en yor heeft ook weer eenbeetje gemeet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-01 20:18

net even prisca gebeld..
maar helaas wilde niemand mij aan de telefoon Verdrietig
maaarrr uit eindelijk kreeg ik toch Dorée aan de lijn, hihihii ik zal maar niet zeggen onder welke naam ze nu bekend staat Lips are sealed Lips are sealed }>
het klonk allemaal errug gezellig daar Verdrietig
en ze gingen net weg.. dus de eerste verslag zul;len niet lang meer duren Lachen
oja ik kreeg ook steef even aan de foon, maar die is dus blijkbaar doof ofzo, of hij wilde me niet horen dat kan natuurlijk ook Scheve mond\
na dorée rkeeg ik Mayo aan de lijn, en ook Akerna (renate) nog tussen door, en ik eindigde via dorée weer bij Prisca Lachen

overigens zeiden ze allemaal dat het heeeeelemaaaal niet leuk was en heel ongezelig en dat ik niks miste, maar ik denk dat ik dat niet geloof Scheve mond\ Verdrietig




<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: yor op 2001-11-10 19:19 ]</font>


assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 20:20

nouhou.. Huilen Nu voel ik me ook weer helemaal snielig dat ik niet mee kon pannekoeken eten..
En Yor, je hebt helemaaaaaal niks gemist van het publiek zijn Haha! Was KOUD *LOL*

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 21:05

d
Laatst bijgewerkt door janna op 10-04-22 19:35, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 23:21

Arme arme Yor!!! Was idd erg komisch, Pris heel hard WIL IEMAND YOR???? Geen reactie.... Nog een keer... geen reactie en een enkele verdwaasde blik.... Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 01:27

grinnik aaa yor te was echt niet leuk hoor, kunn je ook wel op de andere reacties en berichtjes lezen. Schijnheilig

als het je goed doet, de volgende keer als ik er dan nog ben wil ik je wel aan de foon hoor.

BTW steef zegt nietzo veel aan de foon omdat ie beetje Bloos is (verlegen) kwam ik aan de foon al achter *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 11:16

Yor, de volgende keer ga je gewoon mee, dan hoef je niet te bellen...... En kun je kletsen met wie je wilt.... Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 12:51

Ahhh arme senielige yorrrrie!!! Het was idd helemaaaaaaaal niet gezwellie en de pannenkoeken heel vies, want zelfs Eatmaster Mayo heeft de hare niet helemaal opgegeten!!!

En wb mijn bijnaam: Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel !!!!!!

Maarruh, de volgende keer ga je gewoon gezellig mee!!!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 09:38

Trouwens heel komisch: Dorée begon Yor zelf te vertellen wat haar nieuwe bijnaam was. Opeens keihard: LACH NIET!!!!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 10:44

Ohohoooooooo NIETES!!! Jij meeeen Iloon!! (of heb ik het haar wel zelf verteld!! Verward nee dat kan bijna niet!! Schijnheilig ) En yorrie maar lachen... de dooss!!!!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 11:08

Je vertelde het haar dus echt zelf hoor...de andere tafel wist toen niks af van Doldodee's!!!! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 11:38

Doldodee´s??? Wat zijn dat?? Verward Schijnheilig Schijnheilig Koe

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 13:57

zoiets als jij dildodee mar dan anders...

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 14:03

Oops...I did it again....klein typefoutje... Zal ook eens niet zo zijn bij mij...
Maar ja...wat is een Doldodee???? Verward Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 14:42

Citaat:
Op 2001-11-13 12:57, schreef Nimber:
zoiets als jij dildodee mar dan anders...

Maar wat is het dan??

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 22:17

een dildodee die door het dolle is...

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 22:51

Jaaaaah, Kim...dat is the clue!!! Dat zal het wezen, wat kan het anders zijn... hahaha, die vind ik echt super!!! *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 10:38

Hahahhaahah een dolle dildodee (is dat dan niet gewoon een vibo???? Verward Haha! )

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 11:15

Ach ja, bijnaampje erbij voor zo'n geval hahahahaha. Is eens een keer wat anders en je kunt nog eens ergens over praten zonder dat anderen meteen weten waar je het over hebt.... Haha! Maar ja, als je het over een doldodee hebt...lijkt het toch al verdacht veel op een ander woord.... *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 bezoekers