lekker in de zon gereden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-01 16:10

ben ik effe blij, heb vandaag met mijn verzorgfjord in de zon gereden! het was zo warm dat ik zelfs mijn jas effe uit had gedaan! eerst effe in de buitenbak gereden en daarna met wen en id de duinen in. was de eerste keer met lady, maar ze doet nix! het is echt een 'lompe' fjord, geen stap opzij! ja voor een grassprietje!
toen we weer bij de stal aankwamen, kwam er een donkere lucht aan! wij blij dat we terug waren. nu regent het echt onwijs hard! banketstaaflig voor de bokkers onder ons die vandaag nog even moeten buiten rijden!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 16:33

Ik moet nog rijden maar ben pas over 1 1/2 uur thuis, het regent hier gelukkig nog niet. Het straks wel al donker en dat is wel K. Boos!
Kan je het je voorstellen, twee paarden in het donker rijden. Mijn baklicht is nog niet gemaakt, ik moet het doen met de straatverlichting en twee schijnwerpers.

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 16:46

Hoi!

Leuk om te lezen dat Lady mak was! Dit klinkt trouwens niet als de Lady die ik de laatste tijd ken Verward Misschien heb je een rustgevende invloed op haar! Lachen

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-01 17:42

ik denk het! Party!! zet heeft echt geen stap opzij gedaan, maar we hebben ook alleen maar gestapt! het was echt leuk, blij dat het zulk lekker weer was! hopen dat het volgende week weer zo lekker is!!!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 18:42

In de zon gereden????? Extreme duivel

Waar woon jij dan? Hier hebben we de hele dag regen, hagel en sneeuw gehad, en koud dat het was!
Vanmiddag hebben we heel even de zon gezien en vanmorgen vroeg, maar verder.....brr, echt koud en guur!

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-01 10:52

lady (verzorgfjord) staat in noordwijk, dus lekker door de duinen heen!!!