wedstrijd schoonspringen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

wedstrijd schoonspringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 20:02

Zo zijn net terug uit Breda. De kinderen hebben mee gedaan aan een wedstrijd schoonspringen. Dit heeft niks met paarden te maken Knipoog al denken sommige dat wel, omdat ik in de paarden zit om het maar zo te zeggen. Tong uitsteken Dennis spring al bijna twee jaar schoon en Sharissa doet het net een maandje of 2 Lachen Dennis is vandaag 3e geworden in zijn leeftijd catogorie hij deed een hurkduik, achteruit duik, binnenwaards en een salto.
sharissa deed een standsprong vooruit(rechte sprong in het water) en eentje met een halve draai, duikje vooruit en een hurk sprong. Zij werd 23ste van de 24 Haha! . Maar ja het was ook de eerste keer en zo kort getraint. Al met al is het een leuke sport die best moeilijk is. Zijn er hier op bokt mensen die aan schoonspringen doen?

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper


Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 20:08

proficiat voor de kinderen Lachen
ik heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord van schoonspingen Verward wat houd dat dan precies in? gewoon het water in springen met een speciale sprong of wat?

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 20:12

Gefeliciteerd er mee Lachen

Apollo, schoonspringen houd inderdaad in met een speciale sprong het water in springen van af een hele hogeduik plank en ik geloof dat je dan zo min mogelijk spatters mocht maken. Toch?

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 20:14

leuk Haha!
Toen ik nog op kunstzwemmen zat trainde de schoonspringers naast mij! zag er gaaf uit Haha!

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 20:14

O dat was ik vergeten te schrijven, het is een duikplank van 1 meter hoog Haha! En je gaat er idd met een aparte sprong in. Zoals ik al schreef. Het is echt heel leuk, doen ook oudere mensen mee. Sommige ouders worden er door aangestoken(springende kids) en gaan het ook doen. Je een schoonspringer in het video klipje van Kyli Minoc of hoe je het schrijft.

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 20:18

Dennis is trouwens 9 jaar en doet het al 2 jaar en Sharissa is 6 en doet het net een maandje of 2. Ze wilde eerst gaan paard rijden, maar toen ik haar op de weegschaal zetten kwam ze net onder de 20 kg uit. Dus ze wacht maar tot ze wat groter/zwaarder en ouder is. Je heb ook 3 meter planken en veel hoger maar die zijn voor de gevorderen, en het is idd zo , zo min mogelijk spetters en dat valt niet altijd mee.

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 20:25

pfff...lijkt me idd ook lastig! lijkt me wel leuk om naar allemaal verschillende sprongen te kijken

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 20:37

Ja dat is het zeker, en het is net als bij de paarden. De beste stuurlui staan aan wal! Er deden ook oudere mensen mee, zegt me dochter, He mam oma,s mogen ook mee doen Bloos De mevrouw in kwesti kon er niet zo om lache, maar wij wel Haha! Ze werd trouwens wel 1e in haar leeftijds groep! (deden 8 volwassenen mee) *LOL*

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

margriet11

Berichten: 289
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 21:50

Wat leuk!! Lijkt me best een leuke sport!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 21:56

het is best wel leuk om te zien op tv, maar ik doe het zelf niet. gefeliciteerd hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 08:42

Ik heb het een tijdje gedaan. Ik sprong van een duikplateau van 12 meter. Ik vond het wel leuk om te doen, maar niet voor wedstrijden ed. Tot ik een keer een sprong verkeerd uitkwam en met mijn borst en buik plat op het water kwam. Sinds die tijd heb ik het niet meer gedaan.

Mijn broertje springt nog wel. Hij traint bij Jonnejans in Amsterdam. Hij is 12 en gaat ook op zwemkamp enzo. Hij doet het wel heel erg leuk! Ik ben trots op hem

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 09:40

He leuk sorane dat jij het ook gedaan heb, wel hoog hoor, zon,n duikplateau. Ik vind de 3 meter al hoog om naar te kijken. Maar Jongejans is toch naar het buitenland vertrokken? Hoe heet die club waar hij traint? De kinderen van mij zitten bij Morgenstond van Karel de Bruin.Ken je die vereninging? En dat zwemkamp is dat speciaal voor schoonspringers of voor alle zwemsporten. Wat een hoop vragen voor je, sorry, wil namelijk altijd alles weten.

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 09:59

Ja dat duikplatteau was erg hoog. Ik spring er nu ook voor geen goud meer vanaf hoor! Moet er niet meer aan denken, dan krijg je dat Mr. Bean effect Haha!

Jongejans zit gewoon nog in Nederland. Mijn broertje springt bij Saltor.
Het zwemkamp is verdeeld in verschillende groepen. Een deel schoonspringers en een deel wedstrijdzwemmers. Mijn broertje doet het beide en rent de hele tijd heen en weer...


Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-04 09:47

He Sorane die was er zondag ook bij (die club)deed je broertje toevallig ook mee? Denk het eigelijk niet, anders had je het wel gezegt. Haha!

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 09:52

Echt een leuke sport, maar niks voor mij, ben er lang niet lenig genoeg voor Haha!

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 14:03

he wat leuk feliciteer je kids maar van me ! niet dat ze me kennen denk ik maar toch hahahah.
groetjes DonnA

salmiak het gaat je goed ventje zet hem op bij je nieuwe baasjes!!

ik hou van mijn turkje

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-04 14:22

dat dacht jij Donna, maar mijn kinderen weten echt wel wie jij ben. En ze weten helemaal welk paard erbij hoort. Vaak weten eerder dan mij wie bij wie hoort. Als ik zeg dat ik naar de manege gaat vragen ze eerst bij welk paard ik moet gaan kijken hoe het ermee gaat. En dat doen ze al heel lang.

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 14:23

o echt hahah wat lief waarom neem je ze niet een keer mee kom je gezellig bij salmiak kijken met ze!

salmiak het gaat je goed ventje zet hem op bij je nieuwe baasjes!!

ik hou van mijn turkje

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-04 15:51

we kijken niet alleen bij salmiak hoor Knipoog Sharissa wil altijd bij Rodi kijken, want daar heeft ze een keeertje opgezeten Dus nu is hij haar wereldpaard. Bloos En Dennis moet altijd eerst bij Iwan kijken en daarna het hele spul. Ach en ik Lachen Ik kijk bij iedereen.

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 13:24

ja dat snap ik hahaahh maar ik ben ernstig nieuwschierig wie ze zijn hahahaha wil gewoon graag alles weten Knipoog

salmiak het gaat je goed ventje zet hem op bij je nieuwe baasjes!!

ik hou van mijn turkje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: desi92, Googlebot, GrapeshotBot, PLK, Sjokki, Vecar, xPearl en 60 bezoekers