Wat een verschrikkelijke poedersuiker...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Wat een verschrikkelijke poedersuiker...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 19:54

Eerst kwam ik vanmorgen al uit bed met hoofdpijn, 3 asprines ingenomen en toen ging het wel weer.
Direct het eerste uur kreeg onze klas te horen dat de moeder van een jongen uit onze klas ongeneselijk ziek is en niet zo lang meer te leven heeft.
Dat was ook behoorlijk heftig, aangezien die jongen er ook gewoon bijzat en begon te huilen.

Daarna kreeg ik smiddags een sms van me paps waar iets instond waar ik erg van schrok:
[AM] Moeder iemand aangereden Verdrietig

En eindelijk was mijn moeder weer thuis, word er 2 keer van stal gebeld door verschillende mensen dat mijn zus om kwart over 5 op stal zou zijn maar er om 6 uur nog niet was.
Wij haar mobiel proberen te bereiken, voicemail, vriendje van Jessica gebeld, ook voicemail.

Dat hebben we echt een miljoen keer gedaan, en dus om kwart over 6 me moeder helemaal in paniek, ik zenuwen in me buik.
Gelukkig kregen we om half 7 een telefoontje van Jessica dat ze een onverwachte bespreking had op haar werk, die erg uitliep

Was wel opgelucht dat dat het was, voor het zelfde geld lag ze ergens zwaargewond in een greppel of is ze door 1 of andere freak meegenomen...

Stik nu weer van de koppijn, en heb dus echt nog geen 1 woordje geleerd van me engels dat ik voor morgen heb, zijn 348 woordjes!
Meld me denk morgen maar gewoon ziek.
Zit er ff helemaal doorheen....



linda_lenny

Berichten: 18
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: _-_-emmeloord-_-_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 20:19

kl*te dag jah.....

-_-_LeNnY_-_-

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 21:55

Jeetje, balen hè, die dagen Ach gut)
FF volhouden, geloof mij maar, ook aan die dagen komt een eind!

    Zolang je maar jezelf was, jezelf bent, jezelf blijft.
    Voor altijd.

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 23:23

Dan komt álles tegelijk hè... Altijd alles komt goed, dus ook deze dingen. Volhouden... Sterkte

Semper erit denique omnia


      Meisje201
      Berichten: 35192
      Geregistreerd: 05-09-03

      Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 18:05

      Heb vandaag te horen gekregen dat het al veel beter gaat met dat omaatje, dat lucht zeker wel toch op Lachen


      Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

      Wie is er online

      Gebruikers op dit forum: aliida, Amazonbot, Apple, Facebook, fleurtjeuh, Flying_Angel, GrapeshotBot, LWDaisy, Molly1230, Oudje, Schrompeltje, Selina, SemrushBot, singa, soeboenoe, Urona447, Vaiqua en 161 bezoekers