even heel algemeen...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-01 15:59

Wat ik me een beetje zit af te vragen...
waarom word er zo schijnheilig gedaan door sommigen.. Ja het antwoord weet ik wel en dat is tevens de volgende vraag,
er worden veel te snel slotjes geplaatst, als iemand ook maar boe of ba over iemand zegt, word er een slotje op gezet, je moet het toch allemaal wel normaal kunnen uitpraten? (nee pb is niet een optie!) je moet toch je mening(en)n kunnen zeggen.. en zo'n "schijnheilig aardig doen" toneel stukje schieten we niks mee op...
(nee Bpp was weer iets te.. er tussenin??)
en nee ik ben niet aan het stoken... dat is nou iets wat ik wil voorkomen! en niet door snel een slotje op een bericht te plaatsen als alleen de G van vd er nog maar staat... (sorry slecht voorbeeld)


Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-01 16:52

i know...
maar ik ga ff verder dan dat..
ik vind dat er te snel een slotje word geplaatst, met andere woorden je kunt te weinig zeggen hier.
iets laten vieren die touwtjes lads! Schijnheilig

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 16:57

Tja, dit is een kwestie van keuzes.. Wil je een soort van Hart van Nederland/Jerry Springer of een soort van Nova creeeren of misschien iets er tussen in?

IMO worden er slotjes geplaatst als:
- iets een dubbelpost/crosspost is
- Een topic helemaal offtopic gaat terwijl het oorspronkelijke onderwerp nog niet 'klaar' was
- Mensen verzanden in moddergooien en niet meer naar elkaar luisteren.
- Als er ronduit kwetsende opmerkingen geplaatst worden.

(en ik ben vast nog wel wat vergeten, zie verder het Bokt Regelement een oplossing? topic).

IMO zijn we nog redelijk coulant wat betreft het plaatsen van slotjes. Ik (en vele met mij) hebben gewoon geen zin in het 'vd' uit gvd vooral omdat ik er het nut niet van in zit.. Tuurlijk, veel spanning en spectakel op die manier maar IMO komt daar ERG weinig (if any) productiefs uit en wordt er in die stadia sowieso niet meer naar elkaar geluisterd.

Anyway, dit is al het 100.000e topic over dit onderwerp. Misschien toch maar eens wat vaart zetten achter dat 'regelement'..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 17:07

Citaat:
ik vind dat er te snel een slotje word geplaatst, met andere woorden je kunt te weinig zeggen hier.


Dan ga je toch lekker naar een ander forum waar je wel wat "te zeggen hebt"?

Ik zit nu sinds -ff kijken- 4 maanden op Bokt en ik heb echt geen probleem met het "te snel plaatsen van slotjes"... imo worden slotjes wel degelijk eerlijk geplaatst en vind ik Bokt een uitstekend werkend, handig en goed onderhouden forum! Haha!

(nou, die kunnen jullie weer in je zak steken )

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 17:46

ik heb het hier ook prima naar mijn zin! Haha! Ben het helemaal eens met Sibold. Lachen

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 22:00

het was mijn idee zo'n regelement!! Haha!
goed he van Prima?

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 22:05

opschepper prima! Tong uitsteken

Maar ik vind niet dat er te snel slotjes worden geplaatst en al was dat zo... Het is toevallig wel Bart zijn forum. Zijn 'bezitting' (en die van Heike Lachen ) Hij betaalt ervoor. Dan moet hij toch lekker zelf weten wat ie ermee doet??

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-01 19:27

Da's waar en ik heb t ook best naar mn zin hoor, alleen bij sommige mensen kun je het gewoon van alles aflezen dat ze elkaar eens flink de waarheid willen zeggen, maar dat niet doen ivm slotjes..
dan krijg je zo'n gespannen sfeer...
maar verder geen commentaar hoor, het is idd een goed onderhouden forum, heb slechtere gezien! Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie