Ben de eerste die iets mag melden hier en dat doet me groot

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-01 14:36

hoe hebben jullie het gehad???
Nog veel regen?????

Zie jullie verslagen gauw.


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 15:03

Volgens mij valt het weer wel mee vandaag! Haha!

Ik ben ook heeeeel benieuwd hoe het is geweest!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 16:24

Ja ik ook, volgens mij is het wel lekker weer. Lekker zonnetje! maar wel koud he?

choco
Berichten: 230
Geregistreerd: 10-10-01
Woonplaats: blaricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 18:58

ja als ik ff buiten ben of ik doe het raam open voor vrisselucht krijg ik meteen de rillingen er is een plaats waar 't gas uit was en dan lijkt het me heeel erg koud binnen Sigaar
bij ons was er verder geen regen ofzo
toen ik vannochtens wakker werd leek het of het een beteje had gesneeuwd ik zag wat wits op de daken en auto's Scheve mond\

groetjes en veel plezier buiten!!!

Ik houd van kelly
Ik houd van choco
Ik hou van erwin ze zijn allemaal lief.

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 20:46

Ooow de rit was tof, echt jammer dak niet mee kon rijden op Wjerdo! Maar wj heeft lekker op Youri gereden, en die heeft het volgens mij wel naar der zin gehad, die liggen zo te pitten denk ik want ze waren doodmoe, ik ben ook pas net thuis Haha! half 5 weg gegaan, helemaal naar Venlo, daar Assie afgezet, en toen naar stal, Youri op stal gezet enzo, en nu ben ik eeeeindelijk lekker Gaaaap thuis Haha! maar het was echt heeeel TOF

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 01:31

kimmetje ik lig om 0.33 nog nie te pitten ben idd wel mega moe, maar heb zo genoten Haha!

het was een hele mooie herfst dag en heb echt genoten ook van het weer, niet te warm en ik vond niet te koud, had op de terug weg af en toe me handen vol aan youri, ook ff bij de trailers, was ie me te snel af Schijnheilig

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 11:14

Het was echt lekker weer hoor....Als je het weer van de afgelopen dagen had gehad...Nou berg je dan maar. Maar we hadden ons erop gekleed... Alleen was het voor de grooms een beetje erg bibber.... *LOL* Sorrie guys.... Ik was vergeten mooi en voooral ERG WARM weer te regelen... Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 67 bezoekers