Ik ben op zoek naar broers/zusters van mijn paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Ik ben op zoek naar broers/zusters van mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 19:54

Ik ben op zoek naar broers en zusters van mijn paard Kristiene...


de volgende paarden zoek ik:


merrie ZIENI keur pref.v Radboud geb 15 mei 1981

merrie ANTIENE ster v Symfonie geb 20 juni 1982

hengst CINEAST v Ulrich geb 11 mei 1984

hengst HEBBES v Rossini geb 12 maart 1989
merrie HATIENE dit is een tweeling


merrie INEENS v Nabuur geb 3 mei 1990

merrie JANIEN keur v Dutchboy geb 1 mei 1991

merrie LAMBADA v Wolfgang geb 15 juni 1993



Als iemand deze paarden kent???

Ik zou het nl erg leuk vinden om deze paarden eens op foto te bekijken , en vooral omdat ik met mijn merrie fok, ben ik wel benieuwd naar de andere paarden uit de moeder van mijn merrie....


In ieder geval bedankt!!!


LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 11:01

Moet je eens proberen op Google de naam van het paard én de vader in te typen. Zo heb ik ook een broer en een zus van Ida gevonden! Succes d'r mee.... bij mij ging het niet zo makkelijk!

amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 22:42

Zal ik even proberen...op google te zoeken...

Ik heb al wat nakomelingen gevonden maar er staan ook nog een paar op naam van fokker, die inmiddels niet meer in zijn bezit zijn en de fokker weet ook niet waar ze zijn....

en ja het kwpn geeft ook geen info meer.....dus ik dacht probeer het zo...

in ieder geval bedankt!

Thora

Berichten: 457
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Haule

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 14:34

Ik ken de merrie Janien. Ik ben ooit naar een veulen van deze merrie wezen kijken (Onien, vader Balzflug). De eigenaar van deze Janien was destijds H. Lamers uit Schayk (ook fokker van de hengst Nairobi). Ik weet dat deze merrie een aantal interessante paarden op de hengsten keuring gepresenteerd heeft nl. Rambo v. Gribaldi en afgelopen jaar een Krack C. Beide zijn aangewezen voor het verrichtingsonderzoek, maar naar mijn weten nooit angeleverd. De merrie is nu in eigendom van van Grunsven uit Erp.

amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 21:34

Dank je......


Van de fokker van mijn paard had ik inmiddels vernomen dat deze merrie in bezit is van Van grunsven( broer van Anky volgens mij), ..jammer dat de krack niet is aangeleverd....

trouwens die Onien heet nu Olympia en staat in de USA ze word gereden door ene Theresa Ritter....Heb ik gisteren op een website wat info over gevonden...Ze was 3e met dit paard geworden op USDF breeders championships in 2000 in Devon

Arina
Berichten: 40
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 17:25

Waarschijnlijk heb jij niet de goede persoon gesproken bij het KWPN. Ik ben ook op zoek geweest naar nakomelingen van mijn merrie en met het levensnummer heb ik de benodigde info gekregen. Succes.

amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-04 19:45

Het kwpn geeft wel info over de paarden ( nakomelingen overzichten e.d.)maar niet meer de persoongegevens......Zoals bv de huidige eigenaren van de paarden die ik zoek...Die info doelde ik op....


Sigrid

Lente
Berichten: 27769
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 11:05

Hm... Ik ken wel een Lambada, die ongeveer die leeftijd heeft.. En ik geloof ook dat ze papieren heeft. Maar geen idee of het haar is, dat is namelijk een manegepaard. Enig idee hoe ze eruit zou moeten zien wat kleur betreft?
Lenneke


amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 20:07

Lambada haar vader is Wolfgang, stokmaat 1.61 , kleur vos.....Waarschijnlijk in omgeving friesland..

Heeft 4veulens gehad....van flemmingh in 98, van Jet set in 99 en 2000 en een krack c nakomeling in 2002;;;;

Met de namen Roemba , Samba, Tango en Vieni.....

Lente
Berichten: 27769
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 20:35

Oh nee dan is het haar zeker niet, in 2002 stond ze al lang en breed op de manege... Sorry dat ik je niet helpen kan...
Lenneke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Danuah, Dennis, SentiBot en 138 bezoekers