Au!! mijn hoofd!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Buuf

Berichten: 188
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Eelde

Au!! mijn hoofd!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-04 23:53

Vorige week de arreslee kapot nu een koevoet op mijn hoofd gehad!!.
Vanochtend gingen we zoals elke week naar menles. De kar waarop we de marathonwagen vervoeren moest de grote schuur uit. De deuren wilden niet open omdat na de vorst van de laatste weken de deuren uitgezet waren. Ik was Valdo aan het poetsen en mijn oom probeerde de deur open te krijgen. Op een gegeven moment riep hij of ik even wilde helpen en ik moest tegen de deur duwen. Nooit gezien dat hij met een koevoet boven de deur al geprobeerd had hem open te maken . Hij trok aan de deur....ik duwde....Toen vloog de deur open en ineens kleng.... Ziek De koevoet (die ik niet had gezien) op mijn kop!!! Huilen Dat kwam wel hard aan. Mijn oom schrok zich dood maar even later trok de pijn wel een beetje weg!. Daarna zijn we gewoon naar menles geweest. Vanmiddag toen ik weer thuis was had ik wel een beetje last van de buil maar verder gaat het goed. Ik doe maar even rustig aan en ga maar op tijd op bed vandaag. Het was weer een domme aktie van ons maar ja wij hebben gewoon altijd wat......

18-03-2003...Barbara P 23-02-2007 Valdo L


Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 03:21

Au! Wat moet dan pijn gedaan hebben. Doe het maar lekker rustig aan ... hopelijk voel je je snel weer beter. Ach gut

Kerstmuts

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 04:01

Hier ook iemand met hoofdpijn... Van Stan gevallen met m'n hoofd op de biels (en uiteraard te ijdel geweest om een cap te dragen).

Buuf

Berichten: 188
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 14:17

Oeii dat zal je ook nog wel even blijven voelen!!. Ik reed ook heel vaak zonder cap maar heb het wel afgeleerd...sterkte met je hoofd!!

18-03-2003...Barbara P 23-02-2007 Valdo L

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 14:19

auw, dat deed vast wel zeer, ja Scheve mond Ach, zolang er geen blijvende schade is Knipoog

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 14:47

dat doet volgens mij flink pijn Scheve mond
Ben er vorige week achter gekomen dat planken ook erg hard zijn Bloos en dat je er zelfs een hersenschudding en een blauw oog van krijgt Blauw oog als je paard ze op de verkeerde manier gebruikt *LOL* gelukkig gaat het nu alweer een stuk beter en kan ik weer bokken Haha!

:+: Lady & Viƫnna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo


Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 20:20

Quellian schreef:
Hier ook iemand met hoofdpijn... Van Stan gevallen met m'n hoofd op de biels (en uiteraard te ijdel geweest om een cap te dragen).



Stomkop!!
Na twee keer (ja een keer was niet genoeg om het door te hebben Tong uitsteken ) een hersenschudding heb ik geleed dat je altijd een cap moet dragen.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eineges, Getty_Maan, Ginny135, GoogleAdsense, herous, mirriejj, Mitch_Beauty, Vagabondo, VWestra, Whizz en 178 bezoekers