Mijn oude verzorgpony's/paarden enzo.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Mijn oude verzorgpony's/paarden enzo.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-04 21:11

hallo allemaal!! dit zijn foto's van mijn oude verzorgpaardjes (ik zie ze nu nog af en toe want dan ga ik dr wel eens langs) en paardjes die bij ze stonden. Het zijn echt hele erg lieve beestjes ze zijn btw van Vicky (ik weet niet of je die kent) en die zorgt echt heel goed voor ze en ze is ook heel aardig!! Lachen naja hier komen ze: (als het lukt)

Afbeelding
Dit is Amigo.. dat is echt een heel erg lief paardje. Ik heb haar ook een tijdje bereden en ze rijdt echt heel lekker! Pling Ze heeft ook al 2 veulens gehad, Cavello en Suprise.. Cavello staat ook nog op het land (wordt trouwens ook verkocht) alleen daar heb ik helaas geen foto van. Amigo is nu weer drachtig Hyper!
Afbeelding
Dit is Chika, Zij stond bij ook bij alle paardjes, ik heb dr af en toe gepoest en met dr gewandelt maar verder niet echt iets. Maar ik weet wel dat ze heel lief is. Ze is nu verkocht helaas maar ze zal het vast goed hebben!!
Afbeelding En dit is Chila!! Die was zo ontzettend lief!! ik Ging dr verzorgen toen Kitty (die verzorgde dr eigenluk) Amigo ging doen en ik vond chiel zo lief dat ik haar ging doen Alleen helaas is zij ook verkocht maar ze komt elke week in noordwijkerhout *LOL*
Afbeelding En hier hebben we CONCHITA!!! Dit is egt de liefste pony diek toen kende *LOL* Echt dat beessie had zo'n vriendelijk karakter en.. naja ze was voor mij gewoon de Liefste van allemaal!! ik verzorgde haar ook altijd (naja altijd als ik kwam) Alleen na een paar maanden werd ze heel erg kreupel en toen werd ze maar niet beter en toen is ze ook verkocht en nu staat ze helemaal in Belgiƫ Huilen
Afbeelding En hier is Max.. die stond er ook bij Lachen Hij was ook zoo lief!! hij is nu ook verkocht aan Anne Sofie Maar hij staat nog wel op het land dus we kunnen hem altijd nog knuffelen Knipoog
Afbeelding En hier Maestro!! hij was mijn allereerste verzorgpaardje Hij is egt helemaal te gek!! alleen met rijden is die best schrikachtig en hij heeft peesproblemen Scheve mond Maarja daardoor is die niet minder lief tog? Haha!
Afbeelding En dit is de kleine Mickey.. dat is het paardje van het dochtertje van Vicky. Haha hij staat ook op het land en dat vinden de paardjes denk wel gezellig!!


Nouw tot zover deze foto's en ik hoop dat jullie ze leuk vinden Pling
Laatst bijgewerkt door Mariet op 14-01-04 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 21:18

Ik vind Conchita echt mooi, en Micky ziet er lief uit!

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 21:31

Conchita vind ik ook erg mooi! Leuk paardje! En de rest is ook gaaf!

goldflower

Berichten: 2288
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 21:34

leuke en lieve foto,s allemaal hoor,,en idd.conchita vind ik nog net iets mooier dan de rest ,,terwijl die ook erg lief en schattig zn hoor,en vaak kan je bij die paardjes meer liefde vinden dan bij de mensen Lovers dus hoop dat je nog lang van ze ken genieten,,alleen helaas voor de paardjes die al weg zn Huilen Huilen ,maar hopen dat die t ook erg naar hun zin hebben bij hun nieuwe baasjes

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 21:35

Leuke fotos! gave paardjes, maar idd conchita is erg mooie

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 21:47

conchita is echt onwijs gaaf!!!
leuke paardjes Haha!:D:D

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 22:37

Conchita is ook een springpony geweest!!

aniet

Berichten: 7
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 22:51

Wattun droppies:)

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 23:25

leuke paardjes! zien er goed uit!

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 13:32

Mariet schreef:
Conchita is ook een springpony geweest!!

Gaaf!!