Directeur doodgestoken op werk in Delft

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:42

Ik denk ook dat we moeten kijken naar minder criminele landen en hoe het komt dat hun minder crimineel zijn....... ipv kijken naar landen met een hogere criminaliteit en hoe hun het zogenaamd oplossen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:42

Fasel schreef:
Ga je eigen kroketten maar maken.


Zullen dan wel rundvleeskroketten worden Schijnheilig

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:43

Het moet niet gekker worden. Scheve mond
Ik hoop niet dat dit zo door gaat.

Waar gaat het heen met de maatschappij.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:44

runningkawa schreef:
Wat denk je van het naai kamertje
En dank dan niet aan kleren maken Knipoog


Stoutert Haha!. Dat is wel heel ranzig Haha!.

Maar strengere straffen zouden mijns inziens echt helpen. Niets 180 uur werkstraf, gewoon flink straffen, voor mijn part in een gesloten inrichting of whatever. Maar wel zo'n nachtmerrie laten zijn dat ze het nooit meer in hun bolle hersens halen.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:45

Ilindra"]
[quote="Fasel schreef:
Ga je eigen kroketten maar maken.


Zullen dan wel rundvleeskroketten worden Schijnheilig
[/quote]

Bloos! Bloos! Bloos! Bloos!

en dat is dan politiemevrouw.

Maar voor dit topic nou weer naar het alombekende, het is allemaal de schuld van de buitenlanderkant heen gaat, dat weten we nu toch onder hand wel lijkt me.

Maar wat kan er gedaan worden om de boel nu eens om te gooien.

Laat mij Balkellende vervangen.

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:45

Net als de gevangnissen in Amerika. Ik denk niet dat een Nederlandse crimineel daar graag in zit.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:46

En toch is er in Amerika ook veel criminaliteit. Vooral seriemoorden, verkrachtingen, overvallen etc. om die achterlijke sluipschutter maar niet te vergeten.

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:47

Fasel schreef:
En toch is er in Amerika ook veel criminaliteit. Vooral seriemoorden, verkrachtingen, overvallen etc. om die achterlijke sluipschutter maar niet te vergeten.


Klopt dat begrijp ik ook niet.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:49

Een weekje gevangenis mwha. tv, luchten spelletjes spelen, lol trappen met vrienden, af en toe bezoek. Eigen wc, douche. Heerlijk, toch!

Echter in Turkije, Marokko, Egypte e.d. zit je met z'n 20 in een benauwd, damp, donkere ruimte waar bij je de pleepot openlijk moet delen. Mag van mij hier ook wel. Het is géén vakantie maar boetedoening!!!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:58

Inderdaad. Een gevangenisstraf hoeft toch geen luxe relaxt leventje te zijn ?!
En verhoging van de straffen, ook voor andere delicten dan moord, dat zou ook een goed plan zijn! Je lacht je toch slap als je hoort hoe lang (ik kan beter zeggen: hoe kort) iemand de cel in moet... en dan na zoveel jaar goed gedrag weer vervroegd eruit..
Tsja.. cellentekort...

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:03

Anique_Vaandrig"]
ik ga het toch gewoon zeggen (he RK Knipoog) begin maar eens met alle criminele buitenlanders die naar nederland zijn gekomen op eigen houtje. Ik zeg op eigen houtje, want een buitenlander die hier is geboren heeft geen zin.
[/quote]

Dat is dan ook geen buitenlander...

En jeetje, net of alle buitenlanders criminelen zijn. Hoezo, kort door de bocht?
Hier kan ik vreselijk boos om worden.

Maar ik zal me niet laten gaan Haha!

[quote="Fasel schreef:
En toch is er in Amerika ook veel criminaliteit. Vooral seriemoorden, verkrachtingen, overvallen etc. om die achterlijke sluipschutter maar niet te vergeten.


Ooit "Bowling for Columbine" gezien? Een documentaire over het wapenbezit in de V.S. waarin de maker nagaat WAAROM er zoveel criminaliteit is in dat land. Helemaal kwam hij er niet uit, maar het heeft vnl met de mentaliteit van de Amerikaanse bevolking te maken.

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:06

Idra"]

[quote="Fasel schreef:
En toch is er in Amerika ook veel criminaliteit. Vooral seriemoorden, verkrachtingen, overvallen etc. om die achterlijke sluipschutter maar niet te vergeten.


Ooit "Bowling for Columbine" gezien? Een documentaire over het wapenbezit in de V.S. waarin de maker nagaat WAAROM er zoveel criminaliteit is in dat land. Helemaal kwam hij er niet uit, maar het heeft vnl met de mentaliteit van de Amerikaanse bevolking te maken.
[/quote]

Ik heb ook ooit een documentaire gezien over Amerika en het wapenbezit. En er zijn heel veel Amerikanen met een wapen. Volgens mij voor hun eigen veiligheid dat die Amerikanen zeiden.
Als iedereen een wapen zal hebben, ben je helemaal niet veilig meer. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:07

Vast niet alle, ben ik het helemaal mee eens
En de nederland geboren buitenlanders staan in het statje ook gewoon onder nederland

Afbeelding

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:09

de reden dat er in amerika meer wapens zijn is heel simpel.......... als de dichtsbijzijnde politiepost 2 uur rijden bij je vandaan is.......... kan het handig zijn dat je jezelf kan verweren.............

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:15

Citaat:
snap niet dat zo een vreselijk dom persoon (want dat is hij!!) het ooit tot minister president heeft kunnen schoppen


Dat is niet zo moeilijk hoor omdat Fortuyn vermoord is door ook zo'n lamlul anders had die er wel gezeten.

En dat was er toch wel eentje van strenger straffen.


Ijsland is ook een aardig crimineel vrij land, er worden gemiddeld 4 moorden in een jaar gepleegd.
Hier zijn dat er al 4 in 1 week.

het is toch jammer dat paard niet mee mag naar ijsland.

Enne op de noordpool is criminaliteit volgens mij helemaal niet aanwezig.
Misschien onder pinguins?? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:18

Nee, maar er werd wel gekeken waarom sommige landen minder criminalitiet hebben.
Er is ook bekend dat Nederland erg makkelijk iedereen binnen laat.
Sorry dat daar veel criminelen onder zitten
Had ook liever gehad dat het anders was.
waarom mag het niet openbaar gezegt worden?
de cijfers liegen er niet om, ik heb ze niet gemaakt.

En idd in dit topic kan het net zo goed een Nederlander zijn en die mogen ze van mij net zo hard aanpakken als een buitenlander.
Maar met minder buitenlanders in de cel, is er wel meer plaats om de nederlandse criminelen langer te straffen.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:18

Dat het in Amerika normaal is om een wapen te hebben, heeft niks met het op 2 uur politie vandaan wonen te maken (misschien in sommige gevallen), eigen veiligheid? Amehoela! Dat is er ingegroeid met de grote trek westwaarts, waarbij de pioneers zich zelf moesten beschermen tegen Indianen en ander echt gespuis wat van hun wilde stelen of vermoorden. Daarom droegen hun pistolen en tijdens het (wilde) westen bleeft dat aangezien de wetten dat niet verboden en omdat men zichzelf moest verdedigen als ze aangevallen werden. Dat 's ochtends om 7 uur voor de snelste trekpartij is niet allee niets uit Hollywood. Het hele gedoe met het dragen van geweren is iets wat bij hun cultuur hoort ,ze zijn er als waren mee opgegroeid en door gegroeid. Nu nog gelden daar de wetten dat als je bij iemand in breekt in Amerika en je wordt betrapt dat je gewoon overhoop geschoten mag worden zonder dat die persoon daarvoor wordt gestraft.

En of Pim daadwerkelijk min. president was geweest als hij nog leefde betwijfel ik, aangezien de meesten allen maar op Pim stemde vanwege de lafheid van die daad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:32

Idra"]
[quote="Anique_Vaandrig schreef:
ik ga het toch gewoon zeggen (he RK Knipoog) begin maar eens met alle criminele buitenlanders die naar nederland zijn gekomen op eigen houtje. Ik zeg op eigen houtje, want een buitenlander die hier is geboren heeft geen zin.


Dat is dan ook geen buitenlander...

En jeetje, net of alle buitenlanders criminelen zijn. Hoezo, kort door de bocht?
[/quote]


Hohoho, ik heb niet gezegt dat ALLE buitenlanders criminnelen zijn. Ik draag een deel van de oplossing aan. Het grootste deel van de criminelen is buitenlander, naar wat ik heb gehoord van de cyfers (dus feiten)
Als je dan naast strenger straffen alle CRIMINELE buitenlanders eruit zet, ben je naar mijn idee goed bezig.

Dus asjeblieft niet zeggen 'alsof alle buitenlanders criminelen zijn' want dat heb ik NIET gezegt.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:33

zit idd verschil in

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:33

En dat zegt hier ook niemand, maar dat word er ff vlug van gemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:34

Idra"]
[quote="Anique_Vaandrig schreef:
ik ga het toch gewoon zeggen (he RK Knipoog) begin maar eens met alle criminele buitenlanders die naar nederland zijn gekomen op eigen houtje. Ik zeg op eigen houtje, want een buitenlander die hier is geboren heeft geen zin.


Dat is dan ook geen buitenlander...

[/quote]

Beetje verkeerd uitgelegd, is ook niet mn sterkste kant Knipoog Ik bedoelde dus kinderen van mensen uit het buitenland, die hier geboren zijn. Zijn dus idd geen buitenlanders, maar worden hier vaak wel voor aangezien

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:39

jeetje gaat wel weer lekker zeg hier eerst die conrector verschrikkelijk wat bestaan er toch rare mensen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:56

Cowgirl schreef:
Citaat:
snap niet dat zo een vreselijk dom persoon (want dat is hij!!) het ooit tot minister president heeft kunnen schoppen


Dat is niet zo moeilijk hoor omdat Fortuyn vermoord is door ook zo'n lamlul anders had die er wel gezeten.

En dat was er toch wel eentje van strenger straffen.


Ijsland is ook een aardig crimineel vrij land, er worden gemiddeld 4 moorden in een jaar gepleegd.
Hier zijn dat er al 4 in 1 week.

het is toch jammer dat paard niet mee mag naar ijsland.

Enne op de noordpool is criminaliteit volgens mij helemaal niet aanwezig.
Misschien onder pinguins?? Haha!


Fortuyn was net zo'n laml*l. Ik ben echt heel erg blij dat hij het nooit geworden is. Hij had van mij echt niet dood gehoeven, want dat gun je niemand. Maar ik had er toch niet aan moeten denken dat een idioot als Fortuyn minister-president had geworden. Dan hadden we in veel grotere moeilijkheden gezeten als dat we nu doen.
Nee die Fortuyn was een gladjakker eerste klas met een heleboel enge praatjes.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:58

Ben ik niet met je eens sorane............... ik vond m wel goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:58

gijsenkim schreef:
Ben ik niet met je eens sorane............... ik vond m wel goed.


Meningen verschillen gelukkig!