Zou ik dan eindelijk de kans krijgen om te lessen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-01 22:47

Het zit er nu toch wel aan te komen! Ik ben vanavond wezen kijken bij een meisje wat les geeft op de manege. Ik heb niet zo lang gekeken en ze waren nog maar net begonnen (kwartiertje ofzo) maar het zag er goed uit. Geen ruiters die zaten te trekken ed. Het leek wel een wat "tamme" les, maar ik heb het vervolg ook niet gezien van de les.

Heb met mijn vader gesproken, hij is van plan een nieuwe auto te kopen, subaru impresa ( Verward )
Kan 1600 kilo trekken, genoeg voor trailer en 1 paard toch? Nu nog een trailer zien te lenen.

Maar eigelijk.... Wil ik VOLGENDE week al op les! Zo snel mogelijk! Ik heb helemaal de kriebels overal!
Dus ik heb ook al met papaatje gesproken, of ie niet Isolda in de middag heen wil rijden, zodat ik 's avonds de les kan rijden. Isolda kan dan misschien wel bij Eduard op stal (als ik lief kijk..) en kan ik haar zaterdag weer mee nemen naar huis.
Een hele operatie, maar mijn vadertjelief denkt er over na....

Dusssss..... Zou het dan toch?? Misschien?? Na weet ik hoeveel jaar? Zou Jantina en Isolda dan toch les krijgen?????

ikke

Berichten: 37543
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 22:52

Is dat dan nodig? Zo groot is Ameland toch niet *LOL* Zo'n Impreza dat gaat wel met een 1,5 paard trailer, als je vader tenminste zo verstandig is om een 4x4 uitvoering te nemen. Men zegt zonder meerprijs. Maar verstandiger is het om je te richten naar mijn onderschrift *LOL* *LOL*

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-01 23:05

*LOL* Ameland is inderdaad niet zo groot. Nou is het alleen zo dat de bak aan de ene kant van het eiland is en ik aan de andere kant woon. Ik rijd liever niet eerst 3 kwartier in het donker voor ik aan mijn les van een uur kan beginnen Haha!
Ja, het schijnt dat die auto (geen verstand heb ik daar van) vier wiel aangedreven is. Maar ik maak me drukker om de kleur zeg maar Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 23:21

ik hoop het ook voor je dat je op les kan
hele omweg maar dan heb je wel eindelijk les zeg! dat is echt cool
ik weet hoe ut is heb ook een aantal maanden (niet te vergelijken met jaren maar oke) geen les gehad en MAANDAG(!!) ga ik dan op les

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 09:44

aaaaaaaaaaah mag vast wel bij eduard op stal en anders ga je met roekkie lessen.
Ben bang dat je 'm niet meer herkent.
Meneer begint spieren te krijgen waarvan ie niet wist dat ie ze had Haha! helaas begint ie nu ook in het koppie wat jonger te ogen.
Haha gevol was dat ik gister tijdens mijn les tot 3 keer toe net niet zandhapte omdat ie er ineens bokkend vandoor spurte....Wijken snapt ie nu ook al
Lovers misschien mogen ze wel naast elkaar op stal *LOL* gaaf man gaat vast door!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 10:52

Hey, leuk nieuws Jantina! Ik zal voor je duimen dat het allemaal door gaat!

Groetjes Mieke