Anders dan normaal?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Feel
Berichten: 3
Geregistreerd: 14-01-04

Anders dan normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 20:01

Het maakt me echt helemaal gek!
Ik had het een beetje weggestopt, wilde er niet mee bezig
Maar iemand deed de stof weer opwaaien.
Ik voelde me altijd al anders dan anderen, maar hechte daar niet veel waarde aan, iedereen is wel eens iets anders dan andere mensen. Maar hier gaat het wel erg ver.

Door de ogen van mensen kunnen kijken, het verleden van iemand "lezen", gedachtes... en vooral leugens.

Het schrikt mij af, ik wil niet zoveel van mensen weten. Laat mij maar gewoon in leugens trappen, moeten raden naar een verleden.

Het er gewoon totaal niet mee bezig zijn, hielp wel, het leek weg te zakken. Maar toen iemand anders het aan mij "zag", kwam alles weer boven.

Zoals ze ook zei, ik ben er niet klaar voor, maar eigenlijk wil ik er ook helemaal niets van weten. Maar toch prikkelt er het een en ander en zoals bij alles wil ik er toch wel het fijne van weten. Het boeit me zeker, maar het schrikt me ook heel erg af.

Het is niet een kwestie van geloven, het is puur het merken van. Laten we hopen dat het een toevalskwestie is met een goed vermogen van mensenkennis en psycholigische gedachten... Maar toch schrikt het me af, vooral ook omdat andere "anderen" mij eraan herkennen...

Ik weet dat ik anders ben, maar in de doodnormale zaken van de dag is dat al genoeg, dit hoeft er niet bij...

Ik verwacht geen "medeleven" of enige positieve reactie, wilde slechts even van me afschrijven en niet slechts bestemd voor m'n eigen. Dan zou de drang om er met iemand over te praten ofziets dergelijks blijven hangen...

Ik zie mezelf niet... Maar jou des te meer...


CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 20:03

ehm ja Verward

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 20:05

Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt Clown

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Mellow

Berichten: 6467
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 20:09

grassie schreef:
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt Clown

ik ook niet.

Duhelo

Berichten: 28523
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 20:11

ik denk dat feel bedoelt dat ze mensen hun verleden kan "zien", en dat ze aanvoelt of ze liegen of niet, en dat dat hem/haar teveel wordt
correct me if i'm wrong

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 20:11

hij/zij heeft 'krachten'waarmee ze een soort van helderziend zijn, of begrijp ik t verkeerd?

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

Wonder
Berichten: 101
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 20:24

Het spijt me hoor: maar ik vind de eerste 3 reacties niet echt zo super Scheve mond
Lijkt me op zich duidelijk dat dit een shadowaccount o.i.d. is, maar zoiezo van iemand die wat van zich af wil schrijven...
Dan zijn dit soort reacties niet echt lekker om te lezen

Ik weet zoiezo niks over dit soort dingen... maar iig veel sterkte!! Van je af schrijven is altijd lekker *spreekt uit ervaring* en pb'en mag altijd Lachen

De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Haha!

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 20:49

sorry maar ik snap er ook niet echt iets van Verward
maarja..dan iig wel sterkte...... Blond

Duhelo

Berichten: 28523
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 20:52

ik snap het wel een beetje
feel heeft een gave, waarmee dat ze de mensen hune verleden aanvoelt, en voelt wanneer ze liegen , gedachtes lezen, soms de wereld door de ogen van iemand anders zien
(feel: sorry als je een hij bent )
en het komt haar te veel, ze zou willen gewoon zijn, in de mensen hun leugens trappen , enzovoort
dit maak ik uit uit de tekst...
sterkte...

edit: schrijffoutje gewijzigd
Laatst bijgewerkt door Duhelo op 14-01-04 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt


Mellow

Berichten: 6467
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 20:53

Wonder schreef:
Het spijt me hoor: maar ik vind de eerste 3 reacties niet echt zo super Scheve mond
Lijkt me op zich duidelijk dat dit een shadowaccount o.i.d. is, maar zoiezo van iemand die wat van zich af wil schrijven...
Dan zijn dit soort reacties niet echt lekker om te lezen

Ik weet zoiezo niks over dit soort dingen... maar iig veel sterkte!! Van je af schrijven is altijd lekker *spreekt uit ervaring* en pb'en mag altijd Lachen


uhm we snappen het gewoon niet.
hoe het opgeschreven staat.
ik snap ook wel dat het een schaduwaccount is.
ik begrijp heel goed dat ze iets van zich af wil schrijven alleen de manier waarop ze het schrijft begrijp ik niet.
maar als ik het wel begreep zou ik haar mischien kunnen helpen.
maar nu kan ik het niet.
dus als ik het snap dan kan ik mischien advies geven.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 21:03

nee het staat zo raar opgeschreven
het leest niet makkelijk
daarom krijg je denk ik zulke reacties
en ze zei zelf dat ze geen reacties met medelijden wilde dusss...

Feel
Berichten: 3
Geregistreerd: 14-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 21:07

Lachen De reacties van iemand zeggen al genoeg over de persoon. Het maakt mij niet uit als iemand het niet snapt, zoiets is gewoon moeilijk te omschrijven. Mij maakt het overigens totaal niet uit als er zulke reacties komen, kijk ik men echt niet op aan. Ik ben het wel gewend dat menigeen mijn wijze van schrijven niet snapt. Maar als men het wel snapt, leven ze zich vaak ook volledig erin op. (Hier niet van toepassing trouwens)

Ik plaatste het hier ook niet voor hulp of iets dergelijks. Vraag mezelf nu eigenlijk af waarom ik het uberhaupt hier geplaatst heb, maarja...

Ik zie mezelf niet... Maar jou des te meer...

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 21:33

Wat moeilijk Feel! Ach gut

De vader van een vriendin van vroeger kon het ook. Hij kon ook voorwerpen met zijn gedachten verplaatsen (ik heb dat nooit gezien, maar dat zegt natuurlijk niks). Hij kon het als het ware "uitschakelen", maar zei dit in het begin niet te kunnen. Wie weet leer jij dit ook nog?

Ik hoop dat je het ooit als een gift zult zien. De leugen zijn natuurlijk niet leuk, maar doe er je voordeel mee en help diegenen die voor anderen onzichtbaar met zichzelf in de knoop zitten.

Sterkte meis!

Kerstmuts

Feel
Berichten: 3
Geregistreerd: 14-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 21:43

Owja... Ik ben een mannelijke bokker Knipoog

Maar bedankt voor je reactie Guinevere, vind dat wat jij als voorbeeld gaf, weer iets extremer eigenlijk ... Maar ik weet nu zelf ook wel dat er vreemde dingen mogelijk zijn!

Ik zie mezelf niet... Maar jou des te meer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 21:48

Ik ken ook iemand die gedachtes kan lezen.
Hij kan ook pijn voelen. En door handoplegging mensen verlichten van hun pijn. Onrustige gedachtes kan hij kalmer krijgen.
Inmiddels heeft hij er zijn beroep van gemaakt.

Misschien kun je erover praten met mensen die ook meer kunnen dan doorsnee mensen.
Op een paranormaal forum zul je demk ik eerder begrepen worden dan op Bokt.

Aan de ene kant lijkt het me super leuk, aan de andere kant heel zwaar.
Sterkte

Farjen

Berichten: 7962
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 22:54

runningkawa schreef:
Aan de ene kant lijkt het me super leuk, aan de andere kant heel zwaar.
Sterkte


Dit denk ik ook. Dingen die je niet wil weten, kunnen je erg kwetsen en soms het je er voordeel bij.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: brennie85, Drico, Gee, Hiraeth, kaatje89, Niobe, SemrushBot, Urona447, xCherissa en 168 bezoekers