Het raarste verhaal wat je ooit hebt gehoord

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-01 22:49

Wat was voor jou het raarste verhaal wat je ooit het gehoord??
Ikzelf: Een vrouw die net van haar 4e paardrijles kwam en zei dat paardrijden toch wel even iets anders is dan autorijden (daar was ze net achtergekomen Haha! )
En een verhaalltje over een familie die een hond namen maar verder nog niks voor het dier hadden.
Ze wisten niet dat hij een mand e.d nodig had!!!

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australië?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 22:51

Iemand die altijd fel tegen het rijden van te jonge paarden was en zelf een tweejarige kocht en ermee ging rijden. Frusty

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 22:58

dat verhaal van heike denk ik als ik het ff zo snel moet verzinnen (dat verhaal van een man die had een verzorger paard stapt in konijnhol met verzorger, moet afgemaakt worden tijdens eigenaar's vakantie en eigenaar ziet een poos later paard weer terug in engeland)

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 23:39

he, jachie, yentl. Doorverkocht! Stomme verzorgster! Extreme duivel

Euhm, het gekste verhaal........o ja!:
Een man kocht een jonge slang, hij wist alleen niet dat ze super kunnen ontsnappen. Na 1 week slang weg! 3 jaar later gaan ze verhuizen en vinden ze de slang in de kelder! Alleen nu een slag groter! Scheve mond\

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 23:40

hoe kwam hij aan zijn eten dan sanne???
gewoon op lucht geleefd

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 23:41

Citaat:
Op 2001-11-03 23:40, schreef Sundancer:
hoe kwam hij aan zijn eten dan sanne???
gewoon op lucht geleefd



Had de lijken in de kelder op gegeten... Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 09:39

misschien wel muisjes of zo...

wat ik altijd raar vind, is dat ik op vakantie heel vaak bekende mensen tegen gekomen ben(zeker vier keer) die ik kende van vroeger..en dan kom je ze een maand later weer tegen in de metro van amsterdam.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

assie

Berichten: 9476
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 11:40

Ja, dat had ik ook bas! Kwam ik op vakantie ineens iemand tegen die in mijn klas zat.

Maar wat ook heel raar is, ik heb dit jaar op vakantie iemand ontmoet, die ik nog nooit had gezien, ze woont bij mij in de buurt, 16 km verderop ofzo. En we wisten gewoon al zoveel over elkaar, terwijl we het daar nog nooit over hadden gehad heel vreemd.
Zij wist bijvoorbeeld dat ik gepest ben, terwijl ik haar dat nooit had verteld. Verder hebben we ZOVEEL overeenkomsten.
Gewoon heel raar, net alsof we in een vorig leven tweelingzussen waren Verward

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 00:26

ja vreemd he? Ik van dicht bijelkaar wonen ken ik ook maar al te goed.
Maar hoe komt het dan dat ze wist dat je gepest werd?

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 09:32

Dit is het raarste verhaal dat ik ooit heb gehoord en ook meteen het grappigste! Haha!

Bij een apotheek hier bij ons in de stad was een keer een vrouw gekomen om nieuwe strips te halen voor de pil.
Toen maakte de apothekersassistente een opmerking dat ze al wel erg snel weer nieuwe kwam halen, dat die vorige strips nooit allemaal zo snel op konden zijn.

En wat denk je dat die vrouw toen zei?
'Maar ik geeft mijn MAN er ook altijd elke dag een voor het eten!!!!!!' Party!!
En ze was echt SERIEUS!!! *LOL* *LOL* *LOL*

WHAHA, toen ik dit verhaal hoorde lag ik echt helemaal in een stuip!!! Party!! Haha! *LOL*

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 09:45

Een poosje geleden vertelde iemand op bokt van een meisje met een eigen pony, die nogal bekakt deed. Alsof ze er echt verstand van had. De hoeven van die pony stonden schots en scheef, dus die bokker vraagt: "en moet die pony niet es een keer naar de smid?" Schreeuwt dat kind: "Nee, ik krab z'n hoeven zelf uit!!" Als ik daarbij had gestaan had ik het ECHT in m'n broek gedaan ...

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 09:55

Die laatste twee verhalen zijn echt geinig zeg!! *LOL*
Ik had het ook echt in mn broek gedaan als ik dat bekakte meisje dat had horen zeggen!! *LOL*

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 10:16

hoe die aan zijn eten kwam? waarschijnlijk muisjes ofzo. Maar een slang kan gemiddeld 2 jaar(!!!!!!!!!!!) zonder eten.

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 10:19

Ik heb een keer een prijs gewonnen met springen terwijl ik niet eens had meegedaan. Dat was in '88, dus al een tijdje geleden.

In juli is er altijd een groot concours op onze club. Die keer in '88 was mijn pony kreupel, dus kon ik niet meedoen. Ik heb toen de hele ochtend (ook tijdens het springen) geschreven bij een dressuurjury en mijn moeder stond achter de snoepkraam. Iedereen die ons had gezien of gesproken wist dus dat ik niet meedeed, en ook bij de club was bekend dat mijn pony niet rad was. Tot zover niets aan de hand.

De maandag na het concours wordt mijn moeder gebeld door iemand van de club: 'Er staat hier nog een beker voor je dochter!'. Mijn moeder helemaal verbaasd: 'Maar mijn dochter heeft toch helemaal niet meegedaan, dat weet je toch?'. Andere kant van de lijn: 'Ja, maar hij is toch echt voor haar, ze is 2e geworden!'. Afijn, uiteindelijk toch duidelijk kunnen maken dat ik toch echt niet had meegedaan. Maar ik stond die middag mooi wel met de uitslag in de krant! Vaaaaaag...

Ik vermoed dat er startcoupons verwisseld zijn, maar dan moet er op dat moment toch protest geweest zijn van degene die wèl tweede was? Het rare is dat die winstpunt die ik toen behaald scheen te hebben (ik had 4 strafpunten) ook gewoon door de KNF is meegerekend. Ik weet niet of het mysterie ooit nog is opgelost, maar raar is het wel, een prijs winnen terwijl je niet eens hebt meegedaan!

Overigens heb ik die beker niet opgehaald hoor. *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 10:36

ha ha lachen al die verhalen!

Een paar jaar geleden was mijn moeder met haar paardje onderuit gegaan in de bak, nogal hard.
De volgende dag gingen we naar ruitersportzaak waar we nog nooit waren geweest en de verkoopster kenden we ook niet.
Zegt die verkoopster tegen mijn moeder:"Oh bent u niet die mevrouw die gisteren was gevallen met haar paard? Hoe gaat het?"
Dat was echt vaag Verward Het was echt van de 1 naar de ander door verteld en mijn moeder is erg klein en had toen nog rood haar en was dus makkelijk herkenbaar.

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 11:22

ik was een keer van een pony afgevallen (ik was 9 ofzo) en moest door naar de EHBO in het ziekenhuis want de dokter zei dat mijn schouder verkeerd stond. ik erheen en ik werd geholpen. een half jaar later viel ik weer van een paard af, weer naar de EHBO want mijn pols was gekneusd, zegt de baliemedewerkster, 'zo ben je weer van je paard gevallen?'
na een half jaar! moet ik er wel heel bijjzonder uit hebben gezien, dat je me dan herkent!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 19:03

Dat mijn paard ooit eens uit zijn stal is gesprongen... de held kan nog niet eens over een emmer-hoge hindernis springen...

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 19:24

Een van de raarste verhalen vind ik (voor zover ik me kan herinneren dan Knipoog ) dat van Heike, die Yentl ook noemde... Verward

assie

Berichten: 9476
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 19:43

Citaat:
Op 2001-11-08 00:26, schreef Prima:
Maar hoe komt het dan dat ze wist dat je gepest werd?


Geen idee, ze wist het gewoon en verder hebben we gewoon heel erg veel overeenkomsten..
Iedereen op school bij mij draagt make-up, ikke niet (en de jongens ook niet *LOL* )
Bij haar hetzelfde. Da's gewoon heel raar..

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 16:41

ik ben deze zomer op een camping geweest
kwam ik het meisje tegen dat achter mij woont, op dezelfde manege als mij rijdt en vorig jaar in mijn klas zat.
en ik kwam een oude kleuterschool juffrouw tegen die op mijn school les gaf.

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.


Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 15:55

Citaat:
Op 2001-11-08 09:32, schreef Lautje:
Dit is het raarste verhaal dat ik ooit heb gehoord en ook meteen het grappigste! Haha!

Bij een apotheek hier bij ons in de stad was een keer een vrouw gekomen om nieuwe strips te halen voor de pil.
Toen maakte de apothekersassistente een opmerking dat ze al wel erg snel weer nieuwe kwam halen, dat die vorige strips nooit allemaal zo snel op konden zijn.

En wat denk je dat die vrouw toen zei?
'Maar ik geeft mijn MAN er ook altijd elke dag een voor het eten!!!!!!' Party!!
En ze was echt SERIEUS!!! *LOL* *LOL* *LOL*

WHAHA, toen ik dit verhaal hoorde lag ik echt helemaal in een stuip!!! Party!! Haha! *LOL*



ohhhhhhhhhh hoe dom kan je zijn!!!!!

clarissa666
Berichten: 3
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Grollingen-West

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 11:01

Sanne schreef:
hoe die aan zijn eten kwam? waarschijnlijk muisjes ofzo. Maar een slang kan gemiddeld 2 jaar(!!!!!!!!!!!) zonder eten.


Dat is WAAR! Ze schijnen zelfs rond te vliegen, als niemand kijkt! Extreme duivel

Mereltje

Berichten: 4485
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 11:45

dit is een heel oud topic Gaaaap

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 11:52

Helemaal niet oud man! hihi leuke verhalen zeg, weet er zelf niets eens 1! Moet iemand eerst met een onderwerp komen want ik heb zoveel geks meegemaakt.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, aniek_joefy, Annuuuhh, bebble, Black_Moon, brennie85, Daphx93, Desty, DieL_Zor, esmee1233, Flip, GaitMonster, GoogleAdsense, GrapeshotBot, IASCrawler, linoleum, SemrushBot, SjakieXX, Typhoon, VuurVleugels en 59 bezoekers