solitair

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Homerup

Berichten: 102
Geregistreerd: 08-01-04
Woonplaats: Groningen

solitair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-04 16:53

Hallo

Ik had even een vraagje wat vinden jullie van de hengst solitair?
Ik heb hem zien springen in zuidbroek
De eerste ronde wist hij niet waar hij zijn benen heen moest doen en het tweede parcour ging het veel beter Verward
apart. maar hoe denken jullie over hem.
groetjes Claudia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 16:54

MOoi paard, goed bewegen............jammer dat ie in Goes niet eens meer durfde te springen, beetje teveel geprepareerd waarschijnlijk Haha!

Denk niet dat hij het laatste heeft in het springen.

_Rick
Berichten: 602
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 17:13

Als ze hem inderdaad eens NIET prepareren, kunnen we misschien eens zien hoe dat ie nu springt, hij springt nu altijd slecht en denk dat ie normaal ook niet apart springt, zo is ie namelijk niet echt gebouwd.
Jammer dat een hengst zoveel merries dekt , bah.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 17:29

Maar de kleur-fokkers hebben nou een wat frissere keuze dan Gribaldi of Ferro, always look on the bright side of life Knipoog

Ik begreep dat Solitair zich erg fijn laat rijden. Misschien moeten de eigenaren eens overwegen er een dressuurpaard van te laten maken? (dat heeft voor die andere zwarte toch ook wel leuk uitgepakt Knipoog )

edit: heb m nog eens wat beter bekeken en zie dat ie donkerbruin is. Nou ja, ook een mooie kleur voor een dressuurpaard!

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 17:37

Ik vind Solitair idd een super fijn, bewerkelijk paard. Zo lekker los en ontspannen, makkelijk lopen, echt fijn om naar te kijken!!

Van springen heb ik geen verstand Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 17:38

Nou, da's dan duidelijk:

carriere-switch voor Solitair! Haha!

Hij schijnt ook echt fijn te zijn om op te zitten. Ben best bereid dat een keertje te testen overigens Schijnheilig

Candidat

Berichten: 791
Geregistreerd: 10-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 17:39

Vind Solitair opzich wel een leuk paard om te zien. Tijdens de hengstenshow van Reini Tewis heb ik hem voor het eerst zien springen daar sprong hij heel apart. Maar in de competitie (Zuidbroek) vond ik hem niet zo geweldig springen. Begrijp nog steeds niet hoe hij aan die cijfers is gekomen 6,5 - 7 - 8 - 9. Misschien dat dressuurpaard idd een optie is....

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 19:23

Nou, ik wil van Solitair wel een dressuurknollie maken hoor!! Lijkt me een leuk paard!

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 12:46

Dressuur Springen
Stap 8 Draf 8 Galop 8,5 Afdruk 7 Techniek 7 Vermogen 8


dit zijn de cijfers van Solitair van de verrichtingstest. Zo te zien zou hij beide disciplines evengoed moeten aankunnen. Maar misschien hebben ze hem net teveel gepushed in het springen of teveel afgestompt om nog plezier in het springen te hebben. Overtraint misschien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 12:50

petraaken schreef:
Overtraint misschien?


Beetje teveel geprepareerd thuis denk ik Haha!

Maar ik vind het ook een paard wat ik eerder in de dressuursport zou uitbrengen!

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 13:42

Ik vind het best een hele mooie hengst en zijn dressuur cijfers zijn ook goed voor mij maar ken zijn karakter niet.