Helse wedstrijd!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

Helse wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-04 18:10

Het begon eigenlijk vorige week al...ik had geen vervoer..Gelukkig wou een clubgenootje wel met een tweepaardstrailer rijden zodat mijn paardje ook mee kon...
Alles ging goed.Luvius stapte zo op de trailer, maar voor zijn gevoel ging de buis er niet snel genoeg achter en hij vloog er even hard weer uit...hij zette af op mijn teen..AUW Boos! (die is nu knalblauw)
Goed Luvius weer opgehaald en daarna ging het wel goed..
Toen we op de wedstrijd kwamen lag daar een paard vast in de trailer...daar ga ik geen details over geven want het was echt verschrikkelijk..ik was er gewoon misselijk van..
TOen gereden...ging wel ok, maar ik kon m'n hoofd er niet echt bijhouden dus niet echt een geweldige proef gereden.
Toen wou de auto die naast ons stond niet starten...dus eerst die helpen..Toen wou het paard van mijn clubgenootje niet meer op de trailer..Gelukkig hadden we wel mooi weer!!
Ik had nog wel een winstpuntje (57 pnt) maar ik was echt blij toen we weer thuis waren...bah wat een rare wedstrijd
! Iemand ook wel eens zo'n wedstrijd meegemaakt waar alles mis lijkt te gaan..

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 19:45

neej nog niet echt mee gemaakt! wel dat ik mn inentings papieren was vergeten en dat mn pa ze moest gaan halen Schijnheilig maar dat is echt t enige... ow nee! Ik kwam op een wedstrijd en mn pony was stokkreupel... ook wat minder Verdrietig

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 15:51

Ja, ik heb met mijn vorige paard ook zo'n rotwedstrijd meegemaakt! Eerst ging ik zelf met mijn paard onderuit in de proef, resultaat gescheurd neusbotje en bezoekje aan de dokter. Toen kwam ik weer en toen was er een paard op het terrein overleden echt heel vreselijk! Mijn broer was ringmeester en heeft dat zien gebeuren, verschrikkelijk, kon wel janken!