"mijn" zwarte parel

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lovelance

Berichten: 2016
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Callantsoog

"mijn" zwarte parel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 13:26

nou jah.... van mij is ze niet en ik denk niet dat het Friese Stamboek dit graag ziet.

kleine introductie:
Fouke is van een vriendin van me. En omdat ze niet elke dag kan komen (grrrrr Boos! nee, ik hou me in vandaag) laat ik d'r wel eens los. Het leuke is dat ze me nu al echt herkend en als ik langs haar box loop dan hoor je d'r zachte briesje... echt heel schattig. Ik bereid jullie eerst voor op d'r rug, dan heb je het ergste gehad Knipoog...

Afbeelding

oke... dat hebben jullie gehad. Ze is vreselijk overbouwd en d'r rug lijkt daardoor vreselijk ingezakt. Ze heeft al 7 veulens gehad en daardoor is wel alles een beetje ingezakt.

Toen m'n vriendin Fouke kreeg liet ze me trots zien hoe mooi ze was. En ik schrok en het enigste wat er uitkwam was: ahhh wat een lief hoofd. Maar nu ik haar dus verzorg vind ik haar ondanks haar mankementjes PRACHTIG

kijk: hier wordt je tog gelijk verliefd op!
Afbeelding

ik vind dat ze echt zo'n lief mama hoofd heeft Lachen, ze is ook zow lief tegen iedereen terwijl ze voordat ik d'r verzorgde dagen achter elkaar op stal stond .

Maar jullie willen foto's zien dus hier komen ze....


rollen....
Afbeelding

ff alle boxfrustraties eruit rennen Haha! hieeehaaah!
oops kont op de foto...
Afbeelding

Afbeelding

toch stiekem wel een mooie draf!!
Afbeelding

zonde dat ie zo wazig is
Afbeelding

ielll... enge nek heeft ze, je kan de manenkam pakken en bijna omklappen Verdrietig

Afbeelding

zooo lief!
Afbeelding

Beetje vies Schijnheilig
Afbeelding

dit was het.


Ik begrijp soms niet dat mensen paarden kopen en dan in het begin elke dag erop rijden en er daarna niet meer naar omkijken. Zulke mensen verdienen geen paard.... Ik begrijp het niet want het zijn juist zulke lieve mensen, m'n vriendin en haar ouders.
Laatst bijgewerkt door lovelance op 14-01-04 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Hoogwaardige producten die bijdragen aan bewuste en positieve communicatie tussen mens en dier
WWW.LOVELANCE.NL voor de paarden- en hondenliefhebber
I N S T A G R A M - F A C E B O O K


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 13:27

Hemel, hoe oud is ze dan?

Ben het met je eens. Sommige mensen verdienen geen paard.

'Paint' it 'Black'

lovelance

Berichten: 2016
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Callantsoog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 13:28

ong. 10

Hoogwaardige producten die bijdragen aan bewuste en positieve communicatie tussen mens en dier
WWW.LOVELANCE.NL voor de paarden- en hondenliefhebber
I N S T A G R A M - F A C E B O O K

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 13:29

Pfff die rug is inderdaad wel erg maar ik heb het echt nog veeeeeel erger gezien ! Inderdaad paarden verdienen het niet..... Niemand verdient het ! Verder is het een erg mooi paard ! Mooi hoofdje ! Die verdient beter!

Jewel... :+:

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 13:30

Hemel. Weet je ook hoe ze aan die rug komt dan? Te vroeg bereden?

Ze heeft wel een mooi koppie en ik ben jaloers op haar zwarte kleurtje.

'Paint' it 'Black'


Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 13:31

Leuke Fries.. jammer dat ie zon ingezakte rug heeft.
Rijd je die Fries ook? Of doet je vriendin dat?
Verder heeft ze een heel erg lief koppie Lovers
En idd die meid verdient geen paard!

lovelance

Berichten: 2016
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Callantsoog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 13:31

dat weet ik verder niet, ze heeft haar nu een jaar en er zat een veulen in d'r buik :p die is onderhand geboren, een leuk hengstje staat in drenthe.... het is gelukkig wel haar laatste want als je haar 'achterkant' Knipoogziet dat is helemaal ingezakt

Hoogwaardige producten die bijdragen aan bewuste en positieve communicatie tussen mens en dier
WWW.LOVELANCE.NL voor de paarden- en hondenliefhebber
I N S T A G R A M - F A C E B O O K

lovelance

Berichten: 2016
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Callantsoog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 13:33

Ik mag erop rijden heb het al een paar keer gedaan, maar elke keer als het zadel erop moet duikt ze helemaal in elkaar. Dus dat gun ik d'r niet. Hier (loslaten enzo.) geniet ze nog veel meer van

Hoogwaardige producten die bijdragen aan bewuste en positieve communicatie tussen mens en dier
WWW.LOVELANCE.NL voor de paarden- en hondenliefhebber
I N S T A G R A M - F A C E B O O K

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 13:38

Heeft ze waarschijnlijk ook een veel te zwakke rug voor. Kan ook zijn dat ze als broodfokmerrie gebruikt is en daarom zo ingezakt is.

Ik wil jou wel even een compliment geven datje je zo met haar bezighoudt en ook dat je blijkbaar met en bij haar zijn boven het rijden stelt. Ik weet niet hoe oud je bent maar ik schat onder de 15? En als je dan al zo kunt denken heb ik veel respect voor je.

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 13:39

Oh zie dat je 17 bent. Maar dan nog. Ik vind het heel erg super wat je doet voor dat diertje. Ze ziet er ook netjes uit.

Almere. Hmm daar werk ik Haha!

'Paint' it 'Black'

lovelance

Berichten: 2016
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Callantsoog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 13:39

Haha! ben 17

Hoogwaardige producten die bijdragen aan bewuste en positieve communicatie tussen mens en dier
WWW.LOVELANCE.NL voor de paarden- en hondenliefhebber
I N S T A G R A M - F A C E B O O K

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 13:41

ahh jeetje..zielig paardje ..echt leuk van je dat je het paardje een beetje bezig houdt !

Karaat_the_newforest op Instagram

lovelance

Berichten: 2016
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Callantsoog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 13:43

dank je wel, in ieder geval stel ik nooit rijden boven welzijn. Mensen vinden het ook vaak 'raar' dat ik zoveel geduld heb (rijd al half jaar niet meer op m'n eigen paard, het mag wel maar ik zit scheef dus daar wil ik eerst aan werken en ik kan hem niet 'helpen' als ik scheef zit. Waarschijnlijk nog een weekje en dan zit ik er weer op)

Hoogwaardige producten die bijdragen aan bewuste en positieve communicatie tussen mens en dier
WWW.LOVELANCE.NL voor de paarden- en hondenliefhebber
I N S T A G R A M - F A C E B O O K

JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 13:49

Mooi paard zeg Lachen ik dacht eerst dat ze hele dunne beentjes had maar dat waren de witte peesbeschermers Knipoog

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 13:55

lovelance schreef:
Ik begrijp soms niet dat mensen paarden kopen en dan in het begin elke dag erop rijden en er daarna niet meer naar omkijken. Zulke mensen verdienen geen paard.... Ik begrijp het niet want het zijn juist zulke lieve mensen, m'n vriendin en haar ouders.


Sja ik doe het ook maar dat is simpel door de reden dat ik door mijn ziekte tot niets meer in staat ben. Een knuffel en af en toe een borstelbeurt kan er nog vanaf maar rijden zit er echt niet meer in voor nu.

lovelance

Berichten: 2016
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Callantsoog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 14:06

Niet rijden, of er niet meer naar omkijken, zijn 2 verschillende dingen.

Hoogwaardige producten die bijdragen aan bewuste en positieve communicatie tussen mens en dier
WWW.LOVELANCE.NL voor de paarden- en hondenliefhebber
I N S T A G R A M - F A C E B O O K

Ghani

Berichten: 3086
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 17:27

Ik vind het echt heel stoer van je!!! Het lijkt me echt een heel lief paardje! ze ziet er echt ook heel mooi uit!! ik vind het echt een hele mooie merrie! En paarden hebben, draait niet alleen maar om het rijden ervan. Het verzorgen en gewoon wandelen of zo is gewoon net zo leuk *vind ik dan..*
Maaaar heel veel succes met het mooie Friesje!!
Groetjes!

'Moonlight Holly'

Serita

Berichten: 813
Geregistreerd: 08-11-02
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 17:50

ihihi die ken ik.. die was toch eerst buuf van isha?

Serita - Boost je paardenbusiness - Serita.nl

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 18:36

peeky"]
[quote="lovelance schreef:
Ik begrijp soms niet dat mensen paarden kopen en dan in het begin elke dag erop rijden en er daarna niet meer naar omkijken. Zulke mensen verdienen geen paard.... Ik begrijp het niet want het zijn juist zulke lieve mensen, m'n vriendin en haar ouders.


Sja ik doe het ook maar dat is simpel door de reden dat ik door mijn ziekte tot niets meer in staat ben. Een knuffel en af en toe een borstelbeurt kan er nog vanaf maar rijden zit er echt niet meer in voor nu.
[/quote]

Mag ik vragen wat jouw ziekte is? Zit je profiel en site te kijken (kwijlfoto's overigens) maar jij bent een bezig bijtje zeg Haha!

'Paint' it 'Black'

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 18:38

Neej, moeders mooiste is ze niet, maar ze heeft inderdaad een superlief hoofdje Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Steppe en 28 bezoekers