vraag over inschrijven wedstrijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-01 14:48

Hoi hoi, ik heb weer eens een vraagje.

Ik heb dus mijn startkaart en startcoupons en ik heb gisteren ook mijn eerste Paard en Sport gehad. Nou zag ik daar dus een wedstrijd in staan die vlak bij mij in de buurt was en het was voor ponys en opengesteld voor de NPC. Moet ik nou dat telefoonnummer opbellen wat erbij staat (btw, het is op 8/12 in montfoort) of moet ik gewoon mijn startcoupons opsturen? Verward

[Edit] titel iets duidelijker gemaakt [/edit]

_________________
Wie het laatst lacht..., is traag van begrip.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-11-11 16:49 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 14:52

Als je opbelt krijg je het wedstrijdsecretariaat van de organiserende vereniging aan de telefoon, en diegene kan je vertellen waar je die coupons precies heen moet sturen. Als je het adres van de organiserende vereniging al hebt kun je ook gewoon direct insturen.

Vul op de coupon de plaats in (Wedstrijd te .... ) de datum en de klasse die je start. Indien je 2 proeven start kun je dat rechts bovenaan invullen bij "deze combinatie start tevens..." Overigens moet je dan ook een 2e coupon insturen.

_________________
<FONT COLOR="RED">try to hold me down
you can't stop me now
I paid my dues
</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Zep op 2001-11-11 13:53 ]</font>

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-01 15:01

Okee, en krijg je dan automatisch de tijden toegestuurd hoe laat je moet rijden enzo? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 15:03

Op de coupon staat je adres, en je krijgt dus een programma toegestuurd van de organiserende vereniging.

Gaat dit niet gewoon via je rijvereniging trouwens? Verward

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-01 21:15

Geen idee. Mijn vereninging heeft geen leden met eigen paarden, alleen ik, voor zover ik weet. De andere leden rijden op manege paarden en kunnen dus geen 'uit' wedstrijden rijden, vandaar dit vraagje.

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 22:05

bij onze vereniging gaat iedereen naar mijn moeder, die bewaart ook de coupons van iedereen (iedereen heeft zelf wel 1 reserve, voor als er op de concoursen wat misgaat) een aantal weken voor de wedstrijd stuurt ze dan een lijst naar die wedstrijd toe met de bijbehoorende coupons
dit gaat bij ons altijd zo

sommige wedstrijden willen niet eens losse coupons ontvangen, maar willen echt per vereniging zo'n verzamellijst, ook als er maar 1 op die lijst komt te staan

hoe het dan gaat bij jullie club, met mar 1 eigen paard dat weet ik niet
zou je gewoon eens na moeten vragen bij je club, die kunnen je echt veel beter helpen als wij hier op bokt, want wij weten echt al die regels van die club van jou niet hoor

succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 22:21

Vaak schrijf je idd in via het verenigingssecretariaat. De organiserende vereniging stuurt dan ook het programma e.d. naar jouw vereniging. Bij mijn rijvereniging is het zelfs zo dat als ik via de vereniging inschrijf, zij ook het startgeld overmaken en dan krijg ik daar achteraf een rekening van.

Als jij de enige wedstrijdruiter van je vereniging bent, kun je eens navragen hoe het zit, maar ik denk dat ze het je dan zelf laten doen. Voor de organiserende vereniging maakt het dan ook geen verschil, want jij bent toch de enige van jouw club. Je kunt als je belt naar de organisatie van de wedstrijd nog vragen of je het startgeld moet overmaken of op de dag zelf kunt betalen.

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 22:27

Bij de NBVR schrijf je ook zelf in en loopt er niets via de vereniging.
Dit is voor mij juist de reden dat ik lid van de NBVR ben geworden.
Je krijgt dan nl. ook de startlijsten op je eigen adres toegestuurd en bent van niemand afhankelijk.

Ik vraag me alleen af of je niet al te laat bent met inschrijven voor een wedstrijd van 8 december maar misschien is dit bij de pony's geen probleem.
Bij de paarden zit alles heel snel vol en moet je echt tot 6 weken van tevoren inschrijven.

Jet

Berichten: 11994
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 23:18

Ik zou bellen naar dat nummer, wie weet zitten ze al vol... Verder moet ik, ook bij de NBVR in de buurt altijd zelf bellen voor de starttijden, ze sturen niets op. Dit is meestal de dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdag voor de wedstrijd, naar hetzelfde nummer als in paard en sport. Ik rijdt bij de KNF, bij ons regelen we de wedstrijden allemaal zelf, het wedstrijdsecretariaat regelt eigenlijk alleen het bijbestellen van de coupons, als je opgeeft dat je nieuwe wilt, en vaak stoppen ze vraagprogramma's van andere KNF verenigingen in een map in het clubgebouw. Toch haal ik de meeste wedstrijden uit de Paard en Sport.

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 00:40

O ja Manon, nog een tip: als je wilt dat ze je een startlijst toezenden, doe er dan een aan jezelf geadresseerde en gefrankeerde envelop bij.
Werkt perfect .....

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 00:45

hoi, ik rijd bij de knf, mijn vereniging wil het wel voor mij regelen maar ik vind het makkelijker om zelf te regelen.
zo veel ga ik niet met de vereniging om vandaar.

ik bel altijd het nr uit de paard en sport, vraag of er nog plek is en vraag het adres waar de coupons heen moeten.

die stuur ik dan zsm op en dan doe ik er een briefje bij of ze mij persoonlijk willen bellen/schrijven hoe laat ik moet startten

zorg wel dat je minstens een uur voor je starttijd aanwezig ben!!!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-01 16:37

Ik denk eigenlijk dat ik idd al te laat ben voor die wedstrijd, maar ik wilde gewoon vast weten hoe dat nou in z'n werk gaat. Ik ga morgen naar de manege, dus dan zal ik het wel eens vragen.