GRRR hier kan ik nou zo kwaad om worden!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

GRRR hier kan ik nou zo kwaad om worden!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 12:38

Jullie kennen vast wel het maar al te bekende downloadlimiet dat bij veel profiders aan de orde is, nou, hier dus ook... dacht ik....

We hebben inderdaad altijd een download limiet van 4 GB per maand gehad, eigenlijk te weinig voor ons allemaal.

Nou was mijn vader het laatste half jaar al enorm veel aan het downloaden en ik maar inkorten inkorten inkorten om maar te voorkomen dat ik op mijn flikker kreeg als we over het limiet gingen, zelfs al zou dat zijn eigen schuld zijn.

Nou was er gister visite en ik had iets op mijn computer dat er niet op hoorde dus ik vroeg mijn vader er naar, toen maakte hij de opmerking dat dat kwam omdat ik de verkeerde dingen downloadde, nou, dat is dus absoluut niet waar, ik weet wat ik download, ik controleer het altijd op virussen, maargoed. Ik loop weg, wil naar boven lopen en loop halevrwege toch weer naar beneden om wat drinken te pakken, iedereen dacht dus dat ik boven was.

En ik hoor ineens mijn vader zeggen: Ja blablabla, we hebben al een half jaar geen downloadlimiet meer.
Mam: Owja? nou, dat weet Tessa niet toch?
Pap: Nee, natuurlijk niet! wat denk je wel niet, die zuigt gelijk geel internet leeg!

Nou, ik stond werkelijk te KOKEN achter die deur, ik KON hem wel!
Waarom denkt hij dat in vredesnaam?
Denkt hij dat ikgeinteresseerd ben in slechte kwaliteit films?
Denkt hij dat ik dagelijks 100 muzieknummers download? NO WAY!
En zelfs al zou dat? Wat maakt dat dan nog uit? HET IS TOCH MIJN COMPUTER!!! Ik heb al zo vaak aangeboden om mee te betalen aan het internet zodat we een internetverbinding hadden zonder limiet....... dat krijgen we verdomme dit!!!!
En vandaag nog, ik ben al een paar dagen een spel aan het downloaden, maarja, dat doe ik 1 keer in het jaar ofzo, begint me vader te zeuren dat ik daarmee op moet houden omdat we anders aan het limiet zaten!
Nou, echt, ik kon me nog net inhouden, ik werd ZO ontzettend kwaad hierom...

Ik doe maar net alsof ik gek ben, alsof ik nisk weet... om maar verdere ruzies hierover te voorkomen. Magoed, wat zou jij hier van vinden als je zoiets te horen kreeg? ik krijg lichtelijk moordneigingen!


isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 13:10

hahhahaha zo een papsie die het altijd beter weet, erg is dat he!!

je zou er kunnen over praten en dat je altijd geleerd hebt dat liegen niet mag hihihi, ff je vader eenhak terug zetten of je kunt wijs je mond houden!!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 13:13

hehe de sfeer hier onderling is al niet zo best Haha! ik denk maar dat ik mijn mond houd en als ik weer eens op mijn flikker krijg om het 1 of ander, dat ik hem dan met dit terugpak

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 13:15

Wat suf dat je vader niet eerlijk tegen je is zeg..

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 13:26

mja, ik vind het nogal flauw, zeker aangezien ik menig maal heb aangeboden om mee te betalen

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 15:04

Jeetje, wat kinderachtig, zeg. Ik zou me iig goed genaaid voelen als ik er zo achter zou moeten komen dat ik voor de gek gehouden word... Ik zou je vader er toch eens mee confronteren.

* To Belg, or not to Belg *

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 15:34

Flauw zeg! Maar ik zou het gewoon niet zeggen, kun jij blijven downloaden zonder gezeur.

petraaken

Berichten: 44203
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 15:51

inderdaad zwijgen erover. zou ik in elk geval doen. of een eigen telefoonlijn aanvragen en zelf betalen. kan je mooi bewijzen dat jij minder op het net zit dan je vader.

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 18:36

O ik snap je precies! Ik zou echt koken man! Vooral als je vader dan de volgende dag heel schijnheilig komt vertellen dat 'als jij dat spelletje downed' het opslaglimit overschrijd (die er dus helemaal niet meer is)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, Tigerboy en 124 bezoekers