Nieuw zadel gekocht voor mijn tankje.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Nieuw zadel gekocht voor mijn tankje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-04 22:16

Eindelijk heb ik dan een super zadel gevonden, ben er echt zooo onwijs blij mee dat ik het wel van de daken wil schreeuwen *grin*.
Een aantal weken terug heb ik mijn oude leren dressuurzadel verkocht omdat ik al heeeeeeel erg lang een wintec dressuur zadel wilde kopen voor Oliva.
Toen ik het oude zadel verkocht had ben ik maar eens rond gaan kijken.
Ik kwam uit bij de wintec pro met equiside (weet niet of ik het goed heb geschreven Verward ), ik kon kiezen tussen de cair en de gewone.
Dit zadel leek me wel wat Lachen , maar ik zou waarschijnlijk zonder de cair nemen omdat die toch weer 200 euro duurder zou zijn.

Toch even langs een zadelmaker gegaan en daar kreeg mijn man een zadel mee om even te proberen....(mijn man dacht dat dit de wintec pro was), bij thuiskomst bleek dit de wintec Isabella werth te zijn, met cair kussens......*slik* die was veels te duur voor mijn budget.
De zadelmaker zou de volgende dag komen om het zadel even goed te passen en dat is ook gebeurt.
Helaas was het zadel voor mijzelf te groot (valt toch mee die bibs van mij Knipoog )
Dus er werd een maat kleiner besteld en zodra die binnen zou zijn zou hij hem weer komen passen........ik nog een keertje gevraagt wat die ongeveer ging kosten (nieuw zadel), en ik weet dat ze bij de Divoza rond de 950 euro kosten .....maar hij zei een veel lagere prijs tegen mij Verward
Zo laag zelfs dat ik er niet van overtuigd was of hij het wel goed had......

2 dagen later was het zadel binnen en hij kwam weer langs om het te passen......perfect gewoon OK dan!
Ik mocht het zadel proberen en dan moest ik maar even bellen voor de prijs van het zadel want die wist hij niet precies maar hij wist wel dat deze toch wel ietsjes duurder zou zijn dan dat hij in de eerste instantie had gezegt Huilen .........dan zou dat dus ver boven mijn budget gaan.

Vandaag zou ik bellen voor de prijs.......ik wist gewoon dat het zadel terug zou moeten.. Huilen
Maar het zadel was echt een stuk goedkoper dan in divoza en waar dan ook.........ik kon echt wel een gat in de lucht springen........
Ik heb een super gaaf zadel wat gewoon super op Oliva ligt en wat ook nog heel goed betaalbaaar was.......en ook best wel belangrijk......het zit zalig



Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 23:38

Dat is wel dik geluk hebben. OK dan!
Veel plezier met je zadel Pling

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 23:48

mag ik vragen hoeveel je er nu voor betaald hebt?

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: c_alsemgeest, Jet, judith_irene, Juniores, juniper, Kalea, Leedebee, nikkietjuh, Sanet, SemrushBot en 126 bezoekers