kan geen bijrijder vinden...! (Eemnes)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

kan geen bijrijder vinden...! (Eemnes)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 14:04

Ik ben al geruime tijd op zoek naar een bijrijder. Mijn sportpaardje staat in Eemnes (op de stal waar al een en ander over gezegd is *LOL* ). Ik ben op zoek naar een serieus iemand, die zich niet snel laat afschrikken en tegen zenuwachtig gedoe kan... Scheve mond
Momenteel ben ik M1-dressuur met hem (heb punten voor M2, maar ga eerst naar de regiokampioenschappen), B-springen en ga volgend seizoen met hem crossen. Verder gaat hij wekelijks mee naar Ermelo (2e fase ORUN), dus hij is veelzijdig en voor de juiste persoon heel makkelijk.

Ik ben al zo lang op zoek, dat ik eens wil kijken of hier iemand nog geïnteresseerd is.


Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 15:12

Troost je ik ben ook al een tijdje opzoek! Maar helaas heb ik ook nog steeds niemand

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 15:44

In het paardenwalhala van Eemnes verwacht je toch dat er genoeg ruiters een bijrijdpaard zoeken! Heel veel succes

PS Hang anders eens een advertentie wij welkoop op, daar komen veel paardelui

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 16:02

Tja, of juist niet in de omgeving van Eemnes. Daar hebben veel mensen zelf een paard als ze meer willen doen dan een manegeles.
Vraag je misschien een (te hoge) bijdrage? Is de stal moeilijk bereikbaar? Zijn de eisen die je stelt misschien wat te hoog gegrepen? Zijn de mogelijkheden die de persoon krijgt misschien te beperkt?

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 16:56

Vraag helemaal niets (w.b. bijdrage), mits men wel les wil nemen bij mijn instructeur. Ben erg flexibel (ik ga dat van mezelf natuurlijk niet ontkennen..Lachen
Stal is meer dan goed bereikbaar met erg veel faciliteiten. Hmmm het ligt toch niet aan mijn paardje of aan mij....?

Maruschja
Berichten: 116
Geregistreerd: 02-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 16:59

Wat je kan doen is een advertentie achterlaten bij ruitershop Horse Diverse in Eemnes. Daar komen de meeste mensen wel naar toe, is ook een super winkel! Verder advertentie achterlaten op manege's in de buurt, er is altijd wel iemand die meer wil dan manegelessen.

Succes!

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 17:01

Waar zit trouwens dat horse Diverse in eemnes?

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

Maruschja
Berichten: 116
Geregistreerd: 02-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 17:08

dynamiek schreef:
Waar zit trouwens dat horse Diverse in eemnes?


Die zit op de Laarderweg 52a in Eemnes. Er staat een zwart paard voor de deur! Ik vind het een super winkel, hij is niet groot maar ze hebben alles en anders zorgen ze ervoor dat ze het voor je regelen!

Je moet maar eens gaan kijken en doe ze dan maar de groetjes van mij.

Chantal

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 20:02

jammer dat het niet hier in de buurt is!

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 20:08

Waarom woont niemand in etten-leur????? Boos!

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 20:20

mssn moet je een advertentie op marktplaats zetten, daar vragen ook veel mensen naar een verzorgpaard..... suc6

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 20:22

wow, dat is nogal een leuk paard om bij te rijden! Ik woon niet in de buurt en heb het zelf al druk zat met mijn eigenste (bb) maar dit is wel en buitenkans. Wie weet zien we elkaar wel met de sgw's dit jaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:57

Ik zoek er ook een in het zuiden! Breda om te helpen met Luck kan ook helemaal niemand vinden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 00:32

Ik vind het eigenlijk ook wel vreemd dat je nog niemand hebt kunnen vinden. Aan de andere kant is het ook wel weer logisch, want de meeste mensen op stal hebben natuurlijk al hun eigen paard. Op een manege zou je bijvoorbeeld veel makkelijker iemand vinden. Misschien briefjes ophangen op maneges in de buurt? In dat geval loop je natuurlijk wel weer het risico dat je suf gebeld wordt door kinderen die soms in de les ook wel eens op een moeilijke pony mogen en al helemaal alleen mogen galopperen Ach gut

Probeer anders eens www.marktplaats.nl of EA hier op Bokt, maar dan moet je nog wel even wat inhoudelijke paardenberichten typen, anders kun je daar geloof ik niets plaatsen...

Xyris

Berichten: 9445
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 00:40

dynamiek schreef:
In het paardenwalhala van Eemnes verwacht je toch dat er genoeg ruiters een bijrijdpaard zoeken! Heel veel succes

PS Hang anders eens een advertentie wij welkoop op, daar komen veel paardelui


zoals ik Haha! helaas voor jullie heb ik al 8 paarden om voor te zorgen :S

Xyris

Berichten: 9445
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 00:41

dynamiek schreef:
Waar zit trouwens dat horse Diverse in eemnes?


alsik me niet vergis in de doorgaande weg van eemnes naar laren

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 08:04

Ik weet dat het moelijk is momenteel, ik spreek ook regelmatig mensen die mij vragen of ik niet nog iemand weet die hun paardje bij kan rijden, al dan niet tegen vergoeding. Nu weet ik niemand meer, strax in de zomer, ja dan is het makkelijk...

Zomers krijg ik juist altijd vragen van mensen die nog wat zoeken. Ik denk dat je gewoon geduld moet hebben, je zit nu wel in een slecht seizoen, als je van het voorjaar kijkt denk ik dat het al een stuk makkelijker is.

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury


Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 08:11

En bij mij komen de kinderen zich aanmelden, maar ik heb een moeilijk paard in een brave verpakking, dus kinderen komen er niet op, no way.....

missmuts, je kan Chell een pb'tje sturen, die zocht een bijrijpaard, ik weet niet of ze al iets heeft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 09:47

ik heb iemand gevonden!! Ii had voor de zoveelste keer een topic peplaatst bij EA en nu komt MirZam bij aanstaande donderdag al helpen!!

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 10:21

Klinkt goed, ik zou het wel willen hoor, maar ik woon nogal uit de buurt en krijg mijn eigen paardjes niet eens genoeg gereden. Succes ermee.

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 10:35

nu nog iemand vinden voor missmuts Haha!

als er zich een volwassene meldt die niet wil rijden, maar alleen verzorgen in Eemnes, stuur die dan maar door naar mij Cool

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 11:57

Lissalover schreef:
Zomers krijg ik juist altijd vragen van mensen die nog wat zoeken. Ik denk dat je gewoon geduld moet hebben, je zit nu wel in een slecht seizoen, als je van het voorjaar kijkt denk ik dat het al een stuk makkelijker is.


Dit zijn dus de "foute" bijrijders, ik noem ze altijd "mooiweer-ruiters". van die ruiters die komen als het uit komt maar als ze een keer door de regen moeten fietsen, in de kou moeten rijden, een modder-paard schoon moeten poetsen, nee, dan laten ze je gewoon zitten.
Wat dat betreft kun je beter in de winter zoeken, weet je ten minste waar je aan toe bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 18:10

Aimee"]
[quote="Lissalover schreef:
Zomers krijg ik juist altijd vragen van mensen die nog wat zoeken. Ik denk dat je gewoon geduld moet hebben, je zit nu wel in een slecht seizoen, als je van het voorjaar kijkt denk ik dat het al een stuk makkelijker is.


Dit zijn dus de "foute" bijrijders, ik noem ze altijd "mooiweer-ruiters". van die ruiters die komen als het uit komt maar als ze een keer door de regen moeten fietsen, in de kou moeten rijden, een modder-paard schoon moeten poetsen, nee, dan laten ze je gewoon zitten.
Wat dat betreft kun je beter in de winter zoeken, weet je ten minste waar je aan toe bent.
[/quote]

2 zielen, 1 gedachte...

Een bijrijdster die alleen met mooi weer komt, is niet erg praktisch. Heb je nog geen vastigheid.

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 19:04

Hoeft niet altijd, ben zelf ook in de zomer ergens begonnen en heb de hele winter doorgereden, pas de volgende zomer ben ik daar toen gestopt (paarden werden verkocht).

Ook een ander meisje wat sinds deze zomer bij ons op stal een paard rijd rijd altijd, ook in de regen...

Ik ben het met je eens dat er vaak mooiweer-ruiters tussen zitten (zo noem ik ze ook altijd), maar er zijn ook goede hoor.. En wat denk je van de mensen die dan klaar zijn met hun studie en eens gaan kijken...

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury

WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 13:41

Thanks iedereen. Ik zal idd wat advertenties ophangen bij de Welkoop enzo.

Tsja en w.b. de mooiweer-ruiters; misschien helpt het als ik zeg dat er een geweldige (aangename) binnenbak bij stal is... Knipoog Als de lichten aan zijn, lijkt het net of de zon schijnt...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 112 bezoekers