Ik ga stoppen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-01 15:17

Na veel denken en pijnzen heb ik bsloten om mn paardjes te verkopen en ermee te stoppen.Ik heb er wel plezier van maar te weinig tijd.Ik heb nu een verzorgster maar ik betaal me scheel en zij heeft er plezier van.Voorlopig kap ik er een tijdje mee.Mn paardjes staan te koop,dus ik heb nog tijd om me te bedenken maar zoals het er uitziet blijf ik het er bij houden dat ze weg moeten. Verward Verdrietig

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 15:22

tjee, dat is wel zonde hoor. Ik zou zelf een andere baan kiezen eerdat ik het liefste wat ik heb er uit deed. MAar carriere maken staat bij mij niet voorop, om diverse redenen. maar het is wel eerlijk naar je paarden toe en ook naar jezelf dat je deze beslissing genomen hebt. Maar heb je nog wel voldoende vrije tijd? Kijk, voor je baas is het niet erg dat je opbrand, maar voor jezelf wel.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-01 15:28

Tja maar zonder werk kan ik ze ook niet onderhouden.Ik betaal voor allebij per maand F 900,00. Dan moet ik ook nog eens een ander er op laten rijden want anders ziet mn huis er als een vuilnisbuilt uit.Ik woon in Leiden en rijd elke dag naar Zoetermeer.Als ik minder werk kan ik ze niet onderhouden.Als ik geen bijrijdster heb trek ik het niet.Dan moet ik elke dag werken van 9.00 tot 18.00 ,ben ik om 17.00 thuis en dan moet ik voor 22.00 uur mn paardjes gedaan hebben.Het word te veel.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 15:40

knap van je dat je zo'n besluit heb kunnen nemen! je bent wel onwijs eerlijk tegenover jezelf, dat vind ik echt goed van je! had ik zelf denk ik niet gekund. het is ook heel eerlijk tegenover je paardjes. je zult best nieuwe lieve baasjes voor hun vinden waar ze het ook naar hun zin hebben! toch succes met deze 'moeilijke' periode!

-Esmee-
Berichten: 9
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 15:48

Ik sta achter je Fem,en als je wil rijden kom je maar langs ik heb paarden zat.Blaffie je heb gelijk ze staat erg sterk in haar schoentjes ik zou het niet kunnen

Esmee is de beste ijslander die bestaat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 16:31

als die verzorgster zoveel plezier ervan heeft is ze ook vast wel bereid om mee te betalen...misschien een oplossing?

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-01 16:59

Dat is hier in de omgeving geen oplossing.Ik heb nu een meid van 13,en die verdient zelf nog geen geld.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 17:42

heel erg zonde, probeer in ieder geval als je ze verkoopt te regelen dat je mag komen wanneer je wilt!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-01 17:56

Dat heb ik met mn cob ook gedaan.Zonder die voorwaarden gaan ze ook niet weg.Ook wil ik dat als het niet lukt bij die mensen dat ze ze terug aan mij verkopen.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 19:09

Klinkt leuk, Femke, maar ik ben al een hele poos met je bezig over April, maar ik krijg geen uitsluitsel van je, wat wil je nu eigenlijk en wat zegt de dierenarts nu van haar ??
Ik begrijp niet hoe je nu zomaar mij kunt passeren !! Boos!

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking,

because her trust is not on the branch but on her own wings.

Always believe in yourself !

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 19:41

Bij ons staan er mensen ( vooral kinderen) in de rij voor een verzorgpony/paard (onbetaald dus). Maar daar moet maar net een geschikt iemand tussenzitten natuurlijk.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 20:47

Ik had begrepen Femke dat je voor April geen goed tehuis kon vinden?
Dan zou het toch fantastisch zijn dat je haar aan Shirley kon verkopen? Ik hoop voor April in elk geval dat ze een lief baasje krijgt in de toekomst, die haar nog van alles leren kan.
Sterkte!

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 11:29

En een goedkopere stal dichter in de buurt, is dat geen optie? Tussen Leidschendam en Voorschoten zit een boer waar ik mijn paard vroeger had staan toen ik in Leiden woonde. Die was een stuk goedkoper dan de manege's en andere pensionstallen en hij was geweldig goed voor de paarden.

Groetjes Alexandra

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23410
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 12:14

Is 1 paard geen optie??
Dat is sowieso goedkoper en dan kan je dat meisje evengoed laten rijden.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 12:17

Ja, dat zou ik inderdaad ook denken, gewoon 1 paard verkopen. Dan hou je al een hoop geld en tijd over. Allebei verkopen is weer het andere uiterste.

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 12:31

Dappere beslissing, maar wel heel eerlijk tegen over je ponies!
Knap hoor

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 13:27

Citaat:
Op 2001-11-10 14:17, schreef fsoudan:
Na veel denken en pijnzen heb ik bsloten om mn paardjes te verkopen en ermee te stoppen.Ik heb er wel plezier van maar te weinig tijd.Ik heb nu een verzorgster maar ik betaal me scheel en zij heeft er plezier van.Voorlopig kap ik er een tijdje mee.Mn paardjes staan te koop,dus ik heb nog tijd om me te bedenken maar zoals het er uitziet blijf ik het er bij houden dat ze weg moeten. Verward Verdrietig



je kan toch ook een bijrijdster nemen en die ook mee laten betalen!!
ik zou er nog maar een goed over nadenken!

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 13:31

waarom verkoop je niet alleen het veulen kun je nou niet veel mee en hou je de haflinger niet .
kost minder en ik ben bang dat je er echt spijt van krijgt hoor!
laat anders de verzorgster een bijdrage doen de helft of minder hou dan je rij pony ik ben bang dat je spijt krijgt!! Party!! Party!!

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 19:00

Hoi Fsoudan,
Waar staat je pony precies? (welke stal)
Ik woon zelf in Stompwijk, en wil er event, wel voor zorgen (tegen kleine betaling.)
Mag ik ff wat info, stokmaat enzo, en over al je paardjes, stuur me maar een PB!
claudia


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_vD, Avatar22, daanbrego, Dandy200, Hobbyhorse, karinmanon, Kashmino, Marlou91, onpaard, paard1970, Rex_Rolfo, shaddy82, Zonnebloem24 en 156 bezoekers