naar youpie

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

naar youpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 11:58

ben naar youp van 't hek geweest was echt lachuh OK dan! "prachtige paprika's" nou hij was niet zo leuk als anders maar hij was leuk Haha! ook dat ie de eerste rij weer helemaal gaan afkraken , die ene mevrouw die zei wat tegen youp van 't hek toen die zei van rijke mensen die lkaten zien dat ze rijk zijn zijn eigenlijk een beetje dom , zei die eerste mevrouw iets van ja , en toen zei youp weer iets ging ze er nog verder op in dus youp echt zo van ,,oooooh ze gaat ook nog verder op me in " en latetr zo heel droog ik ben mijn text kwijt , weer een half uur (niet langer als 5 minuutjes Tong uitsteken) naar de zelfde text moeten luisteren toen later vertelde die iets van een of andere vrouw in de trein die vreemd ging en dan op het laatste , ja en ze ging vanavond ook naar Tiel (daar was het) ik herinner je even aan rijke mensen die laten zien hoe rijk ze zijn zijn een beetje dom hahahha , die vrouw stond natuurlijk helemaal voor Paal Haha! was echt leuk. En hij ging weer vertellen over Willen zijn ontzichtbare vriend , maar daar had ik al vaker van gehoord , en over een demente vrouw

en van die liedjes ook , was ik echt helemaal van onder de indruk , vond het 10x beter als Eric van Sauers alhoewel dat ook wel lachen was , maja Youp is onverslaanbaar Haha!

en nu wat minder leuuk nieuws heb ruzie met mijn beste vriendin die zit nu mijn MSN te hacken en scheld me uit , komt namelijk omdat ze heel wat keren tegen mij heeft lopen liegen en ben nooit boos op der geweest plaats ik een dubbel yopic (wat zij ookal geplaatst had) en dan wordt ze boos mij heb al sorry gezegd mja dat neemt ze niet aan ze vergeeft me niet , dus ijk wordt opeens ontzettend boos en zet op internet neer alles wat ze tegen mij gelogen heeft (maar ze had geluk het was maximaal de helft) en nu loopt ze zo zielig te doen dat ze zoooooooooo vernederd wordt , nou dat hoop ik Boos! Blauw oog ~~}>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tieme en 26 bezoekers