Lessen is me niet gegund

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VeraM

Berichten: 561
Geregistreerd: 07-05-02
Woonplaats: Apeldoorn

Lessen is me niet gegund

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-04 21:16

Ik heb ook altijd wat. Sinds een paar weken heb ik les van iemand waar ik het super mee kan vinden. En Roos en ik gaan met sprongen vooruit. Maar sinds drie weken is het me geloof ik niet gegund. Drie weken geleden raakte ik vlak voor het beginnen van mijn les geblesseerd. Twee weken geleden was ik ziek en lag ik met koorts in bed, en vanavond begaf de auto het toen ik naar stal wilde gaan. Ik had nog wel een fotograaf geregeld, ik wilde nu wel eens eindelijk rijfoto's plaatsen. Maar helaas pindakaas, het was me niet gegund
Laatst bijgewerkt door VeraM op 13-01-04 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:21

je hebt ups en downs en helaas weet ik er alles van. 3 maanden lang had ik een down met mijn paard uiteindelijk was ze weer lekker soepel in haar lichaam behalve met galloperen. Toen fysio langs laten komen mocht ik 2 weken niet rijden, die week erna mocht ik er weer op. Heb ik 1x gereden en 2 dagen later stond mijn paard met een bult/bloed en pus.
VA 4x langs geweest om antibiotica te geven, het bultje is nu geslonken. Inmiddels heb ik nu 6 weken geen les gehad en heb ik 4 weken tijd 1x op mijn paard gezeten. Ik zou er een moord voor doen om er alleen al op te zitten, maar helaas is dat bultje nog niet helemaal weg dus ik moet nog even gedult hebben Scheve mond

jij veel sterkte, voor je het weet heb je weer les hoor

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:22

Hé dat is niet leuk. Maar troost je het zal wel overgaan en dadelijk ben je weer volop bezig, en het kan ook nog erger hoor Ach gut

zo heb ik het afgelopen vorig jaar al ontelbare lessen gemist door: schoolwerk(veel huiswerk,toetsen, examens,groepswerketc...) bevroren paddock, vakantie, verzopen paddock, kreupel paard, ziek paard, persoonlijke problemen instructrice, overschakeling naar wintertijd en een probleem als je geen verlichte paddock hebt, ouders die momenteel ontzettend veel werk hebben en ga zo maar door...
Ben ook al een dikke maand 'lesloos', maar eens alles weer fatsoenlijk is geregeld neem ik de draad weer op en gaan we weer lekker verder Lachen

VeraM

Berichten: 561
Geregistreerd: 07-05-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-04 21:28

Gelukkig, ben niet de enige....

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 23:34

Het is je inderdaad niet echt gegund hè, wat een pech. Ik heb het ook gehad, dat mijn les vooruitschoven bleef worden. Lerares kon niet, bak was bevroren, lerares was ziek, en zo gingen er een paar weken voorbij. Ik baalde er best wel van eigenlijk. Zondag een week geleden echter stond ze ineens voor mijn neus toen ik aan het rijden was, ze was gewoon op goed geluk even langsgekomen. Harstikke leuke les gehad en we hebben meteen een afspraak voor deze donderdag gemaakt. Hopelijk gaat het weer goed vanaf nu en voor jou ook!

SallJarig

Berichten: 6708
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 09:59

Ik kan je een hand geven... ook door verschillende redenen, idd bevroren bak, zieke instructeur, geen oppas en kerst en oud en nieuw (op donderdag ) al weeeeeeken geen les gehad.
Nou had ik gehoop morgen weer te kunnen, maar nou moet ik met de jongste naar de KNO arts en naar (de laatste keer, maar wel prikken halen) naar het conseltatie bureau... Tja en mijn kids gaan voor mijn les..

Maar.... mischien volgende week.. (ik hoop het)

Ik hoop ook dat jij snel weer lekker kunt gaan lessen!!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 11:34

Nou ik hoop voor je da het vanaf nu wat beter gaat!
Succes ermee OK dan!

Astragirl

Berichten: 2717
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Westvlaanderen, Belgïe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 18:34

Ik ken dat gevoel! Er komt altijd wel iets tussen, bevroren bak, teveel schoolwerk, geen vervoer, of zoals ik, de voorbije 5weken, geen paard hebben om op te rijden! grrrrrrrrrr Huilen