GOES

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

GOES

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 17:14

hey wie heeft er hier de paardenopleiding in goes gevolgd en wat vind/vond je ervan?
ik wil hier namelijk ook naartoe en ik hoor er alleen maar slechte dingen over... Scheve mond

iemand ervaring?

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:27

Het is schijnbaar wel een goede opleiding, hoor.
7 februari is er een open dag. Ga er dan heen, kan je zelf kijken en vragen?

enid

Berichten: 1352
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:29

hoi ik ben er gaan kijken vorig jaar de opleiding opzich leek me wel goed mar de stallen en de paarden vielen me een beetje tegen mar ga gewoon op de opendag kijken zou ik zeggen dan kun je het zelf zien dat is altijd beter dan op de verhalen afgaan Lachen

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 18:26

ja ik heb nog 2 jaar om te denken maar ik dacht bij ons opschool zijn er veel mensen naar toegegaan maar zijn er na een jaar al mee gekapt dus ik dacht mischien weten jullie iets en wat is er dan slecht aan de paarden enz?

PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:31

Ik ben 2 jaar geleden aan die opleiding begonnen, helaas moest ik na 3 maanden al stoppen door lichamelijke problemen van mijn kant. Dus echt een heel goed beeld van de opleiding heb ik niet, omdat het maar 3 maanden was, maar ik vond het eigenlijk allemaal tegenvallen. En zoals je zelf al zei zijn er indd heel veel mensen die er na een jaar al mee stoppen omdat ze het of te zwaar vinden of toch niet zoveel om paarden geven als ze dachten.

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 18:37

PinoLover schreef:
Ik ben 2 jaar geleden aan die opleiding begonnen, helaas moest ik na 3 maanden al stoppen door lichamelijke problemen van mijn kant. Dus echt een heel goed beeld van de opleiding heb ik niet, omdat het maar 3 maanden was, maar ik vond het eigenlijk allemaal tegenvallen. En zoals je zelf al zei zijn er indd heel veel mensen die er na een jaar al mee stoppen omdat ze het of te zwaar vinden of toch niet zoveel om paarden geven als ze dachten.


wat vond je dan tegenvallen en wat moest je dan allemaal doen omdat het zo ''zwaar is''

PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:41

Voor iemand die 100% gezond is en hard kan werken is het niet zwaar. Maar er zitten ook regelmatig meiden tussen die denken van goh leuk in de paarden werken, maar dan vergeten dat als je er later echt in werkt, dat je dan ongeveer 7 dagen in de week elke dag hard moet werken en die vinden dat dan al tegen vallen als ze bijv. 2 dagen in de week stage moeten lopen van 8 tot 5 ofzo.

In die 3 maanden dat ik er dan geweest ben, had ik 2 dagen gewoon les op school, dus gewone vakken maar ook speciale paardenvakken over verzorging, voeding enz. Daarnaast 1 dag praktijk waar je eerst stallen moet mesten en verder heb ik in die 3 maanden geleerd hoe je moet poetsen, toiletteren en bandageren. En je mag ook rijden en longeren en daar word je dan ook bij geholpen. Owja en ik heb leren trekker rijden! Haha!

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 19:14

ok bedankt het klinkt dus heel leuk maar wat kan je nou ongv verdienen in de paardenwerled want dat is niet veel....

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-04 09:51

*Schopje*

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-04 08:56

en nog 1