twijfels

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-01 14:16

ik zit de laatste tijd nogal met mezelf in de knoop.
het ging op school de afgelopen 3 jaar altijd goed, ik ben altijd zonder problemen overgegaan.
het was altijd mijn grote droom om naar deurne te gaan, maar toen hoorde ik steeds negatievere verhalen erover en dacht ik dat het nix voor mij was.
nu heb ik een tinker, die dus maar 1.56 is(dat is toch te klein voor deurne?)maar het was dus mijn bedoeling om hem als eerste pony te hebben om er vertrouwd mee te raken en ik d8 ik kan beter een rustige nemen eerst want ik ben niet altijd zo'n held.
maar nu gaat het dus echt heeeel slecht op school en is het zeer waarschijnlijk dat ik moet blijven zitten, maar daar heb ik geen zin in, want dan heb ik gewoon een jaar voor nix op die stinkmodder school gezeten.
net had ik een gesprekje met m'n moeder dat ik eigenlijk van school af wil en dan misschien nu proberen om toegelaten te worden op deurne.
maar ik ben nu pas 15(is dat te jong??)en ik zit dus met het probleem dat m'n pony 1.56 is....nu heb ik hem nog op proef, dus kan ik hem nog terug brengen, maar ik denk dat ik er spijt van ga krijgen...
maar aan de andere kant is het misschien wel het beste aangezien ik met hem gewoon niet naar deurne kan en ik dat eigenlijk wel heel graag wil.
na het zien van het programma over deurne ben ik ook anders gaan denken over het toegelaten worden...ik d8 dus dat je dan echt heel goed moet zijn, maar toen ik die meisjes zag is mijn mening wel veranderd....
maar nu weet ik dus echt niet meer wat ik moet doen....
misschien dat iemand een advies heeft...en ik weet wel dat het door m'n leefdtijd komt enzo....ik had het vorig jaar ook al, maar nu is het toch wel heel extreem.

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 18:55

Jammer dat ik niet weet hoe oud je daarvoor moet zijn anders had ik het wel gezegt....
Kiss sun

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-01 20:00

ik heb inmiddels besloten, zie verslag van de dag.