nog een verslagje

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-01 22:37

vanochtend werd ik door mijn paps met al mijn zooi naar kim gebracht. daar aangekomen was kim nog lang niet klaar Haha! (en dat zegt altijd dat ik te laat ben NOT )
vervolgens op weg naar lottie, kim gedumpt en door naar cros.
mike de trailer aangekoppeld, ik gauw quinto, boukje en de veulens (en cros natuurlijk) even verzorgd en eten gegeven. daarna troep en cros ingeladen en lottel (+ rest Lachen ) opgehaald.
inderdaad erg veel lol gehad om het pinnen van doree (he doos, bank een aantal meter verderop Lachen )

op naar lunteren. daar aangekomen inderdaad de laatste, maar goed. kim en ik hebben eerst gauw ff superjurga bewonderd en dan gauw naar de wc. vervolgens paardjes uit de trailer gehaald en opgezadeld. vast wat losgestapt en toen gingen we.
cros was al gauw goeie vriendjes met dat gele gevaarte van maarten.
onderweg zouden we een rustig galopoje doen, maar maarten moest zonodig weer hard. dus kim en ik erachteraan Haha! .
vervolgens HET middelpunt van nederland gezien EN nat gespetterd door kim en wjerdo met hun knollies *LOL*
aangekomen in het zandgat, in galop naar boven gecrost. gauw zweetdekens omgedaan en lekker wat broodjes gegeten. crosby werd nog aangevallen door dat grote monster harald. maar goed ook weer veel lol gehad daar. toen we verder gingen eerst 3 keer de heuvel opgecrost en crosby vond het heerlijk. had het echt naar zijn zin met al die leuke paardjes om hem heen.
daarna verder met de terugrit en bij stal heeft mayo hem verder uitgestapt. ook ff zonder zadel en dat vond ze leuk (vooral toen ik ging draven met crossie Lachen ) daarna karin nog even, want die wou zo graag op een stinker. pris en marco waren er inmiddels ook (aan het koulijden he marco Lachen )
paardjes op de trailer gezet en op naar het pannekoekenhuis. ook daar erg veel lol met dildodee *LOL* thnx to mayo *grin*

kwart over 7 richting apeldoorn vertrokken en eerst kim gedumpt. daarna mike mij en cros (en trailer) gedumpt op de boerderij (waar het stikdonker was) heb ik de paarden afverzorgt, cros en quinnie nog een knuffel gegeven en naar huis.

heb het onzettend leuk gehad en echt genoten. Crosby vond het ook fantastisch. ondanks dat ie niet zo'n goede conditie heeft heeft ie supergelopen.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 23:24

TSSS je had me wel ff mogen zeggen dat je Akerna bent wist ik veel *LOL*

GAVE knol had je bij je Lovers

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 23:57

Hmmm, wat denk je Renate!!! Zullen we eens kijken of Jelka en Cros zulke goede vriendjes zijn zodat we later een Fjinker of een Tord krijgen (lees: kruising Tinker/Fjord Haha! ). Lijkt me echt heel erg grappig. Het was leuk te merken dat die twee erg goed met elkaar overweg konden!!


assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 23:59

nou maarten, Crosby had toch duidleijk veeeeel meer belangstelling voor Jouri LOL

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 00:04

grinnik hahahahahahahaha homootjes Lachen Lachen Tong uitsteken

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 00:44

haha, ja, misschien wel homootjes, maar ik hoorde Jelka en Cros toch echt wel intieme gesprekken voeren hoor terwijl ze bij wijze van spreke arm in arm liepen over de bospaadjes!! *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 10:02

Die konten naast elkaar zagen er iig wel erg lachwekkend uit... *LOL* *LOL* *LOL*
Verder geen uitspraken... Schijnheilig

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-01 12:52

ILOON, wat bedoel je daarmee??? *grin*

ja jouri was ook wel erg interessant voor cros *LOL*
tja echte hengst he (zo af en toe dan herinnert cros zich dat ie nog hengst is)

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 14:46

Tja, zoals ik al zei:"Verder geen uitspraken over de konten van jelka en Cros en wie weet wat nog meer...." Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig
Je zult het ermee moeten doen...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 7 bezoekers