ponykamp hazelhorst

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maarie

Berichten: 264
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Den Helder

ponykamp hazelhorst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-04 21:10

hey hey, wie is er bij jullienaar het ponykamp van hazelhorst geweest ik wil graag reactie!
groetjs maarie

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 09:00

Ik ben er een aantal jaren geleden geweest. Het was best een leuk kamp, maar ik vond Erve Meenderinkboer veel leuker!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 09:42

Ik wil er dit jaar waarschijnlijk heen naar dat ponykamp, dus ben benieuwd naar de verdere reacties

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 09:46

Het was wel leuk, maar helaas ga je met een hele grote groep (zo'n 20 paarden) naar buiten en als je dan achteraan rijdt sta je iedere keer op de rem >;)

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 10:16

Kais schreef:
Het was wel leuk, maar helaas ga je met een hele grote groep (zo'n 20 paarden) naar buiten en als je dan achteraan rijdt sta je iedere keer op de rem >;)

Het buitenrijden was inderdaad niet om over naar huis te schrijven!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 10:49

Guinevere"]
[quote="Kais schreef:
Het was wel leuk, maar helaas ga je met een hele grote groep (zo'n 20 paarden) naar buiten en als je dan achteraan rijdt sta je iedere keer op de rem >;)

Het buitenrijden was inderdaad niet om over naar huis te schrijven!
[/quote]

Het paard waar ik op zat raakte op 'n gegeven moment toch wel lichtelijk gefokt >;) Het was helemaal vervelend dat ik achter een paar domme wijven reed waarvan hun pony nog wel eens wilde bokken Frusty Oftewel, zij op de rem, mijn paard er bijna bovenop en die pony van hun proberen uit te halen Boos! Het was wat dat betrefd ook een nadeel dat ik mijn bijrijdpaard mee had en daarom moest ik iedere keer ergens achteraan rijden Boos! Maar het was wel helemaal geweldig dat ik 'm mee kon nemen, hij was echt súper braaf voor z'n eerste keer in het bos Lovers De eerste dag uit onwennigheid een beetje nerveus en een paar kleine bokjes, maar hij was echt zó lief Lovers Ik had zeker niet liever op 'n knol van hun gezeten Haha! *Oeps, ik ga offtopic Bloos*
De paarden worden daar iig goed verzorgd en je wordt de hele dag bezig gehouden

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 12:12

ik ben er als tiener heel vaak geweest en heb het er altijd leuk gehad. in de zomer kun je zwemmen, je krijgt veel les, een verzorgpony/paard enz. heb er ook mijn ruiterbewijs gehaald super handig binnen een paar dagen. veel plezier

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 12:33

Guinevere schreef:
Ik ben er een aantal jaren geleden geweest. Het was best een leuk kamp, maar ik vond Erve Meenderinkboer veel leuker!



Ja dit is een leuk ponykamp he!!! Ik vond het ook super in Markelo