* Geschrokken van "Demonstratie" tegen leraar+ *

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

* Geschrokken van "Demonstratie" tegen leraar+ *

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 20:25

Ik zat net het nieuws te kijken,en ben erg geschrokken en boos.
Er waren jongeren aan het protesteren n.a.v. de doodgeschoten leraar van het terra college.
"we love mourat",en dat papier met die tekst op die auto.

Jeetje wat kan ik hier toch kwaad om worden,hoezo is het de leraar zn eigenschuld?
Je mag niet meer een leerling op zn gedrag aanspreken omdat je anders een kogel kan verwachten? Ziek gewoon!

En dat "domme" (das mijn mening) meisje die niet eens weet waarover ze praat,over GRENZEN,pff nou die zijn ze volgens mijn mening ver overschreden met die belachelijke demonstratie.
En volgens haar was die jongens zn grens ook bereikt,en heeft hij het "geflikt",als of het de leraar zn eigen schuld is,en die mourat er recht voor had.
Het slachtoffer hoort niet omgezet te worden in een dader!
Hun vinden het normaal,dat als je grenzen op zijn,je diegene maar kan neerschieten...hoezo "ik weet niet eens waarover ik praat".

En dan nog te praten over respect,ze weet niet eens wat dat is..dat heeft ze ook niet voor de nabestaanden van die meneer.

Sorry maar ik werdt er erg kwaad over,en ik schaam me gewoon voor die familie van die leraar wat voor mensen er toch rondlopen.

als ik er had gestaan schopte ik ze weg.
Laatst bijgewerkt door Lianne007 op 15-01-04 20:38, in het totaal 3 keer bewerkt


Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:29

Ik ben het helemaal met je eens! Het is te gek voor woorden!

» Never give up on the things that make you smile..


pmarena

Berichten: 47928
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:34

Ik kreeg ook de kouwe rillingen toen ik het hoorde op de radio .....
walgelijk is het !!! Ze wilden zelfs op de herdenking voor die man met grote borden en spandoeken komen met de foto van die hufter... ziek is het

Wat is dat toch , die menataliteit van die gasten Verward

Nederland is ECHT gek Boos!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:37


- Offline -

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:38

Ben het met je eens... dit moet niet kunnen.

Ik heb het niet op tv gezien maar hoorde het wel al snel via via.
Té ziek voor woorden, dat doe je toch niet? Scheve mond

De regering moet iets ondernemen, dit kan zo niet door gaan of Nederland word verder geterorriseerd door volslagen gekken.

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 20:39

DeesDeBest schreef:
[AM] Conrector door het hoofd geschoten

daar is al een topic over.



ja sorry,niet eens op gelet Bloos! ...maar dit is weer een beetje het vervolg erop,laat iedereen maar lezen hoe ik erover denk Lachen

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:44

Ik hoorde het ook! echt te gek voor woorden hee! dat recht hebben ze echt niet!
Gwoon echt belachelijk dat ze daartegen durven te demonsteren! kan ik echt boos om worden!

.

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:44

Klopt, ik was vandaag met een vriendin bij de tram (lijn 9, langs het Terra College), ik had haar afgezet en zou doorfietsen om haar bij een paar haltes verder op weer op te halen, omdat het een erg lang stuk was om iemand achterop te hebben Knipoog . Ik denk nog; laat ik extra hard fietsen, dan ben ik eerder en kunnen we lachen, maar dat was blijkbaar voor niks, want na een kwartier nog geen tram.
Ik haar dus maar gebelt, en wat bleek nou? De politie was de tram aan het "doorzoeken" omdat er van die gastjes zaten die Murat de hemel inprezen en allemaal liedjes zoals "MURAT MURAT IS OUR MAN, HE CAN DO WHAT NO ONE CAN.." en liedjes over hem in hun eigen (lees: turkse) taal te zingen. Deze heeft de politie er dus allemaal uitgegooit. Het idee dat dit allemaal voor mij wel erg dicht bij huis afspeelt is best wel eng hoor Scheve mond

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:53

ja ik schrok er ook van!
pfff het zijn echt kinderen die niet weten waar ze het over hebben...

Dag lieve mama...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:54

over ditzelfde onderwerp had ik net een topic gestart dat nu gesloten is ivm het hierboven genoemde topic Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:56

Triest En het allertrieste is dat ze zelf niet in de gaten hebben dat ze hiermee de onderbuikgevoelens van autochtone nederlanders voeden

Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 21:02

gijsenkim schreef:
Triest En het allertrieste is dat ze zelf niet in de gaten hebben dat ze hiermee de onderbuikgevoelens van autochtone nederlanders voeden


daar ben ik het echt met je eens,ze voelen zich ook geen nederlanders..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:02

gijsenkim schreef:
Triest En het allertrieste is dat ze zelf niet in de gaten hebben dat ze hiermee de onderbuikgevoelens van autochtone nederlanders voeden


Precies wat in in mijn vorig topic ook al zei. Die jongeren liepen maar te schreeuwen en te doen en vervolgens zeiden buurtbewoners van die murat 'jullie hollanders lopen te discrimeneren!'

dan ben je toch compleet uitgeluld..................

Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 21:03

gijsenkim schreef:
Triest En het allertrieste is dat ze zelf niet in de gaten hebben dat ze hiermee de onderbuikgevoelens van autochtone nederlanders voeden


mee eens,ze voelen zich ook geen nederlanders..

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:04

Zullen we 't in 1 centraal topic houden?

- Offline -

heidiLOVER

Berichten: 9184
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:06

echt raar zeg murout schiet hem toch dood hij is de schuldige

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:09

Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Je hoort tot nu toe alleen nog maar het verhaal vanuit de school. Maar die docent schijnt zelf ook niet fris geweest te zijn.
Het verhaal heeft altijd twee kanten.
Let wel ik keur die moord absoluut niet goed!!!! En ik vind ook dat die jongen de zwaarst mogelijke straf verdient. Er zijn zat andere, meer gepaste, oplossingen dan een laffe moord.

Maar nogmaals ik geloof wel dat er meer speelt dan er verteld wordt.

En om nou weer alle buitenlanders over 1 kam te scheren vind ik wat ver gezocht. Het had net zo goed een nederlander kunnen zijn.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:12

DeesDeBest schreef:
Zullen we 't in 1 centraal topic houden?


Ik denk dat dat inderdaad beter is. Daarom zet ik hier een slotje op Lachen


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Barbabientje, Bielsje, Facebook, fro, Googlebot, hooi, Iris_Casper, Kaetibangsi, Keizerinnnn, Kimberley_, Mar_X, NatasjaV, NorwayFjord, Plop1997, Tatjanaa, xColorCross, XladyX, xU_Blinghx, xxxmh, YvonneV en 64 bezoekers