Directeur doodgestoken op werk in Delft

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Directeur doodgestoken op werk in Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 19:19

jaja hij gaat lekker hier in dit land Lips are sealed

Directeur doodgestoken op werk in Delft

DELFT - De 56-jarige directeur van een schoonmaakbedrijf aan de Nijverheidsstraat in Delft is donderdagmiddag doodgestoken in zijn kantoor. Dat heeft een woordvoerder van de politie donderdag gemeld.

Begin van de middag zou de dader op het kantoor zijn aangekomen en in gesprek zijn gegaan met de directeur. Na een woordenwisseling trok de man een mes en stak de directeur neer. Op weg naar het ziekenhuis bezweek die aan zijn verwondingen, aldus de woordvoerder.

De politie heeft nog geen aanhoudingen verricht. Het is nog onduidelijk wat het motief van de dader is. De politie weet ook nog niet of de dader wellicht een werknemer of ex-werknemer van het bedrijf is.

bron: www.nu.nl

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 19:23

nou gaat lekkah............. wat is dit nou weer

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 19:27

Huppa daar is de volgende, t word steeds erger! wat een gestoorde mensen bestaan er toch!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 19:29

Ik ga emigreren als ik klaar ben met mijn studie en het zo doorgaat in dit land. In dit p*kkelandje wil ik echt niet langer blijven als mensen zo met elkaar omgaan.
Het houdt gewoon niet meer op vrees ik! Stelletje gekken hier in dit land.

:D

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 19:38

poeh poeh, we komen steeds meer in de richting van het amerikaanse dodental door moord

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 19:41

Er móét iets ondernomen worden door de regering, dit kan zo gewoon niet meer....

Gecondoleerd, de vrienden, familie en alle andere na bestaanden van deze man.

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Liselot

Berichten: 32188
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 19:43

volgens mij is het voor een groot deel altijd al zo geweest, maar hoor je er nu gewoon veel meer over...
dat maakt het trouwens niet minder erg dan het is

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 19:43

gvd, het wordt steeds erger hier in nederland

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 19:44

Jemig..... Zouden mensen op ideen worden gebracht door bepaalde films of nieuwsuitzendingen?
Het word haast eng zoveel als er gebeurt. Het jaar is net begonnen

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 19:54

Gezellig weer
Wanneer gaat Nederland eindelijk eens wat doen aan criminelen!!!!!!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 19:56

J.P.: De tendens gaat de verkeerde kant op.

- Offline -

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:09

Wat morgen?


Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:22

Citaat:
Gezellig weer
Wanneer gaat Nederland eindelijk eens wat doen aan criminelen



Uhhhhh nooit???? Verward Verward Verward

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:23

Het is vreselijk, maar denk je dat het in andere landen veel beter is?
Er zijn de laatste tijd veel moorden in het nieuws, maar er zijn er veel meer die niet in het nieuws komen.
Ga eens op een gemiddelde dag met een agent in amsterdam zuid-oost meelopen. Ik kan je uit ervaring vertellen dat er meer moorden zijn dan je op het nieuws hoort. De overheid vind het wel best want die doen er geen f*ck aan helaas...

Emigreren is geen optie, want overal ter wereld wordt gemoord. Het is iets wat kennelijk bij de mensheid hoort. Het enige wat je kan doen is hopen dat jij en je omgeving nooit slachtoffer worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:29

Toch zijn er landen met een veel lagere criminaliteit.
Misschien eens kijken wat hun zo anders doen.

Denk aan de landen noordelijker van ons, maar ook zwiterland en oostenrijk.
Misschien toch een kijken wat de verschillen zijn.
Ik weet er wel al 1, maar die zal ik maar miet opnoemen.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:29

Sorane schreef:
Het is vreselijk, maar denk je dat het in andere landen veel beter is?Er zijn de laatste tijd veel moorden in het nieuws, maar er zijn er veel meer die niet in het nieuws komen.
Ga eens op een gemiddelde dag met een agent in amsterdam zuid-oost meelopen. Ik kan je uit ervaring vertellen dat er meer moorden zijn dan je op het nieuws hoort. De overheid vind het wel best want die doen er geen f*ck aan helaas...

Emigreren is geen optie, want overal ter wereld wordt gemoord. Het is iets wat kennelijk bij de mensheid hoort. Het enige wat je kan doen is hopen dat jij en je omgeving nooit slachtoffer worden.


Ja, ik weet bijna zeker dat er andere landen zijn waar het beter is. Het ligt misschien aan de mensheid, maar ook aan de karakters van mensen. Aan de cultuur. Ik merk al het verschil tussen Nederlanders en Belgen, die zijn veel minder hard. Er moet toch ergens op de wereld wel een landje zijn waar de mensen niet zo hard zijn?? Nederland gaat de verkeerde kant op, dat zegt niet dat de hele wereld de verkeerde kant opgaat.

En ik ga gewoon lekker emigreren...naar Tanzania, Jamaica ofzo Tong uitsteken ...

:D

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:33

In de Scandinavische landen bedenk je je wel twee keer voor je zoiets als dit doet. Ik stond versteld dat mensen hun auto's openlieten, hun deuren openlieten etc. toen ik daar bij een vriend logeerde. Maar ja, de straffen zijn ook niet misselijk.

J.P. Zei gister 'het lijkt wel Amerika'. Ja, moet ie eerst eens ophouden om Amerika in zijn kont te kruipen, de hypocriete laml*l . Aargh, wat heb ik de pest aan die zak hooi.

'Paint' it 'Black'

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:34

jamaica is supercrimineel......... beter is groenland!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:35

Ik zat ook al te denken 'Jamaica'?

Is dat niet het land van dat drankje? 'if we took life so serious blaat blaat'.

'Paint' it 'Black'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:38

ik ga het toch gewoon zeggen (he RK Knipoog) begin maar eens met alle criminele buitenlanders die naar nederland zijn gekomen op eigen houtje. Ik zeg op eigen houtje, want een buitenlander die hier is geboren heeft geen zin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:38

Citaat:
In de Scandinavische landen bedenk je je wel twee keer voor je zoiets als dit doet. Ik stond versteld dat mensen hun auto's openlieten, hun deuren openlieten etc. toen ik daar bij een vriend logeerde. Maar ja, de straffen zijn ook niet misselijk.

Terwijl iedereen hier roept strenger straffen helpt niet.
Ik zou dan wel graag de verschillen willen weten in strafmaat.
Want ik denk dat je als land eens moet gaan kijken hoe minder criminele landen het oplossen.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:39

Snap niet helemaal wat je bedoelt maar zalw el aan mij liggen Haha!

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:40

Nou RK, ik ben ervan overtuigd dat strenger straffen wel degelijk helpt. Jemig, hier komen ze uit de gevangenis en blijkt het gewoon een hotel te zijn Verward. Zijn hier nu twee gevangenissen. Zelfs een snackbar aanwezig. Wat nou snackbar? Ga je eigen kroketten maar maken.

'Paint' it 'Black'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:41

In ieder land gebeurd dit wel, het is idioot te denken dat het niet zo is. Tuurlijk zullen er landen zijn waar het wat minder is, maar denk je dat wij in Nederland op het nieuws iedere moord in het buitenland zien?

Balkenende is een vreselijke fatsoen rakker. Een beetje het voetveegje van Bush, want daar begint het wel op te lijken! Ik snap niet dat zo een vreselijk dom persoon (want dat is hij!!) het ooit tot minister president heeft kunnen schoppen.
Tijdens de verkiezingen allemaal mooie praatjes maar achteraf blijkt het allemaal klinklare b*llshit te zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:41

Wat denk je van het naai kamertje
En dank dan niet aan kleren maken Knipoog