Lex op zoek naar avontuur!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Lex op zoek naar avontuur!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-04 21:34

Hay,

Dat kleine monster van mij besloot vandaag eens op avontuur te gaan Clown Ik had de paarden vanochtend net buiten gezet en wat eten neergelegd. Maar blijkbaar vond hij het daar te saai en zo'n 10 minuten later was Lex al uit zijn bakje ontsnapt. Hij was via een ander bakje weer naar een grasland gelopen. Alleen had het andere bakje aan één kant prikkeldraad (zijn eigen bakje heeft stroomdraad) en had Lex waarschijnlijk niet ver genoeg gebukt Gelukkig was er nix met hem maar in de bovenkant van zijn deken zaten allerlei kleine scheuren. Balen dus! Boos! Want het is/was een mooie deken. Ik trof hem helemaal aan het einde van het grasland aan (en dat was best een stuk lopen), al vlakbij een huis. Dit moet ik natuurlijk niet hebben, dus heb hem toen tijdelijk op stal gezet (hij ontsnapt overal uit). Want ik moest toen weg (had al wat afgesproken) . Zo'n 2 uurtjes later was ik er weer en heb toen maar een bakje helemaal dubbeldraads gemaakt, helemaal superbeveiligd zodat hij echt niet kan ontsnappen OK dan! Naja, heb zijn deken nu een beetje gemaakt (het kan ermee door), maar ik baal echt. Het was een goede deken, waar ik best lang naar heb gezocht.
Normaal moet ik wel lachen om zijn streken, maar vandaag baalde ik toch echt wel. En Lex? Die wist natuurlijk van nix Schijnheilig en deed of hij het de gewoonste zaak van de wereld vond om er even tussenuit te gaan..

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 21:42

Stoute pony... Tong uitsteken
Wel balen van je deken!

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 23:43

Leuk toch zo'n ondeugend paardje! Moet niet te erg worden Knipoog
(heb trouwens op m gestemd bij bokt pony)