Eindelijk uitsluitsel

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Eindelijk uitsluitsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 18:47

Ik ben al maanden ziek. Erg moe, duizelig, hoofdpijnen etc. Doktoren konden niets vinden.
Nu ging mijn vriend zaterdag naar Pearl voor het aanmeten van nieuwe lenzen. Ik kon het eindelijk weer opbrengen om naar buiten te gaan. Toen vertelde de opticien dat oogproblemen een hoop medische klachten kunnen veroorzaken.

Ik heb uitgelegt dat ik dus al een tijdje ziek ben. Hij heeft mijn ogen gemeten en daar kwam uit dat ik dus een stevige afwijking heb aan beide ogen. Hij heeft mij toen lenzen ingezet en meteen merkte in resultaat!!! Mijn zicht werd rustiger, de hoofdpijn zakte na een kwartier ook redelijk weg.
Ik heb jaren met erg slechte ogen gelopen. Omdat ik zo vreselijk veel moeite deed om continu mijn zicht aan te passen en mijn ogen te focussen werd ik ook zo vermoeid en daar kwamen ook de hoofdpijn en de duizeligheid vandaan.
Nu ik die lenzen in gehad heb merk ik pas hoe slecht ik eigenlijk zie.

Ik vind het slordig dat mijn huisarts daar nooit bij stilgestaan heeft. Maar ik ben in ieder geval erg blij dat ik geholpen ben!!! Als het goed is komen mijn eigen lenzen aankomende week binnen en kan ik ze ophalen.
Dan komt er voor mij een hoofdpijn loos leven en ook een leven weer vol energie!

Jullie hebben niets aan mijn verhaal, maar ik ben gewoon blij, en wil dat even kwijt Haha!


shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 18:51

Goed voor jou,succes !! Lachen

*Oh Adrian, come out and play.

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 18:57

o wat goed zeg, ja bij zo een klachten sta je er eigenlijk niet bij stil maar dat moet je eigenlijk wel doen.

ik ben onlangs ook aan een bril gegaan, bv lichtgrijs op helder wit zag ik niet, met een bril zie ik alles scherper en kleuren worden glansend en niet van dat doffe mat, het is gewoon een wereld van verschil als je slechte ogen hebt!!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 19:32

Jeetje wat goed dat je achter de oorzaak bent gekomen! Wel erg dat je er zo lang mee rond hebt moeten lopen trouwens...

Sorane schreef:
Jullie hebben niets aan mijn verhaal, maar ik ben gewoon blij, en wil dat even kwijt Haha!


Nou, ik denk dat mensen met soortgelijke klachten nog een heleboel aan dit verhaal kunnen hebben! Als ik dezelfde klachten zou hebben, zou ik namelijk zo snel mogelijk mijn ogen na laten kijken na het lezen van dit verhaal.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 19:39

Oh,wat fijn dat je nu eindelijk de oorzaak te pakken hebt...Inderdaad nogal nalatig van je huisarts dat hij je hier nooit op geattendeerd heeft..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 22:39

Bedankt voor jullie lieve reacties! Ach gut
Ik ben ook heel erg blij dat ik de oorzaak heb gevonden!! Eigenlijk ook mede dankzij mijn vriend, die het al een paar dagen geleden zei, maar goed ik ben eigenwijs...

KellyenXena schreef:
Oh,wat fijn dat je nu eindelijk de oorzaak te pakken hebt...Inderdaad nogal nalatig van je huisarts dat hij je hier nooit op geattendeerd heeft..

Dat vind ik dus ook.

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 23:20

Tsjee wat een verhaal joh! Wat heerlijk dat je de oplossing gevonden hebt en een helder enkleurrijk leven gewenst!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 23:22

Mja nu je het zegt...ik zal voor de zekerheid toch ook weer eens naar de opticien gaan want je weet het niet....(heb ook al een maandje soortgelijke klachten) (heb trouwens al wel lenzen nu dus misschien is het wel veel beter geworden ineens? Ik hoop het Haha!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 23:43

Precies, als je voor t eerst lenzen krijgt (of een bril) dan gaat er werkelijk een wereld voor je open. Ik bleek ook aardig bijziend te weten, en ik voelde me 's avonds na een dag lensdragen zo veel minder vermoeid. Het is echt gewoon veel fijner Lachen Ik zie kleuren bijv. ook veel beter en alles, gewoon prachtig

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 03:26

Mijn zusje had precies hetzelfde: ze heeft ook het hele ziekenhuis doorlopen.
Sinds een paar maanden heeft ze een bril en nu gaat alles goed.
Je hebt helemaal gelijk wat die huisartsen betreft.. Verward
lijkt me toch dat je als eerste iemands ogen laat testen.

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 08:38

Ik ben echt helemaal blij nu en kan niet wachten tot mijn lenzen binnen zijn. Ze hadden wel een hele mooie actie bij Pearl. Ik krijg mijn lenzen gewoon iedere maand in een pakje met de post. Past gewoon door de brievenbus, dus ik hoef ook niet bang te zijn dat ik de postbode mis...

Het zal wel even goed prutsen worden alleen hihi... Met kleurlenzen doe ik er ook een uur over om ze erin te krijgen.
De opticien zette ze er overigens binnen nog geen minuut in Verward Hoe doet ie het?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 09:35

Dat is geweldig zeg! Ik kan me voorstellen dat dit een hele opluchting is, als er iets vervelend is dan is het wel hoofdpijn. Ik zou als ik jou was mijn huisarts hier wel even over inlichten, dan kan hij iig bij andere patienten aan deze mogelijkheid denken. Erg jammer dat hij daar bij jou niet aan egdacht heeft, maar ja... dat wordt ook fijner tv kijken met je lensjes in denk ik he... Haha!

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 09:45

Nou meid gefeliciteerd. Ik ben zelf brildragend en merk het ook als mijn ogen achteruit gaan, ben idd heel moe en hoofdpijn. Ik zou je ogen voor de zekerheid wel in het ziekenhuis laten testen door een bekwaam oogarts. Want bij brillen/lenzen winkels kunnen ze wel een hoop maar niet alles. Succes met het inzetten van je lenzen , ga jou ook zeker lukken binnen de 2 min.

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 09:54

droppie_18 schreef:
Nou meid gefeliciteerd. Ik ben zelf brildragend en merk het ook als mijn ogen achteruit gaan, ben idd heel moe en hoofdpijn. Ik zou je ogen voor de zekerheid wel in het ziekenhuis laten testen door een bekwaam oogarts. Want bij brillen/lenzen winkels kunnen ze wel een hoop maar niet alles. Succes met het inzetten van je lenzen , ga jou ook zeker lukken binnen de 2 min.


Dank je Lachen
Het is misschien ook wel een goed idee om het te laten testen door een oogarts. Daar moet mijn vriend eerdaags naartoe om te informeren over een laser behandeling voor zijn ogen. Dan kan ik het meteen even vragen.

Ik betwijfel of het mij ook ooit in twee minuten lukt hoor dat inzetten Haha!


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 13:52

Toen ik 12 was had ik dezelfde vage klachten als jij. Ook bij mij verdwenen de problemen toen ik mijn bril kreeg. Inmiddels draag ik lenzen, en ik merk het nog altijd precies wanneer de scherpte niet helemaal goed is...
Inzetten van lenzen moet je gewoon even de tijd voor nemen. Veel oefenen met inzetten en uithalen, na een paar dagen lukt het jou vast ook al heel aardig.

* To Belg, or not to Belg *


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nadia_, _Utah_, Avelienvd, DotBot, Dyphusion, estell__, Fenn, GoogleAdsense, Ik_is_Ik, judithM, larapurdy, Levita, LiDi, MagicBullet, Marcato, MarjanB, Nathalie18x, Nescio18, RoronaZorro, Seventeen, Shetloveerrr, Steenbok12, thequeensmum, Toffeltje, willievdh, x_Rebecca, xLauLaUx en 56 bezoekers