opleidingen volgend jaar?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Astrid(dempsey)
Berichten: 326
Geregistreerd: 10-02-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-01 19:17

Ik doe dit jaar eindexamen havo.Met als profiel economie&maatschappij.Maar ik weet nog niet echt wat ik volgend jaar zal gaan doen.JA ik weet dat het niets met gezondheid wordt en dat het een hbo opleiding wordt.
Het lijkt me zelf erg leuk om bijv. evenementen te organiseren, en mij lijken de opleidingen: Communicatie, Facility management(facilitaire dienstverlening) en of Personeel en ARbeid leuk. NU is mijn vraag, doet misschien iemand 1 van deze opleidingen en kan diegene er misschien wat over vertellen wat je er zelf van vindt enz.
ALvast bedankt

Chita

Berichten: 669
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 19:32

hoi! Ik zit nu ook in 5 havo! Ik heb ook het profiel economie & maatschappij! Ik weet dus ook nog niet wat ik hierna wil gaan doen, het enige dat ik weet is dat het iets economisch gaat worden. Het organiseren van evenementen lijkt mij nou ook echt leuk!
Morgen is er een open dag van media en entertainmentmanagement, hiermee kan je dat gaan doen. Het enige jammere is dat morgen de enige open dag is en daarna echt heel lang niet meer! Het lijkt mij een hele leuke opleiding, maar ik ga er denk niet heen, misschien wat voor jou?

Astrid(dempsey)
Berichten: 326
Geregistreerd: 10-02-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-01 20:20

media en entertainmanagement?Heb ik echt nog nooit van gehoord is dat misschien alleen in de omgeving van rotterdam?Want ik wil het liefst gewoon in a-dam studeren... dan kan ik me paard gewoon in almere laten (ik blijf ook gewoon thuis wonen hoor)...

Chita

Berichten: 669
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 11:11

Nee, het is niet in rotterdam! Je hebt er 1 in Haarlem en 1 in breda. (oh volgens mij ook 1 in groningen, maar dat weet ik niet zeker! Schijnt leuk te zijn, is wel het 1e jaar veel economie en m&o.