rijden in deze kou?!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-01 14:47

Hoe doen jullie dat met deze kou?
Ik had vanochtend zoals gewoonlijk mijn strakke spijkerbroek aan gedaan omdat ik waarscheilijk wel zou rijden.
Maar onderweg naar werk, voelde ik dat het toch wel heel koud was, zo'n strakke broek.
Hoe doen jullie dat?
Want volgens mij zit zo'n rijbroek toch ook niet echt warm Scheve mond\
Ik was van plan om er een panty onderaan te trekken, maar dat heb ik uiteindelijk toch maar niet gedaan Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 14:49

Ik weet het niet en ik zie ontzettend tegen de winter op. Verdrietig

Ik trek denk ik een paar broeken en truien en jassen aan ofzo. Dit wordt echt een hel. Was het maar weer zomer!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 15:00

Het is inderdaad wel koud, maar als je bezig bent valt het wel mee. Veel truien en een warme jas, thermo rijbroek en als het echt koud is, daar weer iets onder. Bij sportwinkels kun je thermoleggings kopen die heel fijn warm zijn, die doe je dan onder je rijbroek. Een doodgewone maillot eronder werkt ook wel.

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 15:43

ik heb nog nooit echt in de kou buiten gereden. maar wel in een binnenbak, waar het soms ook vroor! ik had gewoon een hele dikke ademende trui aan en een ribrijbroek. ook wollen handschoentjes, van die magic gloves. ik wordt altijd wel warm als ik aan het rijden ben, heb er nooit last van. nu staat mijn verzorpony buiten, dus moet ik ook maar even aankijken hoe het is om met -5 buiten te rijden!

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 15:44

o, ja. als het vroor in de binnenbak mochten we met thermolaarzen rijden Party!!

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-01 16:06

Ik heb het ook niet koud, maar die kou tegen m'n benen daar is zo erg.
Ik ga het eens proberen met een majo eronder, en als het dan ook nog zou regenen trek ik ook nog een regenbroekie aan,..mmmm lekker warm.

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 16:08

maar een regenbroek ademd niet, volgens mij ga je dan onwijs snel zweten. lijkt me ook niet al te prettig!

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-01 16:22

Zweten??
Ik zou het wel warm krijgen, maar dat ik juist wel lekker. Pling

ikke

Berichten: 37539
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 16:24

Leer. Lederen langew chaps, rijbroek eronder en als het heel koud wordt, dan een grootvaders lange onderbroek. Lederen handschoenen en twee paar sokken doen de rest.

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 16:36

ik rijd met het meest barre weer,vandaag ook Haha! tja,je moet er wat voor over hebben hea *LOL* Achjah,het geeft me wel een speciaal gevoel,ik ga wel minder rijden,maar stoppen,NO WAY... Schijnheilig sun heeft een lekkere dikke v8,en ik rijd met de dikste truien en de meest rare (geen paardrijbroeken duz) kleren aan Party!! en dan hoor je mensen klagen dat ze het koud hebben,terwijl zij een binnenbak hebben,en ik altijd buitenrijd Frusty

_________________
<i><font color="deeppink">(º·.¸(¨*·.¸$unny¸.·*¨)¸.·º) </i>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sunnylover op 2001-11-10 15:36 ]</font>

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 17:56

ikje doe altijd majoo (weet niet hoe je het schrijft Haha! ) onder mijn rijbroek!!! Lekkah warm!! Lovers

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 17:58

ik heb altijd als t heel koud is van die lange shaps aan over m,n rijbroek en een moterjas ,dan handschoenen natuurlijk en een warme ¨pet . nou als dat niet lekker warm is !!!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 18:18

ik heb net met een trui en gewone rijbroek gereden en het zweet staat op men rug.
Ik weet niet wat jullie doen op je paard maar daar heb ik het niet koud.

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 18:26

Mailloot onder m'n rijbroek, coltrui t-shirt dikke trui en winterjas en ik ben klaar voor de winter....

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 18:42

Ja heel veel kleertjes aan en een majo die ook lekker warm Haha! en natuurlijk ook een cap op das ook warm en handschoentjes en een das lekker ingepakte eskimo (hoe schrijf je dat?)

Ineke2

Berichten: 33108
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 18:47

Joh stel je niet aan, vandaag was het helemaal niet zo koud om te rijden!
Heb vandaag gewoon met een rijbroek, rubberen rijlaarzen, een T-shirt, niet zo'n dikke trui, jas en sjaal gereden...Tijdens het rijden had ik het absoluut niet koud. Pas als mijn paard verzorgd op stal staat krijg ik het weer koud en ren ik snel weer naar de kantine Haha!

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-01 18:55

Nouja, dan zal het wel aan mij liggen, ik had iniedergeval niet zo'n zin om met deze kou te rijden,
Ben net lekker onder de douche geweest en heb een lekkere dikke trui aan getrokken en een andere broek.
Ga zo even Nadine (nadine1 van hier) bellen of ze morgen zin heeft om te rijden *LOL*

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 19:01

Eerlijk gezegd vond ik het wel lekker vandaag. Ik hou ook wel van de winter. Ik vind het ook lekker om met vorst te rijden. Krijg je van die lekkere rooie wangen van en waterige ogen. Met sneeuw rijden vind ik helemaal het einde.
Nee, vandaag tijdens een buitenrit kreeg ik echt een "lekker" wintergevoel Knipoog
Had trouwens gewoon mijn rijbroek aan, een spijkerbloes, mijn kistjes en een vrij dunne jas.

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 19:10

Heej,

Het rijd juist lekker met dit weer! Zijn ze lekker loperig. Alleen was Kartel gister (vrijdag) wel heel erg vrolijk!! Maar ik doe gewoon 2 t shirts, 2 truien en een regenjas aan met dit weer. Vandaag een uitrijdeken opgedaan want hij had het volgens mij nogal koud. Hij deed een beetje raar. Maar liep er niet minder om!

Groetjes Jolanda

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 19:39

ik vind het NU nog helemaal niet koud! Ik heb vandaag in de namiddag gereden, gewoon rijbroek, laarzen, een hemd en een trui met mijn herfstjackie erover heen. (Dat springjacket van divoza)
Niet koud hoor!
En als het strak ECHT koud wordt, met zo'n snijdende wind... Brrrr want die maakt het pas koud!
twee paar dunne sokken over elkaar heen en nog wat dunne laagjes met mijn thermojack erover heen. Heb ook een thermobroek, maar daar moet het toch echt wel voor vriezen, want anders zweet ik eruit!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 19:39

Ik vind op zich dit weer nog wel te rijden inderdaad, ik had ook niets speciaals aan behalve een sjaal. Ik moet nog wel dikkere handschoentjes aanschaffen. In de winter doe ik een maillot onder mijn rijbroek. Met rijden heb ik het ook snel warm, maar zodra je even rustig aan doet, het ik het meteen weer ijskoud.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 20:02

Een turnbroek (met van die elastieken) over mijn rijbroek of een legging of i.d. onder een rijbroek. Dubbel paar sokken (liefst wol) en een dubbel trui onder een warme jas... Daarbij handschoenen en een goede sjaal en mijn cap... Je voelt je michelainvrouwtje, maar koud heb je het niet meer! *LOL*

Kymida

Berichten: 58
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Elburg (da's een gehucht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 20:30

Ik heb pas een thermobroek gekocht die je over je rijbroek heen kan doen, en ik heb dikke fleece handschoenen en 2 truien en een jas en een t-shirt aan. zo heb je het nooit koud.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 20:48

mmm Ik rij altijd in mijn rijbroek, hoogstens een panty eronder (maar dat zit zo )_(&)(& dat ik dat al snel laat zitten)
Ik heb nu de mondoni afrika en die is lekker warm Lovers