Vreemd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Vreemd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-04 15:59

Gisteren ging m'n moeder en me vader naar een man in een stadje verderop,samen met m'n zusje.m'n zusje is geestelijk gehandicapt,en de laatste tijd slaapt ze erg slecht(ze slaapt niet in haar eigen bed,als je ze daar in leg begint ze erg hard te huilen en houd ze nooit meer op) Dus slaapt ze bij m'n moeder en vader in bed.


Ze gingen dus naar die man.Die man heeft dus een halfuur met z'n hand op het hoofd van m'n zusje gezeten,en m'n zusje veroerde niks(terwijl ze anders erg zenuwachtig is enzo) Toen m'n ouders vertrokken,zij die vent dat we ze vanavond in haar eigen bed moesten leggen,en dat we maar moesten bellen als ze niet sliep.Wij haar in haar eigen bed gelegd,en ze sliep dus niet.


M'n moeder belde naar die vent,en die vent zei ; laat haar gewoon doen en bel binnen een halfuurtje maar terug,je zal zien,dan slaapt ze.m'n moeder had dus een halfuur later teruggebeld,en toen sliep ze dus echt!! Die vent zei,je moet niets doen ofzo,ik waak over haar,ik blijf bij haar.


Ik vind dit eng en supervaag Verward Ik geloofde nooit in zo'n paranormale dingen of Bovennatuurlijke krachten maar dit is gewoon echt raar,niemand van me familie geloofde erin en nu iedereen plots.Dit is supervaag maar het is dus wel echt,ik snap het niet

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 16:08

shadowfaxx schreef:
Ik vind dit eng en supervaag Verward Ik geloofde nooit in zo'n paranormale dingen of Bovennatuurlijke krachten maar dit is gewoon echt raar,niemand van me familie geloofde erin en nu iedereen plots.Dit is supervaag maar het is dus wel echt,ik snap het niet


Nee, joh, alles behalve eng. Er zijn wel meer dingen die je niet kan zien (athans niet iedereen) en die er wel zijn. Het is toch geweldig dat die man je zusje zo geholpen heeft? Ik wet niet precies wat hij heeft gedaan, maar ik geloof wel in heel veel van dat soort dingen.

Maar nu jij ziet dat je zusje daar helemaal rustig van wordt en ze er veel baat bij heeft, dan moet je daar toch niet bang van worden? Ik snap dat je het raar vindt omdat je het niet kent en niet weet wat er gebeurt, maar die man wil het je vast wel uitleggen als je daar echt behoefte aan hebt.

Meid, niet bang zijn, hij helpt je zusje, geweldig toch?

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 16:24

Wel raar, maar het is tog fijn voor je zusje dat het helpt ?

Tukkertjuh

Berichten: 103
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 16:27

Heeel apart jah !!
Het lijkt mij ook wle eng zoiets van dichtbij mee te maken !!
Maar zolang het blijft werken en positief is zou ik me er geen zorgen over maken en alleen maar van genieten !!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 16:32

sta er maar gewoon voor open. Deze dingen schijnen dus echt te gebeuren en je kunt je er in gaan verdiepen als je echt geinteresseerd bent.
Je eigen af blijven vragen hoe en wat heeft geen nut, dat is het paranormale...

Fijn toch, voor je zus. OK dan!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 16:34

als het werkt, laat het dan werken, hoe het ook werkt...

maar vreemd, jah, dat ben ik met je eens: vreemd is het wel

shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-04 17:14

Ik vind het heel fijn dat die man ze kan helpen en dat ze nu rustig is enzo natuurlijk,maar het is gewoon een beetje raar om dat je er niet erg in gelooft en dat je dat dan tegenkomt....Dat is gewoon het vreemde eraan.



heeft iemand van jullie ooit al zoiets (met zo'n krachten) meegemaakt?

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 18:00

idd vreemd!
Maar het werkt wel!