Laiser is een beroemdheid bij de ponyclubmeisjes

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Laiser is een beroemdheid bij de ponyclubmeisjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 21:13

Wanneer de bodem van het ponyclubterrein niet berijdbaar is, maakt de ponyclub gebruik van de binnenbak van de stal waar Laiser staat.

Gisteren was ik nog aan het uitstappen na mijn les toen er ook weer een stel van die meisjes op hun ponies aankwamen. (Laiser vond de shetjes toch wel erg interessant *LOL* )

Ook was er een man bij die de kinderen les kwam geven, maar die man kende ik ook.

Staat daar zo'n snotneus van een paar turven hoog te vertellen dat ze wist wie dat paard was. Waarbij ze dus naar Laiser wees.
"Dat is Laiser.
En dat is het grootste paard van stal "

Op de vraag of ze dan ook wist hoe ik heette :"hoe de mevrouw heet, weet ik niet, maar dat is Laiser. "

Kortom, ik weet mijn plaats Haha!
Mijn paard is beroemd en ik ben de mevrouw van laiser Haha!


Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:27

Aaah dat is echt ontzettend leuk! Laiser is echt beroemd Haha! ! Je wordt zo mooi op je plaats gewezen Haha!
Echt leuk hoe goed die kinderen paardennamen zo onthouden. En dat hij het grootste is, is natuurlijk wel erg interessant om te vertellen. Vooral als je op een shet rijd..
Die kinderen kunnen echt zo leuk uit de hoek komen.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:31

En vertel eens, hoe voelt dat nou om in de schaduw te staan van je paard? Tong uitsteken

Die Shet kon zeker onder Laisers buik door? Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:35

heel herkenbaar *LOL* Ik kwam na een paar jaar terug in Ghana en ging dus ook op mijn oude stal kijken. Heel erg leuk natuurlijk, en van iemand (volslagen onbekende!) haar paard aangeboden gekregen om een paar keer mee naar buiten te gaan (helemaal alleen Verward) Maar goed, dat aanbod nam ik uiteraard met beide handen aan en ik reed dus rustig door de velden daar toen ik werd aangesproken: Hey, madam Chestnut! Een van de staljongens die me in geen jaren meer gezien had, wel herkende en dus aansprak met de naam van mijn hengstje OK dan!

sharief
Berichten: 852
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:39

Leuk, zo'n uk die tegen je paard opkijkt!
Ik was trouwens erg benieuwd hoe Laiser er uit zag en heb je profiel bekeken OK dan! Leuk paard! en heel mooie foto's

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 23:46

Tsja, wie kent Laiser nu niet ? Tong uitsteken
Dat zal na de Olympische Spelen alleen maar erger worden, wen er maar vast aan *LOL*

Laiser staat in elk geval beter bekend dan Helion.
Hij moet het doen met "het paard van Sinterklaas, maar wel erg vies en dik"..... en bedankt ! Schijnheilig

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 01:20

Karin schreef:
En vertel eens, hoe voelt dat nou om in de schaduw te staan van je paard? Tong uitsteken


En dat is vast niet moeilijk gezien de grootte.

Laiser is beroemd. OK dan!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 08:03

Hihihi nu weet je inderdaad wie er "van belang" zijn bij die meisjes Knipoog

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 10:39

Leuk is dat he. Zo kreeg ik van iemand bij ons op stal een kerstkaart voor: De familie van Codex.
Ach ik zal me maar vereerd voelen.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 12:50

Leuk!
Toen ik Beauty af en toe reed, kreeg je ook vaak te horen hey das beauty! ja die merrie had een goede naam in loodrecht en omstreken Tong uitsteken Haha!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 13:51

Een vriendinnetje van een meisje op stal (+/- 9 jaar) wil later mijn pony hebben, want dat is haar droompony! Lief heh!

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 21:20

Karin schreef:
En vertel eens, hoe voelt dat nou om in de schaduw te staan van je paard? Tong uitsteken


Dat is inderdaad niet moeilijk hoor. Haha! (Heike was me net voor met die opmerking)

Ik vind het helemaal niet erg hoor.
Laiser is telkens al degene geweest die in mijn ogen het meeste gedaan heeft in al die tijd dat ik hem ken Knipoog

Citaat:
Die Shet kon zeker onder Laisers buik door? Haha!

Volgens mij wel. Het meisje wat er op reed keek af en toe wel een tikkie angstig achterom als ze Laiser achter haar hoorde Knipoog
(trouwens een meisje dat Laiser nog nooit gezien had Haha! Anders wist ze wel dat het een Grote vriendelijke reus is )


Leuk om zo ook die reacties van jullie te lezen over de verschillende kinderen die jullie herkennen aan je paard.

Ik denk dat het ook maar goed is dat Laiser niet op een manege staat. Anders was hij vast favoriet bij het geven van paardensnoepjes. En aangezien Laiser alles eet wat los en vast zit Knipoog

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 21:22

Mickey schreef:
Leuk om zo ook die reacties van jullie te lezen over de verschillende kinderen die jullie herkennen aan je paard.


kinderen Haha! volwassen vent van midden dertig Bloos


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 21:24

Haha!
Dat zijn soms ook nog net kinderen Tong uitsteken

hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 21:43

af en toe plaats ik foto's op bokt en krijg dan dezelfde reacties, he dat is Annabel daar heb ik voeger ook nog op gereden mee geknuffeld, vaak gezien etc.
maar wel gaaf zoals die meisjes op laiser reageert, heb je dat meisje nog even verteld hoe jij heet??? Haha!,

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 21:58

Mickey schreef:
:D
Dat zijn soms ook nog net kinderen Tong uitsteken

oei, die is vlijmscherp Extreme duivel


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers