Wat een boef!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anne_GTI

Berichten: 18199
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Wat een boef!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-04 00:54

Gisteren had mijn bijrijdster een wedstrijdje bij de manege met Gently. Nienke was zo zenuwachtig als een bos wortels maar in het progressief ging het gelukkig al wel weer wat beter. Ze had zelfs het lef om de joker te springen die toch op 1.35 stond. Het aanrijden was een beetje ongelukkig waardoor ze met het achterbeen de balk meenam maarja, het is niet anders.

Vervolgens moest mevrouw Gently dus afgezadeld worden in een drukke bak waar een complete carousselgroep rondhuppelde. Afijn, eerst zadel er maar af, touw om de nek geslagen en hoofdstel eraf... Zoef.... paard weg!!!! Touw kon ik niet eens zo snel grijpen, wat een reactievermogen heeft die maflander... En een lol dat Gently had... Even een bokje... Extreme duivel Iedereen "ojee paard is los"... Maar 10 meter van me af stond ze dus al weer stil met een grote grijns van oor tot oor... Haha! van Hahaha baas, daar was ik je mooi even te snel af, kom me nu maar weer halen.... (ze was ondertussen dus ook nog even omgedraaid tijdens die bokkesprong) Ik wandel er dus naar toe en pak haar, geen gezeur van weglopen ofzo maar ze wandelde gewoon weer achter me aan als het braafste paard van de wereld... Schijnheilig

Wat een boevestreken heeft die rare knol toch af en toe maar het houdt het wel spannend...


Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 00:56

Hihi.. Leuk he? Maar soms kunnen ze het bloed onder je nagels vandaan halen Haha!

Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 10:49

hahaha,inderdaad lachen,zolang het een goed einde heeft....
ben benieuwd wat zijn volgende streekje is.. Cheese!

lena1992

Berichten: 199
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 11:18

Maak je de volgende keer een filmpje?? Tong uitsteken

Rip Marieke.
01-04-1985 / 23-08-2007


Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 11:36

Hihi leuk hoor!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 13:11

haha af en toe zijn het toch gekke beesten

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 14:29

hahaah gekke beesten die van mij die speurt ook zo weg zodra hij de kans schiet en rent dan het land in en dan krijg je hem het eerste half uur niet te pakken en dat doet hij altijd als het niet uitkomt als je vb je goeie kleren nog aan hebt ...

later lach je er weer om als het allemaal goed afloopt haha

gr


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Char_elle, Charlotte446, Cheytjuh, Dartel, DeGelukkige4, Fnanne, Goldwynn, Hannanasjuh, Kopmeeuw, ManonGrr, Mnoonn, sasja0705, sterregoud, Wopkebrok en 158 bezoekers