[VD] Lady weer wat geleerd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

[VD] Lady weer wat geleerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 21:06

Ben al een tijdje (2 - 3 maanden) bezig met vrijheidsdressuur.
Heb lady vandaag een nieuw kunstje geleerd: Kusje geven Kusje ze snapt het nog niet helemaal, maar het begin is er
Nu wil ik haar over een tijdje ook leren om op het blok te staan, maar wat is nou een geschikt voorwerp om het op te leren?? Strobalen heb ik niet (ja, hele grote, dus dat is geen optie)
Ze kan nu:
*Voetje geven
*Buigen
*Rondje draaien
*Kusje geven (tot zover ze het snapt *LOL* )
Foto's komen binnenkort Cheese!

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo


boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 21:37

mijn ideeën voor een blok:
- kijk je vader/opa/vriend/man(weet niet hoe oud je bent..) is lief aan laat hem wat timmeren van hout
- een baal zaagsel
- een (normale)baal hooi(gewoon een deken eroverheen ofzo)


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 23:29

bij balen hooi opletten dat ze stevig geperst zijn (anders staan ze erin ipv erop Haha!) met een baal zaagsel opletten dat het niet glad is (een deken erop zou theoretisch kunnen, maar ik denk dat het dan juist gaan schuiven).
Voor Honey heb ik een oude PTT krat (handig, zo'n vader Haha!) maar Jamaica kan daar niet op omdat ze daar te zwaar voor is

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 09:09

In het begin had ik altijd een hele oude poetskist met alleen borstels erin. Toen heb ik een wat grotere gekregen ( moet weer een grotere hebben haha). Ik gebruik die kleine kist voor op het blok. Het is niet heel erg hoog. Het was toen zo legerkistje ik heb hem van me broer gekregen. Mijn opa heeft iets stroefs erop gemaakt dat ze niet uitglijden op het hout.
Maar het werkt prima!

xxx Rianne

Stal Shetbende nu 10 pony's.

Omegamedo

Berichten: 1235
Geregistreerd: 14-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 11:17

Hee ! Ik wist niet dat jij aan vrijheidsdressuur deed ! Leuk joh !
Volgens mij zie ik weleens op foto's/plaatjes dat er van die viskratten voor gebruikt worden. Die staleigenaar bij ons heeft er volgens mij een hele zoot, dacht ik hoor. Zal wel even kijken en dan vragen of ik er een mag overnemen van hem. En anders vragen hoe hij er aan is gekomen.

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 16:09

Hooi balen hebben we ook niet (alleen ronde kuilbalen) Dan zou ik een stalgenootje moeten vragen of ik haar baal zaagsel mag "misbruiken". Kan als het lukt altijd m'n opa vragen of die wat wil timmeren. Dan is die ook weer een tijdje zoet *LOL*
Zelf dacht ik aan een houten fruitkist (wel goed verstevigd) ga dat eerst maar eens proberen te maken want dat blijft het beste staan denk ik, want ik heb het idee dat een baal zaagsel gaat kantelen (of zoals stef zegt te glad is) als ze er niet goed opstaat Verward

Omegamedo schreef:
Hee ! Ik wist niet dat jij aan vrijheidsdressuur deed ! Leuk joh !
Volgens mij zie ik weleens op foto's/plaatjes dat er van die viskratten voor gebruikt worden. Die staleigenaar bij ons heeft er volgens mij een hele zoot, dacht ik hoor. Zal wel even kijken en dan vragen of ik er een mag overnemen van hem. En anders vragen hoe hij er aan is gekomen.


Hoe zien die eruit dan (heb er echt geen idee van) en zijn die er wel stevig genoeg voor? Anders wil ik er wel een (als hij ze heeft)
Kom hem, als het mag, dan wel halen als we weer een keertje bij jou zijn

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Omegamedo

Berichten: 1235
Geregistreerd: 14-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 23:53

Zijn die lange witte kratten. Kan echt geen duidelijke omschrijving geven.
Verward Ik heb het idee dat ik ze wel eens op foto's van VD had gezien.
Heb hem wel gezien maar vergeten te vragen, morgen een nieuwe poging, okee ?
Volgens mij is een fruitkist ook goed hoor. Een baal zaagsel zou ik niet gebruiken. Als ze nu met een ijzer het plastic kapotmaakt ...... Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers