hondenpension omgeving Utrecht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

hondenpension omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-04 21:13

Iedereen is denk ik weer zijn vakantie aan het plannen. Nu zijn we niet alleen voor ons zelf bezig maar ook voor onze 2 golden retrievers. Helaas kon onze vaste oppas niet oppassen, omdat ze in dezelfde periode op vakantie willen gaan. Wie weet er in de buurt van Utrecht een betrouwbaar adres waar de kosten ook nog normaal zijn (het gaat toch om 2 grote honden en het is voor 3 weken).

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 21:18

Nieuwegein pension de Rijpickerwaard! Is echt een super pension onze hond gaat er ook altijd heen ze komen samen dan in een hok en gaan 3 keer per dag op een heel groot weiland!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 21:37

Mijn hond is vorig jaar naar een pension gegaan in Soest. Daar kwam ie elke dag buiten in een weitje samen met 1 of 2 andere honden, was een paar keer gewassen en hij zag er vrolijk en goed verzorgd uit toen we hem kwamen ophalen. Mijn hond wou daar geen brokken eten dus heeft ie 2 weken alleenmaar vlees gehad Schijnheilig
Een vriendin van mij gaat daar stage lopen, en die zei dat ze ook vond dat het er heel mooi en goed uit zag.

De kosten weet ik helaas niet. Als je interesse hebt even pben, dan kan ik wel even kijken of ik de gegevens kan opzoeken! Lachen