Andalusiers

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vallie

Berichten: 584
Geregistreerd: 23-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 20:32

ik weet wel dan mijn man erge rare sprongen maakt maar of hij kan springen moet ik nog gaan uitvinden!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 15:38

Gezocht: lover voor mijn paard. Droomman helaas niet gevonden op de site van de Andalusiërvereniging. Iemand tips? Verward

Licor en Suevo dekken nog steeds niet dit seizoen??? Knipoog

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 17:27

Licor toch niet, nee... Helaas voor hem en voor jouw merrie Haha!

Heb je nu al wat sites afgezocht? Wil je per sé een bruine? Op www.denvinkenburg.nl staan een paar mooie bruine, op Woestehove heb je Grelo, ...

Als je nog wat websites wil van fokkerijen in België en Ned, roep maar. Of heb ik die al gegeven?

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 18:16

Idra schreef:
Heb je nu al wat sites afgezocht? Wil je per sé een bruine? Op www.denvinkenburg.nl staan een paar mooie bruine, op Woestehove heb je Grelo, ...


Ah da's een goede, dank je! Jammer dat ze hun hengsten niet allemaal op de site hebben staan, maar ik zal ze eens mailen.

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 20:16

Idra schreef:
Licor toch niet, nee... Helaas voor hem en voor jouw merrie Haha!

Heb je nu al wat sites afgezocht? Wil je per sé een bruine? Op www.denvinkenburg.nl staan een paar mooie bruine, op Woestehove heb je Grelo, ...




Maar Grelo is een schimmel.

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 20:44

Ja weet ik Knipoog maar ik typte maar snel wat!

Staat Piep misschien ter beschikking Tong uitsteken?

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-04 20:05

Echt leuk om te horen wat jullie er allemaal mee doen. Haha!
Als ik later groot en sterk en rijk ben (droom droom droom) en een eigen Anda ga kopen, wil ik eigenlijk ook wel eens springen met m'n Anda voor de lol. Maar dan zal ik maar af moeten wachten dan Knipoog
Er staan trouwens wel een paar heeeele leuke anda's te koop op Marktplaats, alleen erg goedkoop.
Vooral die 4 jarige merrie vind ik heel mooi (dr hoofdje dan, want de rest zie je niet)

WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 14:22

bij het rondsurfen zie ik opeens dat er over mij geschreven wordt...

Dank je Dickie...mijn lusi knalt idd overal overheen . Ik ben vorig seizoen begonnen in de B (springen dus) en hij gaat heel goed. Ik vind het zelf alleen nog best spannend. We hebben in no-time de punten voor het L, maar ik wil eerst zelf nog wat meer vertrouwen krijgen. Geldt trouwens ook voor SWG. Vorig seizoen een oefencross gedaan en dat ging super. Hij gaat vol gas (maar wel onder controle) door het terrein. Haha!

anda's en lusi's zijn trouwens meer geschikt voor m.n. crossen dan men denkt. Ze zijn heel moedig, hebben veel uithoudingsvermogen en het moment dat een KWPN-er denkt 'ik ben moe en doe het wat rustiger aan' Slapen denkt mijn lusi alleen maar 'GO GO GO GO'! OK dan!

Nog meer springende barokke bokkers? (wedstrijden bedoel ik dan Lachen

Don_Marcello

Berichten: 1226
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 14:59

Een kennis van mij (geen bokker) doet SGW training met een LIPIZZANER en hij ment ermee.