WD Zeeland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

WD Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 18:06

Vandaag had ik met Imker een herstart, nadat hij een aantal maanden (lees 8) niet meer meegeweest was op wedstijd.

Gisteravond was ik al lekker met Imker aan het prullen gegaan, proefje nog een keertje doorgenomen in mijn hoofd en eigenlijk helemaal geen zenuwen.
Vanochtend was maar 1 vlechtje een beetje scheef, dus dat was zo verholpen. Imker was helemaal verbaasd dat hij zoveel aandacht kreeg, maar hij vond het wel heerlijk, dat geprul.
Om half 9 heb ik hem ingeladen en zijn we naar Zeeland gereden. Eerst eens even coupons omwisselen, naja, coupon van Imker afgeven, want ik zou eigenlijk met Hilde starten.

Toen naar het losrijden kijken. De moed zonk me in de schoenen, want er werd behoorlijk goed gereden, vond ik.
Imker maar gaan zadelen, toen ik ongeveer nog 7 combi's voor me had. Met losrijden was hij maar heel even aan het frutten met zijn hoofd, maar ik had het meteen onder controle en hij liep erg fijn: goed aan het been en ook netjes door de hals.

Proefje: de bak is dan toch wel ineens erg groot, als je alleen erin zit, he Imker??? Haha! Mijn moeder was gearriveerd en heeft staan supporteren, dat zat wel goed.

Ik vond dat ik erg fijn gereden had, nette middendraf gereden, middengalop was iets minder en het wijken ging OK dan! .
Imker was zeik- en zeiknat na de proef, die heb ik lekker rustig uitgestapt en wat gebuurt met mijn concullega's.

En wat hadden ze op het secretariaat gedaan: Imkers gegevens op Hildes coupon geschreven (naja, er zit toch wel een halve meter verschil tussen een zwarte merrie en een vosruin... Verward )
Mevrouw Secretariaat heeft snel de coupon overgeschreven en mij die van Hilde (die fout was) al gegeven.

Jaja, 163 punten!!!!! Da's even een fijne comeback, na zeker 8 maanden niet weggeweest te zijn met hem!
Bij de prijsuitreiking bleek dat ik 3e was geworden met 163 punten. Ik ging echt naar huis met een smile op mijn gezicht van hier naar Den Bosch *LOL* . Weer een beker, weer een strik, en belangrijkste: weer een winstpunt erbij én superfijn gereden!!!

Toos paardloos


kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 18:20

Hey wat goed !
Gefeliciteerd !
OK dan!

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 19:51

Proficiat!!!!
Dat klinkt lekker.
Zo zie je maar, de aanhouder wint

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 21:26

ik hoorde aan de foon al een super blije Veerle Haha!
Echt super joh! Zo zie je, die stress wordt wel minder Knipoog
En nog een plekje kunnen vinden in je prijzenkast? Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 21:32

Harstikke goed zeg! Zeker na zo'n lange tijd. Ben je niet meer bokkers tegen gekomen? Er reden ook een aantal van onze vereniging daar geloof ik.
Gefeliciteerd OK dan!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 21:40

Fabiënne1 schreef:
Harstikke goed zeg! Zeker na zo'n lange tijd. Ben je niet meer bokkers tegen gekomen? Er reden ook een aantal van onze vereniging daar geloof ik.
Gefeliciteerd OK dan!


Geen idee. Ik vond iedereen daar erg aardig in ieder geval en het was een fijne locatie om te rijden. Ik ben daar al vaker gestart en zal zeker vaker teruggaan naar de 3 linden.

Volgende keer roep ik gewoon heel hard: BBBBBBOOOOOKKKKKTTTTTT en als er mensen omkijken, weet ik genoeg! Clown

Toos paardloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 21:45

Is daar idd fijn rijden

En ik denk als je bokt!!! roept dat er vast wel mensen om kijken, maar je kan dan bijna hun gedachte lezen...

En langs de ring krijg je dit Blauw oog

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131998
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 22:01

Gefeliciteerd !
Wat een super come-back, daar mag je met recht trots op zijn.
Jullie hebben het toch maar even gedaan OK dan!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 22:49

Super zeg, daar mag je met recht trots op zijn! Party!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 17:07

Go Imker! en veerlepeerle natuurlijk

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 01:15

super gedaan zeg! dat is nog eens een goede comeback *LOL*

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:23

En dat met dat superbeslag!!!! Ik zou daar ook mn comeback maken, maar helaas is deze wederom nog een paar weken uitgesteld!!

Andere keer vosjesmeeting dan maar!!

Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 10:47

He, goed zo gefeliciteerd! Dat is zeker netjes gedaan! Zou ik ook trots op zijn als ik jou was.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers