KNHS wedstrijd kalender

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

KNHS wedstrijd kalender

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-04 00:02

Hij doet het niet meer, tot eind januari.
Balen wilde net wat wedstrijden gaan plannen voor aanstaande vrijdag dan moeten er datums door gegeven worden voor het werk van de eigenaar van de pony.
Voor komende zomer.. hebben jullie er een oplossing voor of wachten jullie altijd de paard&sport af?

Amarie
Berichten: 1565
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 00:41

klopt de site is momenteel een puinhoop (zijn met een nieuwe server bezig). Wat je zou kunnen doen is kijken op www.startlijsten.nl daar staan onder startlijsten en vraagprogramma's diverse wedstrijden aangemeld. (kijk ook onder startlijsten, het is niet altijd de startlijst die vermeld wordt, maar de verenigingsadressen om coupons te sturen). Succes en duimen dat de KNHS site snel weer in orde is...

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 09:44

Op de site van de regio kijken misschien Verward

Daar staat bij ons de kalender beter dan op de knhs-site

lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 12:10

Ook starlijsten doet het niet, geeft dezelfde melding als het KNHS....
helaas. Misschien heeft iemand per ongeluk de lijst al een keer gedownload?

Beppies, wanneer organiseren jullie weer wedstrijden in het buitenseizoen?

Amarie
Berichten: 1565
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 12:27

Aangevraag hebben we de dinsdagavond wedstrijden die beginnen weer vanaf 11 mei.
Overige dressuurwedstrijden:
Zaterdag en zondag 26 en 27 juni (beide dagen B t/m Z2 en beide dagen 2 proeven) OUTDOOR VUGHT
Zaterdag en zondag 7 en 8 augustus (beide dagen B t/m Z2 en beide dagen 2 proeven)

Springen:
Zondag 6 juni B t/m ZZ
Zaterdag en zondag 3 en 4 juli (beide dagen B t/m ZZ) OUTDOOR VUGHT
Zondag 22 augustus B t/m ZZ

Kom je weer langs *LOL*

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 12:41

ga het meteen on de agenda zetten Haha!

orsini

Berichten: 1233
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 12:41

ik wacht altijd gewoon op de paard en sport en dan is er vaak nog wel plek. Als je te vroeg van te voren belt krijg je bij ons in de regio vaak te horen dat je je nog niet mag inschrijven. Pas ongeveer 11/2 maand van tevoren

dus ik zou me er niet zo heel erg druk om maken Pling

lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 13:26

Nou, eigenlijk vind ik het wel handig om zo vroeg al te weten. Normaliter sta ik in het buitenseizoen zowat elk weekend te fotograferen Cheese!
maar omdat ik dit jaar weer eens wil gaan starten, is het handig om nu al een beetje te weten waar ik ga starten en dus welke weekenden overblijven om te kunnen gaan fotograferen!

enne Beppies: we komen weer graag naar Vught!
Knipoog

Amarie
Berichten: 1565
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 15:30

Je bent van harte welkom, zowel om te starten als voor de foto's. Zorg wel dat je er op tijd bij bent. We hebben ook een ander secretariaat. Stuur me anders even een PBtje als je deze gegeven mocht willen hebben.

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 15:36

Uh Beppies is het bij jullie prijzengeld? Versturen jullie ook de complete vraagprogrammas/agenda??? Zou het wel handig vinden voor bijv de dinsdagavond, is dat elke dinsdag of hoe moet ikd at zien? En met alle info, inschrijfgeld enzzz.

*ben ik lastig of nie* hihihi

Olrike

Berichten: 1227
Geregistreerd: 27-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 19:08

orionneke schreef:
Uh Beppies is het bij jullie prijzengeld? Versturen jullie ook de complete vraagprogrammas/agenda??? Zou het wel handig vinden voor bijv de dinsdagavond, is dat elke dinsdag of hoe moet ikd at zien? En met alle info, inschrijfgeld enzzz.

*ben ik lastig of nie* hihihi



Ben ik ook benieuwd naar, wil weer een keer mooie foto's van mijn paarden.

Lieke2: hoe lang moet je van te voren een afspraak maken want op stal houden ze ook en wedstrijd en ze zouden het heel fijn vinden als je zou kunnen komen fotograveren.

Groetjes Sanne Lovers Olrike N

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 19:46


Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 23:18

Ik baal er wel van dat de wedstrijdkalender het niet doet. Heeft iemand enig idee hoe lang dat gaat duren?

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 08:42

tot eind januari staat op de site.Die standen zijn ook ver achter.

lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 10:48

Olrike schreef:
[


Ben ik ook benieuwd naar, wil weer een keer mooie foto's van mijn paarden.

Lieke2: hoe lang moet je van te voren een afspraak maken want op stal houden ze ook en wedstrijd en ze zouden het heel fijn vinden als je zou kunnen komen fotograveren.

[/quote]


Het is het handigst om redelijk op tijd te zijn met doorgeven van data *LOL*
Dus als je al iets weet, laat het maar weten!

Wat ook nog zou kunnen (hebben we vorig jaar in Vught gedaan) is een intekenlijst ergens hangen waar mensen aan kunnen geven of ze foto's zouden willen (aktie of portret) en dat ik dan een middag of een hele dag op stal kom voor de liefhebbers Haha! .

Overigens staat op de site van de regio Zuid slechts de wedstrijdkalender tot en met februari! Niemand connecties bij het KNHS die toch nog ergens aan een kalender kan komen om hier te plaatsen???

Of iemand die wat wedstrijddata weet in de regio Oss/Schaijk?

Amarie
Berichten: 1565
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 13:49

De eerste 2 dinsdagavonden worden vermeld in Paard en Sport, de overige dinsdagavonden heeft dat geen nut want die zitten meteen al vol na.v. de vorige wedstrijd. De ander wedstrijden worden in Paard en Sport gezet en op de kalender van de KNHS, inschrijvingen van NIET leden worden pas na publikatie aangenomen.

In principe hebben we geen prijzengeld bij de dressuur (wel leuke hebbedingetjes), alleen Indoor Vught en Outdoor Vught dan geven we dagprijzen.