Hinke aan het werk gezet

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Hinke aan het werk gezet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 13:06

Nouja niet echt hoor ik wil van de zomer/ najaar pas beginnen met het zadelmak maken.
officieel zou ze nml 3 zijn (1 januarie geweest) maar ze is in juli geboren dus voor mij is ze gewoon 2.5 nu.

Vorige week had ik haar manen getrokken zodat ze wat meer een echt paard is en vandaag heb ik peesbeschermers omgeknupt en even gelongeer in de binnebak.
Eigenlijk was het de bedoeling om haar even binnen te laten lopen aan de longeerlijn amar ze ging meteen op een volte om mij heen draven Verward hoe ze het wist geen idee maar alsof ze al jaren gelongeerd werd.
Ook meteen overgangen maken als ik klikt met de tong en ook braaf de andere kant op zonder naar binnen te komen en recht tegenover me te gaan staan gapen oid.
Ik had geen eens een cirkel afgezet!
Na 5 rondjes en 2 overgangen links om ook even rechtsom en toen naar de wei.
volgende maand nog weer een keertje proberen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 13:12

Grappig he? Je denkt ze iets te leren en .... dan blijkt dat ze het al weten Verward
Ik zal binnenkort Udinde haar maantjes ook kortwieken. Je had zeker geen fotootje gemaakt?

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 13:46

leuk hoor!lijkt me best een rare ervaring!!:))

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 14:18

Haha, dat heb ik ook laatst met een jonge pony gehad. Die ging ook in eens als een volleerd 'longeer-paard' rondjes om mij heen lopen. En ook netjes stap-draf-stap 2 keer. Dat heeft hij ongetwijfeld bij Dennis afgekeken Haha! .

Super he, als het zo makkelijk gaat.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 15:20

Haha, heerlijk simpel zo'n paard Haha!
Sommige hebben het gewoon in zich
Leuk dat het bijna zover is... ik ben erg benieuwd.

hobbelheks

Berichten: 8842
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 16:37

wauw hinke is dud minder blonT dan je dacht *LOL*
nu ik deze verhalen zo hoor ben ik erg benieuwd hoe ze het (over een tijdje) onder het zadel gaat doen OK dan!


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 19:36

Ik ben zelf ook heel erg benieuwd het is zo grappig ik zie haar eigenlijk nog steeds als veulentje en nou is ze al groot.
*zucht* ik dacht eerst hoe kom ik die 3 jaar door en nu heb ik echt zoiets van is er al haast 3 jaar voorbij?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 19:56

En wij maar denken dat ze alleen maar staan te grazen en te slapen, ondertussen gewoon stiekum een zelfstudie longeren gedaan Haha!
Of zou Lodewijk haar wat ingefluisterd hebben Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 21:42

Tong uitsteken Hinke staat nu op het land met de andere paarden te gniffelen om jouw verbazing. Ik denk dat Lottel haar ingefluisterd had hoe het moest, en nu staan ze allemaal te hinniken om jouw verbaasde gezicht Tong uitsteken Hahaha!


[edit: haha zie je wel, Ilindra denkt hetzelfde! Hihi, had ik nog helemaal niet gelezen]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, b000tje, Cjuan, IASCrawler, lina1998, MarjanB, pandour4evuh, Rinkex, Roos0605, sterregoud, Zinzi_jewel en 141 bezoekers