marjolijn kylstra

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

marjolijn kylstra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 12:49

Uitgerekend als je niet kan is er een VD clinic, naar wat ik begrepen heb.
Wie heeft hem gezien? Hoe was het?


dihjo

Berichten: 155
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 12:51


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 13:23


Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 13:34

Ik heb haar ook gezien! En ik vond haar met die muilezel toch wel heel erg leuk! Ik vond haar ook heel eerlijk. Als het niet helemaal lukte, zei ze ook van, oh dat ging niet goed, dat doen we even over! ze legte ook wel duidelijk uit vond ik!

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 14:12

hahah ik heb der in der kleine ring bezig gezien met die muilezel een man wou een foto maken voor in de krant Lachen maarja dat wou dat beest niet hahaah

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 16:54

Ik was er maandag, toen heeft ze de clinic afgelast na een poosje omdat het in de grote ring te druk was, en haar paard daardoor een beetje gek werd. Lachen

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 11:44

Hij was super ik vond het hardstikke leuk ook om te zien hoe ze beginnen met het leren aan de longe het begin van het piste werk etc.
Afbeelding

Afbeelding

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 11:45

Ik vond het ook erg leuk.......... zoveel rust..........!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 12:29

Dit is de vrouw die 2 jaar geleden bij mij kwam voor een artikel in bit. Omdat Jamaica toen nog niet veel kon, en behoorlijk opgenaaid was (tja, ineens een telelens voor je is ook niet alles) heeft ze niet meer kunnen laten zien dan waar ze voor kwam.
Helaas kreeg ik toen geen positief beeld van Marjolein persoonlijk, maar haar werk met paarden: Super!

[edit]typo[/edit]

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 22:17

Ik heb het ook gezien, en vond het er wel leuk uitzien! Ze was heel rustig en legde duidelijk alles uit. Ook een heel leuk paard vond ik het! Alleen deed ze het makkelijker overkomen dan dat het is Verward

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 20:38

Citaat:
Helaas kreeg ik toen geen positief beeld van Marjolein persoonlijk, maar haar werk met paarden: Super!

En om dat laatste gaat het tenslotte, toch?

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 18:06

stef schreef:
Dit is de vrouw die 2 jaar geleden bij mij kwam voor een artikel in bit. Omdat Jamaica toen nog niet veel kon, en behoorlijk opgenaaid was (tja, ineens een telelens voor je is ook niet alles) heeft ze niet meer kunnen laten zien dan waar ze voor kwam.
Helaas kreeg ik toen geen positief beeld van Marjolein persoonlijk, maar haar werk met paarden: Super!

[edit]typo[/edit]


Jij bent dat meisje met die Haflinger? Jouw verhaal staat me nog goed bij. Wat mij erg opviel is dat MArjolein toen zei dat je 1 duidelijk iets moest zeggen als beloning, dus niet "braaf, goed zo". Het is of braaf, of goed zo. Ik vond dat ook al heel erg bitcherig overkomen. Tijdens de clinic echter zei ze steeds wat anders als het paard het goed deed....

Beeeeetje inconsequent vond ik dat wel.

Ik vind haar als persoon echt niet vriendelijk overkomen. Ik vond haar geen prettige persoon dus, maar dat is mijn persooinlijke mening.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 14:31

yup, dat "meisje" Tong uitsteken ben ik ja.
Maarja, als marjolein mij zonder redactrice van BIT en zonder fotograaf zou treffen, zou het allemaal ook wel anders gaan denk ik, we (jamaica en ik) waren echter zo opgelaten...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 19:03

Ik heb haar verschillende keren met haar Fries aan het werk gezien, dat was alles behalve rust.
De zweep werd niet meer gebruikt als hulp, maar om te meppen, er was veel protest en paard gehoorzaamde voor geen meter. Ik had veel medelijden met het dier.


GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 19:01

ik heb toen de show met de muilezel in de kleine ring even een stukje gezien
vond het wel grappig, opeen gegeven moment ging ie gewoon liggen, zei echt zo.. mmh dat klopt niet helemaal. zeg kom es overeind Tong uitsteken

Ill try to remember every step you walked with me, every moment you make me smile, every moment I cherish.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers