinkers wel leuk, maar dat vind ik van veel koudbloeden. Mijn zus heeft een tinker en zij rijd heerlijk en ze is een lieverd met een lekker eigenwijs karakter!

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:53

Ik vind dat er bij alle rassen mooie en minder mooie zijn en zoveel verschillende karakters enz!! Ik ken ook enkele tinkers die ik echt niet graag zou verzorgen/rijden (heeft oa ook te maken met opvoeding) Maar heb toch gestemd voor: Ik ben helemaal weg van tinkers, omdat ik helemaal weg ben van mijn sayla (en haar tinkervrienden op de wei) Sayla: vosbont, apart gevlekt, lekker snel, sierlijk maar toch wel écht tinker enz enz....... hihihi

/3 3 juni 2018 outdoor Koudbloedenwedstrijd Uden /3
Dolgelukkig met Sayla & Ruari :+: [ITP]Met Say aan Zee! :z [KS-ITP] Sneeuw & Vrieskou :z foto's van 2 buffels... 8-)
☁ ☁ Always look on the bright side of life - Life of Brian ☁ ☁

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:07

Ik ben helemaal weg van Tinkers! Daarom hebben wij er zelf ook een gekocht

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:17

Ik heb er zelf 3. Ik vind ze helemaal te gek. Toch heb ik in de poll gekozen voor andere mening. Mijn smaak tinker is grof met meer zwart dan wit en geen maanogen. Ik heb ook weleens tinkers gezien die ik echt niet mooi vind. Maar qua karakter (uitzonderingen daargelaten) vind ik ze helemaal te gek, enne mijn eigen tinks zijn natuurlijk de beste Knipoog Tong uitsteken Haha!

21-5-2010 Luc geboren!


Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 22:01

ik weet niet of zo'n poll topic wel leuk kan worden. er ontstaat vaan weer zo'n discussie die niet leuk is. Lachen

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 22:18

Pellie schreef:
ik weet niet of zo'n poll topic wel leuk kan worden. er ontstaat vaan weer zo'n discussie die niet leuk is. Lachen


Tja, daar heb je misschien wel gelijk in....
Ik, die nog gezegend is met een tinker met zo'n lelijk wit hoofd voel me nu al rot Haha!
Ieder zijn mening, dat wel maar t is nooit zo leuk als t negatief is,haha

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 07:48

Ach je moet gewoon dat soort dingen weglaten daar laat je toch geen topic door verpesten of wel soms?

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 11:54

Ik heb gekozen voor andere mening. Ik heb zelf een kruising tinker waar ik heel blij mee ben. Alleen de meeste tinkers vindt ik niet mooi. Tuurlijk zijn er uitzonderingen. Maar ik zou zelf nooit meer een tinker kopen...Eerst was ik helemaal weg van tinkers, maar ben blij dat ik nu een kruising heb. Ze is toch net wat buigzamer & leniger en heeft een paar mooie, ruime gangen

<3 Veerle en Tiemen <3

Zing Vecht Huil Bid Lach Werk en Bewonder, maar niet zonder ons

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:32

Misschien kan je het topic een andere draai geven. bv waarvoor heb jij je tinker? En dan bij de keuzes recreatief, vh dressuur, wedstrijden enz enz. Het is maar een ideetje Lachen

21-5-2010 Luc geboren!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 13:12

Goed idee tinkiebel!
Ik vind ze overigens geweldig!


mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 13:51

ik heb voor de ik ben helemaal weg van tinkers gestemd maar dat is ook niet zo verassend haha
Ik ben 2 jaar gelden voor het eerst in aanraking gekomen met dit ras en was ook gelijk besmet met het tinker virus Lachen
Zelf heb ik een 4 jarige tinker ruin en ben ontzettend blij met hem
Het belangrijke wat ik in een paard zocht ( ik was op zoek naar een leuk recratie paard ) was dat het paard een rustig en lief karakter moest hebben
Ik heb het niet zo op van die heet hoofden als ik een lekkere buitenrit wil maken
Ik rij voor mijn plezier en wil niet constant bezig zijn met het proberen om mijn paard onder controle te houden
De tinker was voor mij een uitkomst

Ideaal om mee buiten te rijden en heerlijk hoog knuffelgehalte
Ook hoor ik vaak dat tinkers maar sloom zijn en nooit iets kunnen bereiken .
Nou Kane is alles behalve sloom en wie weet rij ik in de toekomst nog eens een wedstrijdje met hem ( gewoon voor de lol )

Ja ik hou van tinkers en vind ze allemaal mooi en geweldig Lovers

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 16:41

Ik zou dus nooit meer voor een tinker kiezen, omdat ik eigenlijk wel echt verder wil komen in de western sport. Ik heb nu Jodie en die kan nog heel veel leren, omdat ze zo jong is. Wil haar ook gaan uitbrengen op wedstrijden, maar op een gegeven moment zit een tinker gewoon echt aan de top van hun kunnen.

<3 Veerle en Tiemen <3

Zing Vecht Huil Bid Lach Werk en Bewonder, maar niet zonder ons

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 16:53

Op zich vind k er wel leuke tussenzitten. Sommige vind k echt mooi. Zolang ze maar niet teveel wit op hun hoofd hebben. Nadeel vind k die sokken. Die zijn zo lastig schoon te houden, vooral met dit weer.
Zelf zou k er nooit eentje kopen. Geef mij maar n wat sierlijker paardje.

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 16:53

Ik heb op de 3e gestemd Haha! Vind ze mooi maar heb er verder niks mee...

Fenna :+:

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 18:03

Ik vind tinkers wel leuk. Hoewel ik er zelf nooit een zou kopen. Ik heb er wel een poosje 1 gereden van Kimmegie hier op bokt.

Triorette (Tiara) Z2+10 foto's *mama van L'Amourette*
Berghof's Faith L1+4 *mama van La Vie*
Op 6 november 2015 gepromoveerd tot mama van Laurens :D
Dressuurinstructie - Training - Sportmassage bij paarden - Meer info? Zie http://www.masja.net

Calanddra

Berichten: 14120
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 18:05

Ik ben echt helemaal dol op tinkers!!! Haha!:D

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 18:34

tinkiebel schreef:
Misschien kan je het topic een andere draai geven. bv waarvoor heb jij je tinker? En dan bij de keuzes recreatief, vh dressuur, wedstrijden enz enz. Het is maar een ideetje Lachen


Dat vind ik idd ook een leuk idee! OK dan!

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

Annick

Berichten: 1371
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 18:51

Ik vind ze geweldig, ik ben heel blij met Damian.
er staan op stal 5 tinkers en ze zijn allemaal anders.
ik moet wel toegeven dat ik een doorsnee bruin ,zwart,of vos enz , niet iets apart vindt, een tinker is uniek kwa kleur.
en hoe lelijker ze zijn des te mooier ik ze vind, weet ook niet waarom.
zo vind ik maanogen wat bij Tinkers (bonte paarden) regelmatig voorkomt ook heel mooi.
ach ja ieder z'n smaak, eigenlijk is het belangrijkste dat je een goede band met je maatje heb, tinker of niet. Haha!
groetjes
Annick

Violet light filled the Heavens The rain began to fall
And the cold white breath from the gypsy
Glowing through the crystall ball


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers