Cursus webdesign

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Cursus webdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 11:13

Ik zit er aan te denken om een cursus webdesign te gaan doen. Ik zoek echt een complete cursus (niet enkel HTML) die wel een beetje op niveau is, anders is het ook weggegooid geld...

Heeft iemand ervaring met cursussen op dit gebied?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 11:46

Gewoon even op het net zoeken naar opleidingscentra.
Ik heb deze voor je gevonden:

Citaat:
Doelstelling
Na afloop van de opleiding is de deelnemer in staat om eenvoudige interactieve web applicaties te ontwikkelen. Deze opleiding bereidt de deelnemer voor op de opleiding Mastering Web Application Development Using Visual InterDev 6.0. (MSVID60WD).

Vooropleiding/ingangsniveau
Van de deelnemer wordt gebruikservaring verwacht met een web browser, basiskennis van HTML en programmeerervaring op niveau van 'Mastering Microsoft Visual Basic 6 Fundamentals' (MSVB60F).

Inhoud
De volgende onderwerpen komen aan de orde:

Internet concepten
gebruik maken van een browser
HTML
geavanceerde HTML
programmeren van client-side scripts
programmeren van server-side scripts
toevoegen van actieve componenten
ontwikkelen van dynamische HTML pagina's met behulp van HTML
benaderen van een database met behulp van ASP en ADO
bouwen van een eigen applicatie
XML
Het opleidingsmateriaal is in het Engels.

De opleiding bevat een casus waarin de opgedane kennis en vaardigheden moeten worden toegepast. De casus is bij de cursusduur inbegrepen.

Tijdens de opleiding wordt gebruik gemaakt van Multimedia toepassingen.

Hij duurt 5 dagen en kost 400Euro per dag Ex BTW. Dus in totaal 2380 euro. Daar komt nog wel je materiaal bij, waarbij je moet rekenen op nog eens 1100 euro voor de officiele software etc.

Deze opleiding is bij CapGemini. Ik heb daar ook wel eens het een en ander gedaan, het is wat duur maar je krijgt wel een papiertje met betekenis aan het eind van de rit. Doorgaans krijg je bij overige opleidingscentra ook een diplomaatje maar in het bedrijfsleven stellen die helaas niets voor . Ik heb daar ook jammer genoeg ervaring mee...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 13:31

Heel erg bedankt voor de informatie. Ik ga deze info zeker bewaren. Ik ben alleen bang dat het op dit moment even te prijzig is. Ik wilde de cursus ook niet in eerste instantie doen om er mijn beroep van te maken namelijk. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk!

Zijn er nog meer mensen bekend met cursussen webdesign in een iets 'gunstigere' prijsklasse?

Ik heb zelf ook al gezocht trouwens ook bij LOI en NTI. De cursus van de LOI vind ik in ieder geval te 'simpel'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 13:32

Wat wil je er eigenlijk mee doen? Ik heb anders nog wel een hoop (online) documentatie en studiemateriaal van mijn vorige studie, daar zat het standaard in.