BN-stables

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-01 21:32

Omdat de zoekfunctie het nog niet doet, vraag ik het meteen hier. Ik heb, naar aanleiding van een paar oproepjes op enkele sites, een mailtje gehad van ene Melanie die een leuke Haflinger te koop had. Toen ik belde kreeg ik een antwoordnummer van BNstables. Ik heb die naam vaker gezien en zeker niet positief. Wie kan mij hier iets meer oververtellen, want ik weet niet meer wat het probleem is.

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 17:34

Inderdaad als je die naam hoort is het nooit positief!!!

Melanie is handelaar en werkt onder verschillende telefoonnummers en misschien ook wel namen.
Misschien dat er ook wel redelijke paarden of ponys rondlopen maar al de verhalen die ik er over gehoord heb of van dichtbij heb meegemaakt zijn absoluut bedriegerij. Een vriendin van me heeft er eens een bonte net gecastreerde ruin gekocht waar na aankoop tijdens de keuring al van bleek dat hij wat mankeerde (wat was onduidelijk, ataxie, hartritmeproblemen, onstoken koker) maar ze wilde hem niet terugnemen. Laat je niet met haar in!! Er kan nix goeds van komen naar mijn idee. Ik geloof dat ze ook ponys op verschillende lokaties heeft staan, waaronder Prinsenbeek.

Groetjes Elise

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 18:52

he hallo
ik heb ook een keer gebeld voor een paard die gewoon echt TE goedkoop was
en het gekke was het paard was elke keer ouder of jonger
maar ja er was al een optie op en ze zou terug bellen maar ja heeft ze niet gedaan
dan niet hoor
groetjes