Ik ben de eerste ruiter

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-01 21:30

Oooh wat een eer.
Okee mijn verslag vanmorgen was renate keurig op tijd bij mij kwart voor 10.
Goed op weg naar stal samen met mike die mij daar heeft afgezet.
Hij ging samen met renate crosby halen.
Ondertussen was Doree ook wakker (zowaar!)
Doree was heel gemeen want ze was dus alweer bezig om lodewijk onder de lippenzooitsmeer te smeren wat rose afgaf arm lottie paard.
Goed we hadden topen al een boel lol en waren net klaar toen Mike en Renate (Akerna) het erf weer op kwamen. Lottie bij Cros gezet en op weg naar Lunteren.
Teminte doree moest eerst weer pinnen of we naar het winkelcentrum wilden. Ik ben best een beetje roodblond ( Schijnheilig ) en zei dat we niet met een trailer de stad in zouden gaan *LOL* (doree bedoelde zo'n supermarkt met ernaast een bank gnagna)
Goed doree bedacht dat ze dan maar extra moest pinnen bij een benzinepomp.
Goed wij naar een bezinepomp moest ze eerst voor 25 peik inslaan voor ze extra mocht pinnen. een lol dat renaat,mike en ik hadden in de auto helemaal omdat om het hoekje dus een bank zit Schijnheilig

Goed op weg naar Lunteren waar Renate en ik ons vooral bezig hebben gehouden met doree pesten.
We kwamen gelukkig op tijd aan (nouja iets te laat dan) en we waren de laatste. was nog even een discussie of het huis van jurga wel geel genoeg was.
Haha was bij een geel huis ik zo neee die daar is geler dus wij verder was het dus wel het nepgelehuis ach ja...

Opgezadeld en gaan met de paardjes.
lekker een eind gestapt door een mooi en erg nat landschap hier en daar lagen mega plassen.

Errst zijn we naar een soort uitkijktoren gegaan was wel erg cool!Daarna naar het middenpunt van Nederland waar Lodewijk als eerste aankwam.
Was ook erg grappig en ik hoop dat de meesten foto's gelukt zijn.
Het eerste galopje was super lachen we zouden een rustig galopje doen en ik voorop... okee ik zat amper in de galop toen er ineens een geel monster voorbij kwam zoeven gevolgd door iets wat veel weg had van een koe zonder uiers.
okee toen wij ook maar voluit Cool
Later op het zandgat was echt lachen zo mooi rijden daar.
Okee eerst werd maarten bijna knockout (overdreven) geschopt door de fries waar steef op zat.
De Fries mikte op Jelka maar miste. Bij Maarten was het wel raak (doet je been nog auwwie?)
De arme fjord had ookal een knal van Jurga (paard) en zelfs van lodewijk gehad al bokte lottie en sloeg ie niet echt Schijnheilig
Goed op het zandgat stonden de grooms te wachten waar we een super lunch hadden ondanks dat doree appelsap in mijn mouw goot Boos!
brrr plakkerig en koud= niet leuk.
Op de terug weg hadden Youri en Lot elkaar gevonden haha lottie vond het paard van Lara echt lief (Wjerdo)
Tja en toen kwam er een megabrede en aardig diepe plas terwijk jelka en crosby langs het randje gingen om geen vieze voetjes te halen denderde die 2 van lara en mij gewoon door en lekker in draf gevolg was een drijfnatte Renate die dat niet leuk vond Party!! Gelukkig waren we snel terug want ik lag steeds dubbel van het lachen dus mijn buik deed al zo zeer:)
Ik mocht nog even superjurga proberen en die is net zo super als Iloon zegt hoor en ze is ook net zo'n Bitch als ze zegt maar wel een gaaf paardje kan leuk lopen!!!

Na het verzorgen van de paarden op naar het pannekoekenhuis.
Daar hebben we zoveel lol gehad over dildodee's in nachtkastjes dat het halve pannekoekenhuis ons vreemd aankeek. Ik had de tranen over m'n gezicht lopen wat een gek wijf is mayo echt geweldig gewoon.Wij zijn ook weer als eerste weg gegaan omdat de paarden best lang op de trailer stonden.
Op naar stal mij en lot afgezet daarna heeft Mike cros en akerna gedumpt en is mij weer op komen halen.
Morgen gaan doree dit even herhalen op de hei met expiriment en Graaf Lachen
Ik ga zo naar m'n nest want ik ben bekaf maar het was echt geweldig Iloon Thanx voor de superrit met de prachtige plekjes en Lara thanx voor het plezier op de rest van de rit al heb ik dankzij jou en je pony wel buikspierpijn van het lachen Cool
We waren echt met een leuk groepje paarden en mensen om mee te rijden en in het pannekoekenhuis was het echt geweldig wat een lol.
Thanx bokkers voor deze superdag!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 21:34

zo te zien hebben jullie veel plezier gehad.

hoop gauw foto te zien.


kim geef lottel en Hinkel en Experimentel morgen een dikke knuffel van mij!!

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 21:36

Jaja!! Foto's!!!
Ik wil foooto's zien!
Baal nu alleen wel, dat ik vergeten ben een groepsfoto te maken

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 22:19

Ik baal ook een beetje dat ik geen foto's heb gemaakt, alleen twee bij het middelpunt van NL..... Boos! Ik hoop dus dat de rest wel veel pics heeft!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 22:20

36 Haha! Nouja, ik niet, Lara wel, ik heb er alleen heel veel gemaakt

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

janna

Berichten: 4535
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 23:17

d
Laatst bijgewerkt door janna op 10-04-22 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt

-


Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 23:23

ik en mijn paardje Schijnheilig NEU toch *LOL*

t was SUPER leuk en heb het mega naar me zin gehad *LOL*

He kim lekker he die plassen Schijnheilig *LOL*

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 23:52

Kim, gaat redelijk met mijn scheenbeen. Gelukkig is dat het hardste bot van je hele lichaam dus op zich kan het wel wat hebben. Ik heb er een flinke lading Arnica-gelei opgepleurd dus kijken hoe paars het morgen is *LOL*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 23:56

Klinkt leuk Nimber, als je nou de volgende keer ook met ons mee gaat rijden in Drenthe, zullen we wel eens zie wie wie nat sputtert }>

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 08:17

hey leuk verslag joh!! jammer dat ik niet meekon. Volgend jaar misschien!!!
Gaan jullie buitenrijden vandaag?? Ikke ook mee willen!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 10:01

Arme Maarten.... Verdrietig Kreeg 'ie een mep van de Fries van Suus. Harald btw ook haha, schrok 'ie wel ff van...opdringerig figuur dat 'ie is... Haha!
En mijn Jurga kan nou eenmaal meppen... Zelfs in rodeo hè Karin??? Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 11:00

Oohhh gaaf! Zo te horen heb je het wel leuk gehad!

I love to love!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 12:20

Het was zoooooooo leuk!! Volgende keer ga ik ook mee rijden!! dan ga ik lekker met Kim in de trailer en Renaat lekker niet!!!! ahhh nee hoor!!
Kim en ik hebben sowieso afgesproken dat we een keer samen naar Jurga gaan en dan kan ik daar ook de heuvel opcrossen!!! Haha!
En dildodee´s in nachtkastjes... GRRR Extreme duivel

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 12:25

Dat vind ik dus een supergoed plan, dat jullie een keer met zijn tweeen naar mij toe komen hoor!!!! Echt doen!!! Gezellie!!! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-01 13:01

is een deal hoor cody Lachen al heb ik het voorlopig wel even druk.
enne met 1 trailer hoef ik dan niet in de bagger iloon?
dan mag ik wel bij de stallen parkeren toch??? Schijnheilig

Enne doree neem je balou dan mee of ook zo'n geweldige grunninger van je oom?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 13:11

ja een van de twee.....
Of ik kijk Iloon heel lief aan...... Haha!
Welke het best saampies met Lot in de trailer past!! Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 08:37

Citaat:
Op 2001-11-12 13:01, schreef Nimber:
enne met 1 trailer hoef ik dan niet in de bagger iloon?
dan mag ik wel bij de stallen parkeren toch??? Schijnheilig



Tuurlijk mag je dan daar parkeren Kim... Geen probleem. Ik zou toch maar een Groninger meenemen Dorée! Ik ga dan echt niet weer op Harald haha, maar mooi op mijn eigen lieffie!!! Lovers

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 09:48

Ja, ik neem wel een karrepaard mee dan.... Haha!
Of een klein bruin beestje met blonde manen... maar tis leuker met ook een paard...charter Graaf wel ofzo....

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 10:00

Doe maar, ik ben erg benieuwd naar al jullie Groningers daar, ik zal snel eens richting Apeldoorn komen!!! Clown

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 10:01

Ja doe dat!!! Dan kun je bij ons de Kroondomeinen beaichtigen en bij ons op de hei komen crossen!!!! Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-01 12:54

jaaaaaaaaaaah met jurga of kom je een grunningerploegenpaard uit proberen?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 13:05

Wat denk je zelf???? Een Groninger natuurlijk!!!! Lovers Haha, anders zou ik eerst mijn pa over moeten halen me te brengen en ik denk niet dat ie dat doet...aangezien er voor mij al een verbod op Boktmeetingen schijnt te staan.... Verward

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 13:41

Haha Kim, we zetten Ilona wel op Liza........!!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 17:46

Ehm...ik geloof dat ik over liza net iets teveel verhalen heb gelezen om daar zonder meer op te stappen..... Knipoog Maarre... dat was toch geen Groninger??? Verward

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 17:50

nee liza is geen groninger, maar rijdt wel onzettend lekker. maar het kan ook af en toe een echte bitch zijn *LOL* (en is toch wel een schatje)

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 6 bezoekers